Amsterdammers veilig omdat die zelden buiten de ring komenquote:
Ook precies wat ik dus net zei. Wij maken hetzelfde mee in Utrecht nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Weet niet of dit al gepost is:
"Zorgverlening stopt"
Behalve aan diagnostische middelen zijn er grote tekorten aan beschermingsmiddelen voor zorgverleners. Die maken op dit moment ongeveer een kwart uit van alle bevestigde coronabesmettingen.
Het Elkerliek Ziekenhuis in Helmond waarschuwt dat de zorgverlening wordt stopgezet als de medewerkers niet meer beschermd kunnen worden. "We willen benadrukken dat onze zorgverlening stopt, als de juiste beschermingsmiddelen niet (meer) beschikbaar zijn. Het werken zonder deze middelen, kan en mag niet gebeuren. De veiligheid van onze patiënten en medewerkers staat voorop."
https://nos.nl/artikel/23(...)toriummateriaal.html
Ik wist niet dat er daar al een over geweest was.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar die persco is al geweest? Waarom 2 keer een persco over hetzelfde?
zou idd goed kunnne jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:20 schreef Zwansen het volgende:
Zou het kunnen dat er onder de besmettingen steeds een groter deel zorgmedewerkers zit? En over het algemene zijn dit fitte en relatief jonge mensen dus minder kritische gevallen?
Ik las het ja !quote:
Prima stukquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:15 schreef Smack10 het volgende:
twitter:AlettaJacobsSPH twitterde op donderdag 19-03-2020 om 18:48:50De helaas inmiddels zelf besmette arts-microbioloog Alex Friedrich vertelt in onze nieuwste blog over wat hij vindt van de Nederlandse maatregelen, de huidige strategie van Noord-Nederland en over wat ons nog te wachten staat. #AJSPH https://t.co/27JIUxxeGG reageer retweet
Flinke uitbraak in Amsterdam/Haarlem/Amstelveen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:12 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]twitter:edwinveldhuizen twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 14:04:11@:rivm Grootste stijgers van 20 Maart hieronder. Houd er weer rekening mee dat het over besmettingen gaat die minstens 2 weken geleden hebben plaatsgevonden en enkel zeer ernstige gevallen nog worden getest; Het werkelijke aantal van besmettingen ligt dus vele malen hoger https://t.co/OR6Mvdmkg8 reageer retweet
En ik verwacht vanaf maandag al het niet essentieel personeel thuis blijven onder de rivieren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:21 schreef KingRadler het volgende:
Als winkels dicht dan zal het wel maandag in gaan.
Ik verwacht dat Rutte vandaag al 6 april gaat verlengen.
nee johquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:21 schreef KingRadler het volgende:
Als winkels dicht gaan dan zal het wel maandag in gaan.
Ik verwacht dat Rutte vandaag al 6 april gaat verlengen.
username checks outquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:20 schreef MissionPhailed het volgende:
Deze topicreeks biedt toch wel een heel fraai overzicht van het veranderen van de situatie. Januari en februari aantal ogenschijnlijke 'gekkies' die moord en brand schreeuwen, waarna de zgn. gekkies in maart het bij het rechte eind hadden ... !
Er wordt wel steeds naar de overheid gewezen, maar de verschillende ziekenhuizen falen zelf toch ook echt keihard. Totaal, maar dan ook totaal niet voorbereid. Blijkbaar geen draaiboeken opgesteld of scenario's uitgewerkt. Echt te bizar voor woorden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Weet niet of dit al gepost is:
"Zorgverlening stopt"
Behalve aan diagnostische middelen zijn er grote tekorten aan beschermingsmiddelen voor zorgverleners. Die maken op dit moment ongeveer een kwart uit van alle bevestigde coronabesmettingen.
Het Elkerliek Ziekenhuis in Helmond waarschuwt dat de zorgverlening wordt stopgezet als de medewerkers niet meer beschermd kunnen worden. "We willen benadrukken dat onze zorgverlening stopt, als de juiste beschermingsmiddelen niet (meer) beschikbaar zijn. Het werken zonder deze middelen, kan en mag niet gebeuren. De veiligheid van onze patiënten en medewerkers staat voorop."
https://nos.nl/artikel/23(...)toriummateriaal.html
quote:Datum - cases - toename
14-mrt 959 - 19,28%
15-mrt 1135 - 18,35%
16-mrt 1413 - 24,49%
17-mrt 1705 - 20,67%
18-mrt 2051 - 20,29%
19-mrt 2460 - 19,94%
20-mrt 2994 - 21,70%
Ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:22 schreef Kyran het volgende:
Is persco van 15:00 niet altijd op vrijdag? Standaard uurtje?
Het sluiten van alle niet noodzakelijke winkels zou an sich wel slim zijn om dat net voor het weekend aan te kondigen...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Verrek idd.
https://www.nu.nl/coronav(...)nferentie-rutte.html
Welk rechte eind?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:20 schreef MissionPhailed het volgende:
Deze topicreeks biedt toch wel een heel fraai overzicht van het veranderen van de situatie. Januari en februari aantal ogenschijnlijke 'gekkies' die moord en brand schreeuwen, waarna de zgn. gekkies in maart het bij het rechte eind hadden ... !
Het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:21 schreef Confetti het volgende:
Rutte weer om 15:00. Wat een amateurisme, elke 2 uur een persconferentie. Hij hoeft zonder maatregelen zijn gezicht niet meer te tonen wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |