Nee, duh.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nee dat ben ik niet met je eens. In tegenstelling tot wat ik doe, werkt de bijbel wel met tijdsperioden. De komst van de messias werd aangekondigd tot op het jaar nauwkeurig. Honderden jaren van tevoren. Niemand kan dat, ook jij niet.
Omdat de ineenstorting van de economie uiteindelijk tot wijzigingen leidt die de bijbel voorzegd heeft.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, duh.Wanneer komt ie dan volgens jou? Want tot nu toe hebben ze het allemaal fout gehad, of niet? Het slaat gewoon nergens op dat je godsdienst probeert te bewijzen in een topic over economie.
Je doet daarnaast weer alsof ik de bijbel niet begrijp, ik heb een prima kennis daarvan en hoe de verschillende takken van het Christendom in elkaar zitten. Dit topic draait inderdaad om economie, dus daarom snap ik niet waarom je steeds Jezus ertussen probeert te wurmen, dat slaat helemaal nergens op en het haalt voor mij, en ik denk met mij velen, de "lol" er wel een beetje af.
Ja, echt zo'n 13 in een dozijn voorspelling. Zo algemeen kan ik ze ook wel maken. Ik dacht dat je precies het jaartal kon geven wanneer Jezus terugkwam? Dat dachten een hoop voor jou ook trouwens.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Omdat de ineenstorting van de economie uiteindelijk tot wijzigingen leidt die de bijbel voorzegd heeft.
Dus in de gebeurtenissen die nu plaatsvinden zien we hoe profetie in vervulling gaat.
Daardoor kunnen we ook zien dat het einde nadert.
Heb gewoon een aversie tegen religie en vind het belachelijk dat dat deel heeft in een economische discussie.quote:Verder vind ik dat je behoorlijk loopt te zeuren. Ik heb al gezegd: negeer gewoon wat je niet bevalt.
Dat moet iedereen zelf weten wat hij gelooft of niet en je antwoord verklaart totaal niet wat eenvoudige man dan wel inhoudt met je laagdunkende en verheven opmerkingen al de tijd.quote:
Absoluut.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat moet iedereen zelf weten wat hij gelooft of niet
Gelovig zijn dus.quote:en je antwoord verklaart totaal niet wat eenvoudige man dan wel inhoudt
Oh, ik heb een heleboel zwakheden. Christen zijn is daar gelukkig niet een van.quote:met je laagdunkende en verheven opmerkingen al de tijd. Tis weer best met je mr narcist.
Ik ben altijd lief.quote:
Op de man aanvallen hoort ook niet thuis in discussies.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief.
Als ik slaap. Daarbuiten zeg ik gewoon waar 't op staat.Religie hoort niet thuis in economische discussies, maar in een kerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Op de man aanvallen hoort ook niet thuis in discussies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms moet een punt gemaakt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee..je claimed niet te weten om dan te Zagen......kenmerkend !TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1![]()
Jongens, ik heb wat proberen te verwijderen. Het ja-nee spelletje heeft geen zin en mensen narcist of juist mensen beschouwen als minder zie ik liever niet in BNW. Dat soort dingen mogen vanaf vandaag in COR.
Groot fan van User Wotte![]()
Stop jij nu dan ook? Bedankt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:49 schreef DeMolay het volgende:
nee..je claimed niet te weten om dan te Zagen......kenmerkend !
Groot fan van User Wotte![]()
hey
....mijn telefoon draait..."why cant this be love"...peace OUTTTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
Kan je misschien on topic gaan?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:53 schreef DeMolay het volgende:
hey
....mijn telefoon draait..."why cant this be love"...peace OUTGroot fan van User Wotte![]()
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
In dit topic heb ik Jezus Christus genoemd, omdat Jezus Christus onze enige hoop is.
De tijden voor ons zullen echt geen pretje worden en we zullen allemaal in de positie komen dat we keuze moeten maken die eeuwige gevolgen zal hebben.
Dit topic is dus nogmaals niet bedoeld om bang te maken of paniek te zaaien, maar als wake up call. Want de media en de politici zullen je niet waarschuwen voor wat ons te wachten staat.
Hoewel deze wereld naar de verdoemenis zal gaan, belooft de bijbel dat er een nieuwe wereld zal komen, een nieuwe aarde waar gerechtigheid zal heersen.
Dus geen corrupte bankiers en politici meer, geen uitbuiting meer van de armen door de rijken, geen misleiding en bedrog, geen armoede, geen ziekte, niets van dat alles. Volgens de bijbel bereidt Jezus een wereld voor die wij ons niet eens kunnen voorstellen.
De boodschap is dus: wordt wakker, bestudeer deze dingen, en vooral onderzoek ze zelf zodat je een geinformeerde keuze kunt maken, in plaats van te worden gemanipuleerd en gedupeerd.
Ik deel dus ook deze video die beschrijft wat de bijbel zegt dat er na deze wereld zal komen. Het is de moeite waard om te geloven en je bekeren.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 27-03-2020 23:19:59 ]![]()
Armageddon? Dmv een Oudjes-Eerst Dood Virus loslaten is wel subtielquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:
In dit topic heb ik Jezus Christus genoemd, omdat Jezus Christus onze enige hoop is.
De tijden voor ons zullen echt geen pretje worden en we zullen allemaal in de positie komen dat we keuze moeten maken die eeuwige gevolgen zal hebben.
Dit topic is dus nogmaals niet bedoeld om bang te maken of paniek te zaaien, maar als wake up call. Want de media en de politici zullen je niet waarschuwen voor wat ons te wachten staat.
Hoewel deze wereld naar de verdoemenis zal gaan, belooft de bijbel dat er een nieuwe wereld zal komen, een nieuwe aarde waar gerechtigheid zal heersen.
Dus geen corrupte bankiers en politici meer, geen uitbuiting meer van de armen door de rijken, geen misleiding en bedrog, geen armoede, geen ziekte, niets van dat alles. Volgens de bijbel bereid Jezus een wereld voor die wij ons niet eens kunnen voorstellen.
De boodschap is dus: wordt wakker, bestudeer deze dingen, en vooral onderzoek ze zelf zodat je een geinformeerde keuze kunt maken, in plaats van te worden gemanipuleerd en gedupeerd.
Ik deel dus ook deze video die beschrijft wat de bijbel zegt dat er na deze wereld zal komen. Het is de moeite waard om te geloven en je bekeren.
Corona Carousel
![]()
Gevolgd door:quote:Dus geen corrupte bankiers en politici meer, geen uitbuiting meer van de armen door de rijken, geen misleiding en bedrog, geen armoede, geen ziekte, niets van dat alles.Wel vreemd dat je het allemaal zo aan het voorstellen bent dan.quote:Volgens de bijbel bereid Jezus een wereld voor die wij ons niet eens kunnen voorstellen.Dat dan weer wel. Laat je niet ompraten door de mooie praatjes van dat onzinnig domme boek. De wereld heeft uitsluitend ellende ondervonden aan dat fabeltje.quote:De boodschap is dus: wordt wakker, bestudeer deze dingen, en vooral onderzoek ze zelf zodat je een geinformeerde keuze kunt maken, in plaats van te worden gemanipuleerd en gedupeerd.
Het is jammer dat dit een spam en propagandatopic is geworden voor de vuiligheid van het christendom.Conscience do cost.![]()
Stel je toch niet zo aan ... Ik heb vanaf de OP religie erbij betrokken.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Gevolgd door:
[..]
Wel vreemd dat je het allemaal zo aan het voorstellen bent dan.
[..]
Dat dan weer wel. Laat je niet ompraten door de mooie praatjes van dat onzinnig domme boek. De wereld heeft uitsluitend ellende ondervonden aan dat fabeltje.
Het is jammer dat dit een spam en propagandatopic is geworden voor de vuiligheid van het christendom.![]()
je info en beschouwingen worden sowieso op prijs gesteld, Ali.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dus geen corrupte bankiers en politici meer, geen uitbuiting meer van de armen door de rijken, geen misleiding en bedrog, geen armoede, geen ziekte, niets van dat alles. Volgens de bijbel bereid Jezus een wereld voor die wij ons niet eens kunnen voorstellen.
keep us posted!Huig![]()
Begrijp ik nu goed dat je werkelijk denkt dat er een pauselijk decreet is dat tegen het christendom ingaat?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dus geen corrupte bankiers en politici meer, geen uitbuiting meer van de armen door de rijken, geen misleiding en bedrog, geen armoede, geen ziekte, niets van dat alles. Volgens de bijbel bereidt Jezus een wereld voor die wij ons niet eens kunnen voorstellen.
Volgens mij wordt het echt tijd dat je eens wat Belarminus en Salesius gaat lezen, want dit is gewoon een hoop bij elkaar gejatte propaganda van het soort Jack Chick.
Voorts ben je de macht van het Vaticaan anno 2020 enorm aan het overdrijven. De paus is op globaal niveau al decennia uitgespeeld. Denk je nou echt dat die de wereldmacht kan grijpen, al zou hij het willen?
Genoeg aan te merken op het instituut RKK, maar dat gelieg en bedrieg en zwartmaken van de kerk is wel het laagste van het laagste, zeker wanneer je poogt het bestaansrecht ervan, Jezus zelf, te ondermijnen.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: