Ze zijn net pas gaan testen eigenlijk. Vandaag 4000 cases erbij. Hoeveel er daadwerkelijk zijn is niet te zeggen tenzij je een heel gebied afsluit en letterlijk iedereen test als een soort super steekproef.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En hoe betrouwbaar is de 7102? Daar staat of valt het bij.
Volgens Trump testen ze daar wel idioot veel. Maar ja, Trump…quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En hoe betrouwbaar is de 7102? Daar staat of valt het bij.
2e argument is dat stranden moeilijker bereikbaar zijn voor hulpdienstenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan gooi je de parkeerplaatsen dicht, zodat mensen niet met de auto die kant op gaan. Maar het strand dichtgooien voor mensen die aan het strand wonen lijkt me een overdreven.
Het is nog steeds gezond om lichaamsbeweging te hebben, dus dat helemaal tegengaan lijkt me niet de juiste maatregel
Dat gaat nog veel meer worden waarbij ik hoop dat we beschaafd blijven.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, akkoord, ik hoop dan ook echt dat de curve morgen langzaam flattent, dus dan geen 150 doden totaal.
Gvdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vice is af:
https://www.vice.com/en_u(...)oronavirus-hospitals
Het is natuurlijk een schande dat Corona patiënten voorrang krijgen op de levensbedreigende operaties van transgenders.
Lekker naïef, deze crisis komt hem goed uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:51 schreef Vallon het volgende:
[..]
Kutopmerking. Dat is wel het laatste waar hij nu mee bezig zal zijn.
Alleen degene die het kunnen betalen zeker?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens Trump testen ze daar wel idioot veel. Maar ja, Trump…
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:28 schreef Pumpalov het volgende:
Engeland wordt een megaramp
@:moterbloempje
Denk niet dat er veel mensen zijn die 's ochtends even lekker gaan wandelen en 's middags door de ambulance opgehaald moet worden. Het ziektebeloop gaat soms snel, maar niet zo snel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:39 schreef Fukushima het volgende:
[..]
2e argument is dat stranden moeilijker bereikbaar zijn voor hulpdiensten
Auto rijden (niet noodzakelijk) is verboden,daarom met de auto naar het bos ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Stranden en bossen zijn zo ongeveer de meest veilige plekken, waarom dat dicht gooien?
Mwah, in landen die er vroeg bij waren heeft het wel effect gesorteerd. Kijk bv. naar Zuid Korea of Japan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:35 schreef Montov het volgende:
[..]
Mijn voorzichtige conclusie/hypothese neigt steeds meer naar 'maatregelen hebben weinig effect, wat je ook doet'. En alle "hadden we maar meer gedaan of dingen anders" is altijd makkelijk maar onduidelijk of dat ook echt het geval is.
10.000 tests in de laatste 24u, 32000 in totaal. Zijn wel flinke aantallen.twitter:jessemckinley twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 16:30:35NEW: New York has tested +32000 people. 10000 tests in last 24, per @NYGovCuomo reageer retweet
Dat is ook al gaan in de VS, en dat gaat ook wel komen in de UK en de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Terwijl onze populisten juist voor de strengste maatregelen zijn, intrigerend.
In Canada maken ze zich zorgen dat onverzekerden uit de USA een reisverzekering met ziektekostendekking in het buitenland nemen, om vervolgens bij de minste klachten de grens over te steken zodat ze in een Canadees ziekenhuis wel behandeld kunnen worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het zou echt een ramp worden daar als het virus doorzet.
Mensen die goed verzekerd zijn redden zich wel, maar de rest...
Die snap ik nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:39 schreef Fukushima het volgende:
[..]
2e argument is dat stranden moeilijker bereikbaar zijn voor hulpdiensten
Dat was te verwachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:20 schreef Ryan3 het volgende:
Bericht uit ome Boris' Brexit paradijs:twitter:LawrenceDunhill twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 15:53:56BREAKING:
Major London hospital declares 'critical incident' after running out of ICU beds due to surge in Covid-19 cases
One senior director in the capital just told me - 'this is f**king petrifying'
Free to view
https://t.co/JtSzbumgxF reageer retweet
Precies de reden dat ik een lockdown niet zitten. Pas je aan de situatie die mogelijk is en ga niet rondrennen omdat het kan. Om zo je snot, speeksel verspreiden op al die mooie klimrekken of bomen waar een ander zich alsnog mee kan besmetten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nou, scheelt dat ik recht aan het bos woon dan.
Mensen gingen in Frankrijk en mass naar het strand.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Stranden en bossen zijn zo ongeveer de meest veilige plekken, waarom dat dicht gooien?
Ja, handig wel. Een huidige staat posten omdat ik "wordt" zeg.quote:
Omdat engeland sneller stijgt dat ons, maar later was begonnen. En als je ziet hoeveel mensen er nog in de metro zitten samen...quote:
Italie moet de (hopelijk) resultaten van de grote lockdown nog zien (incubatietijd)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:35 schreef Montov het volgende:
[..]
Mijn voorzichtige conclusie/hypothese neigt steeds meer naar 'maatregelen hebben weinig effect, wat je ook doet'. En alle "hadden we maar meer gedaan of dingen anders" is altijd makkelijk maar onduidelijk of dat ook echt het geval is.
Dat staat echt nergens in het artikel. Er staat juist dat er alle begrip voor is dat deze crisis nu voor gaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vice is af:
https://www.vice.com/en_u(...)oronavirus-hospitals
Het is natuurlijk een schande dat Corona patiënten voorrang krijgen op de levensbedreigende operaties van transgenders.
Zul je dit weekend ook zien in de Nederlandse bossen.. mensen weet zich geen raad met hun vrije tijd nu alle stil ligt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Mensen gingen in Frankrijk en mass naar het strand.
Bizar. Dat gaat zo'n ramp worden voor zoveel (arme) mensen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
4000 cases erbij dus ongeveer, vandaag in de staat new york. Totaal meer dan 7000.18% naar het ziekenhuis. Dat zijn dus al behoorlijke aantallen.twitter:jessemckinley twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 16:30:54NEW: Hospitalization rate for NY is 18 percent, per @:NYGovCuomo reageer retweet
Getallen waar we in Nederland alleen maar van kunnen dromen. Per 17-03 waren er slechts 12.081 uitgevoerd, in totaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
10.000 tests in de laatste 24u, 32000 in totaal. Zijn wel flinke aantallen.twitter:jessemckinley twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 16:30:35NEW: New York has tested +32000 people. 10000 tests in last 24, per @:NYGovCuomo reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |