abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192165784
Heeft iemand van jullie toevallig het aantal opnames per dag?
Ik zoek ze per ziekenhuis in Nederland.

En liefst ook informatie uit Italië (mag ook op totaalniveau) per dag.

Als iemand deze info heeft, dan help je mij daar enorm mee. :)
pi_192165861
Op de website van het amphia houden ze elke dag de opnames en dergelijke daar bij. Misschien doet de rest dat ook?

https://www.amphia.nl/pat(...)lichting/coronavirus

Onder 'Stand van zaken'.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192165922
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:31 schreef Sumppi het volgende:
Op de website van het amphia houden ze elke dag de opnames en dergelijke daar bij. Misschien doet de rest dat ook?

https://www.amphia.nl/pat(...)lichting/coronavirus

Onder 'Stand van zaken'.
Dank, al zie ik daar alleen de dag van gisteren. Ik ben vooral op zoek naar het verloop.

Gisteren:
Dit was de stand van zaken bij Amphia gisteren, 19 maart jl.:

Er worden totaal 40 mensen met een COVID-19 besmetting verzorgd in Amphia, waarvan 13 op de intensive care
Er zijn in de 24 uur voor deze standopmaak 2 patiënten met COVID-19 uit Amphia ontslagen
In de 24 uur voor deze standopmaak zijn 5 IC-patiënten met COVID-19 overgeplaatst naar andere ziekenhuizen
Vanaf het begin van het uitbreken van COVID-19 zijn er in Amphia 9 mensen overleden aan de gevolgen van het virus
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 20 maart 2020 @ 15:36:41 #4
408813 crew  trein2000
pi_192165972
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dank, al zie ik daar alleen de dag van gisteren. Ik ben vooral op zoek naar het verloop.

Gisteren:
Dit was de stand van zaken bij Amphia gisteren, 19 maart jl.:

Er worden totaal 40 mensen met een COVID-19 besmetting verzorgd in Amphia, waarvan 13 op de intensive care
Er zijn in de 24 uur voor deze standopmaak 2 patiënten met COVID-19 uit Amphia ontslagen
In de 24 uur voor deze standopmaak zijn 5 IC-patiënten met COVID-19 overgeplaatst naar andere ziekenhuizen
Vanaf het begin van het uitbreken van COVID-19 zijn er in Amphia 9 mensen overleden aan de gevolgen van het virus
Heb je hier iets aan? https://www.stichting-nice.nl/
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_192165974
Ja, ze vervangen helaas de informatie elke dag. Ik heb het ook niet bijgehouden. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192166553
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:36 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Heb je hier iets aan? https://www.stichting-nice.nl/
Niet voor wat ik zocht, maar wel interessante info! :)
pi_192179667
Nog iemand die toevallig wat heeft gevonden?

Je zou me er enorm mee helpen.
pi_192180442
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dank, al zie ik daar alleen de dag van gisteren. Ik ben vooral op zoek naar het verloop.

Gisteren:
Dit was de stand van zaken bij Amphia gisteren, 19 maart jl.:

Er worden totaal 40 mensen met een COVID-19 besmetting verzorgd in Amphia, waarvan 13 op de intensive care
Er zijn in de 24 uur voor deze standopmaak 2 patiënten met COVID-19 uit Amphia ontslagen
In de 24 uur voor deze standopmaak zijn 5 IC-patiënten met COVID-19 overgeplaatst naar andere ziekenhuizen
Vanaf het begin van het uitbreken van COVID-19 zijn er in Amphia 9 mensen overleden aan de gevolgen van het virus
Amphia


Stand van zaken
Dit was de stand van zaken bij Amphia gisteren, 20 maart jl.:

Er worden totaal 50 patiënten met een COVID-19 besmetting verzorgd in Amphia, waarvan 15 op de intensive care, 35 in de kliniek, en 25 verdacht van COVID-19.
Vandaag zijn er 6 IC-patiënten met COVID-19 overgeplaatst naar andere ziekenhuizen
Vanaf het begin van het uitbreken van COVID-19 zijn er in Amphia 10 mensen overleden aan de gevolgen van het virus.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192183891
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 07:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog iemand die toevallig wat heeft gevonden?

Je zou me er enorm mee helpen.
Via de wayback machine?
Kan het rivm of zo hier niet mee helpen? Of via caress.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192184267
https://twitter.com/wouterkeller
https://ourworldindata.org/coronavirus

Niet helemaal wat je zoekt maar interessante data.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_192199682
Dit was de stand van zaken bij Amphia gisteren, 21 maart jl.:
Er worden totaal 58 patiënten met een COVID-19 besmetting verzorgd in Amphia, waarvan 10 op de intensive care, 48 in de kliniek. En er zijn nog 28 patiënten verdacht van COVID-19.
De afgelopen 3 dagen zijn er 18 patiënten overgeplaatst naar andere ziekenhuizen.
Sinds gisteren zijn er 6 COVID-19 patiënten ontslagen.
Vanaf het begin van het uitbreken van COVID-19 zijn er in Amphia 11 mensen overleden aan de gevolgen van het virus.

Als je het goed vindt update ik hier elke dag over het Amphia. Ook voor mijn eigen overzicht.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192214965
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 13:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Via de wayback machine?
Kan het rivm of zo hier niet mee helpen? Of via caress.
Wayback:
Wayback Machine doesn't have that page archived.

Caress ken ik niet. Hebben die dit soort data?
pi_192214975
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 09:00 schreef Sumppi het volgende:
Dit was de stand van zaken bij Amphia gisteren, 21 maart jl.:
Er worden totaal 58 patiënten met een COVID-19 besmetting verzorgd in Amphia, waarvan 10 op de intensive care, 48 in de kliniek. En er zijn nog 28 patiënten verdacht van COVID-19.
De afgelopen 3 dagen zijn er 18 patiënten overgeplaatst naar andere ziekenhuizen.
Sinds gisteren zijn er 6 COVID-19 patiënten ontslagen.
Vanaf het begin van het uitbreken van COVID-19 zijn er in Amphia 11 mensen overleden aan de gevolgen van het virus.

Als je het goed vindt update ik hier elke dag over het Amphia. Ook voor mijn eigen overzicht.
Graag natuurlijk.

Ik ga komende week ook mijn netwerk eens gebruiken voor meer data. :)
pi_192215135
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wayback:
Wayback Machine doesn't have that page archived.

Caress ken ik niet. Hebben die dit soort data?
Caress is de software welke wij gebruiken voor patiënten registratie en dergelijke staan ook onze capaciteiten in. Hebben ziekenhuizen niet zoiets soortgelijks?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192215206
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 22:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Caress is de software welke wij gebruiken voor patiënten registratie en dergelijke staan ook onze capaciteiten in. Hebben ziekenhuizen niet zoiets soortgelijks?
Ziekenhuizen hebben een ander EPD.

Grootste deel heeft Hix. Een kleiner deel heeft EPIC.

Maar we mogen niet zomaar gegevens delen met elkaar. Dus via een epd gaat hem niet worden. Daar buitenom kunnen we wel delen met andere ziekenhuizen. Maar dat wordt nu nog beperkt gedaan.
pi_192215398
https://www.viecuri.nl/nieuws/2020/februari/coronavirus/

Viecuri heeft de data ook online staan. :)
pi_192221174
Stand van zaken
Dit was de stand van zaken bij Amphia gisteren, 22 maart jl.:

Er worden totaal 56 patiënten met een COVID-19 besmetting verzorgd in Amphia, waarvan 11 op de intensive care.
Er zijn in de 24 uur voor deze standopmaak 2 patiënten met COVID-19 uit Amphia ontslagen
Vanaf het begin van het uitbreken van COVID-19 zijn er in Amphia 13 mensen overleden aan de gevolgen van het virus.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192243627
Dit was de stand van zaken bij Amphia gisteren, 23 maart jl.:
Er worden totaal 59 patiënten met een COVID-19 besmetting verzorgd in Amphia, waarvan 11 op de intensive care.
Er zijn in de 24 uur voor deze standopmaak 4 patiënten met COVID-19 uit Amphia ontslagen
Vanaf het begin van het uitbreken van COVID-19 zijn er in Amphia 14 mensen overleden aan de gevolgen van het virus.

Dit had ik niet gedacht na al die overplaatsingen van de afgelopen dagen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192245269
Binnenkort heb ik waarschijnlijk gedetailleerde info over veel ziekenhuizen in zuid-NL.

Amphia, ETZ en Catharina sowieso. Rest volgt ook wel.
pi_192262062
Mooi. Ondertussen update ik nog.

Dit was de stand van zaken bij Amphia gisteren, 24 maart jl.:
Vanaf het begin van het uitbreken van COVID-19 zijn er in Amphia 14 mensen overleden aan de gevolgen van het virus
Er worden totaal 74 patiënten met een COVID-19 besmetting verzorgd in Amphia, waarvan 11 op de intensive care
Er zijn in de 24 uur voor deze standopmaak 5 patiënten met COVID-19 uit Amphia ontslagen
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192282028
Stand van zaken
Dit was de stand van zaken bij Amphia gisteren, 25 maart jl.:

Vanaf het begin van het uitbreken van COVID-19 zijn er in Amphia 18 mensen overleden aan de gevolgen van het virus
Er worden totaal 83 patiënten met een COVID-19 besmetting verzorgd in Amphia, waarvan 10 op de intensive care
Er zijn in de 24 uur voor deze standopmaak 10 patiënten met COVID-19 uit Amphia ontslagen. In totaal zijn dit 47 patiënten
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192299112
Dit was de stand van zaken bij Amphia gisteren, 26 maart jl.:
Er worden totaal 95 patiënten met een COVID-19 besmetting verzorgd in Amphia, waarvan 17 op de intensive care.
Vanaf het begin van het uitbreken van COVID-19 zijn er in Amphia 22 mensen overleden aan de gevolgen van het virus.
Er zijn in de 24 uur voor deze standopmaak 6 patiënten met COVID-19 uit Amphia ontslagen. In totaal zijn dit 56 patiënten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192316318
Dit was de stand van zaken bij Amphia gisteren, 27 maart jl.:
Er worden totaal 92 patiënten met een COVID-19 besmetting verzorgd in Amphia, waarvan 20 op de intensive care.
Vanaf het begin van het uitbreken van COVID-19 zijn er in Amphia 26 mensen overleden aan de gevolgen van het virus.
Er zijn in de 24 uur voor deze standopmaak 10 patiënten met COVID-19 uit Amphia ontslagen. In totaal zijn dit 66 patiënten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192327661
Hoeveel bedden zijn er in het Amphia, Sumppi?
pi_192328370
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 21:51 schreef Meridiaan het volgende:
Hoeveel bedden zijn er in het Amphia, Sumppi?
30 op de IC
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192332065
We zijn voor nu in control. Als het zo blijft gaan als nu, komen we dit weekend niet in de problemen’’, zegt arts-microbioloog Jan Kluytmans. In het Amphia, waar het zaterdagochtend op de spoedeisende hulp opvallend rustig was, liggen op dit moment twintig besmette patiënten op de intensive care die dertig bedden telt. Op de geïsoleerde afdelingen liggen er nog eens 72. Als het nodig is kunnen die afdelingen worden uitgebreid tot een totaal van 168 bedden.

https://www.bndestem.nl/b(...)control-br~af0c3d7f/

En gelukkig die slechte kwaliteit mondkapjes niet gebruikt, maar het Bravis heeft ze wel gebruikt.

https://www.bndestem.nl/b(...)st-doen-br~a4618874/
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192332461
Stand van zaken
Dit was de stand van zaken bij Amphia gisteren, 28 maart jl.:

Er worden totaal 80 patiënten met een COVID-19 besmetting verzorgd in Amphia, waarvan 20 op de intensive care.
Vanaf het begin van het uitbreken van COVID-19 zijn er in Amphia 30 mensen overleden aan de gevolgen van het virus.
Er zijn in de 24 uur voor deze standopmaak 13 patiënten met COVID-19 uit Amphia ontslagen. In totaal zijn dit 82 patiënten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192350711
Dit was de stand van zaken bij Amphia gisteren, 29 maart jl.:

Er worden totaal 93 patiënten met een COVID-19 besmetting verzorgd in Amphia, waarvan 30 op de intensive care.
Vanaf het begin van het uitbreken van COVID-19 zijn er in Amphia 31 mensen overleden aan de gevolgen van het virus.
Er zijn in de 24 uur voor deze standopmaak 7 patiënten met COVID-19 uit Amphia ontslagen. In totaal zijn dit 89 patiënten
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192350740
Aantal plaatsen op de IC is wat uitgebreid.

De intensive care van Amphia heeft een standaard capaciteit van 30 bedden. Er is extra IC capaciteit gerealiseerd bij de IC. Amphia kan door deze maatregel een maximale IC-capaciteit van 56 bedden realiseren. Deze 56 IC-bedden zijn er zowel voor COVID-19-patiënten als voor de niet COVID-19-patiënten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192366567
Dit was de stand van zaken bij Amphia gisteren, 30 maart jl.:

Er worden totaal 89 patiënten met een COVID-19 besmetting verzorgd in Amphia, waarvan 27 op de intensive care.
Vanaf het begin van het uitbreken van COVID-19 zijn er in Amphia 35 mensen overleden aan de gevolgen van het virus.
Er zijn in de 24 uur voor deze standopmaak 7 patiënten met COVID-19 uit Amphia ontslagen. In totaal zijn dit 96 patiënten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192367568
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192406195
Dit was de stand van zaken bij Amphia gisteren, 31 maart jl.:
Er worden totaal 91 patiënten met een COVID-19 besmetting verzorgd in Amphia, waarvan 34 op de intensive care.
Vanaf het begin van het uitbreken van COVID-19 zijn er in Amphia 41 mensen overleden aan de gevolgen van het virus.
Er zijn in de 24 uur voor deze standopmaak 7 patiënten met COVID-19 uit Amphia ontslagen. In totaal zijn dit 105 patiënten.

Dit was de stand van zaken bij Amphia gisteren, 1 april jl.:
Er worden totaal 81 patiënten met een COVID-19 besmetting verzorgd in Amphia, waarvan 27 op de intensive care.
Vanaf het begin van het uitbreken van COVID-19 zijn er in Amphia 49 mensen overleden aan de gevolgen van het virus.
Er zijn in de 24 uur voor deze standopmaak 11 patiënten met COVID-19 uit Amphia ontslagen. In totaal zijn dit 114 patiënten.

8 mensen overleden van 31 maart op 1 april. ;( Het is jammer dat ze er niet bij vermelden hoe het precies zit met het verloop: hoeveel overleden op welke afdeling, hoeveel van de IC naar de andere afdeling, enz..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192436174
quote:
Ja, te achterlijk voor woorden.

Marcel de Jong, data expert, adviseert aan de overheid om een model in Nederland in te voeren. 2twnty4, het bedrijf wat hij mee heeft opgezet. _O_

Overheid: iedereen moet overgaan op dit systeem van een commerciële partij.

Een ontzettende kutzooi wat niet werkt. Dus hopelijk houden we het gewoon af.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')