Dan testen we toch maximaal? Kunnen wel bij 17 miljoen mensen een spatel door de keel halen, maar als we maar 1000 testen per dag uit kunnen voeren is dat dus je maximum.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nederland heeft geen genoeg tests. Lees jezelf in, lees de OP nogmaals.
Als je niet weet dat Nederland te laat was met het aanschaffen van voldoende testmateriaal, verwijs ik je door naar het debat van de tweede kamer van Woensdag, aflevering gemist op de site van NOS of youtube. Ik ga niet mee met jouw "welles nietus" gesprek.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:09 schreef Fretwork het volgende:
Het voelt een beetje als discussieren met een seniele kleuter, maar soit
[..]
Dan testen we toch maximaal? Kunnen wel bij 17 miljoen mensen een spatel door de keel halen, maar als we maar 1000 testen per dag uit kunnen voeren is dat dus je maximum.
Daarnaast lees ik liever feiten dan de OP. Of goede fictie natuurlijk.
Wil je zo lief zijn even voor mij het juiste moment te zoeken, want 6 uur is me wat veel om terug te luisteren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je niet weet dat Nederland te laat was met het aanschaffen van voldoende testmateriaal, verwijs ik je door naar het debat van de tweede kamer van Woensdag, aflevering gemist op de site van NOS of youtube. Ik ga niet mee met jouw "welles nietus" gesprek.
waarom maak je dan zelf mensen voor landverrader uit? Men blijft geheel in lijn met de door jou als TS gezette standaardquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vervuil aub het topic niet met op de man spelen en trollen en reageer inhoudelijk over het beleid van de regering. Dank u.
Dit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:40 schreef BoneThugss het volgende:
Eens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als dit voorbij is Rutte en co opakken en berechten. Dit is al sinds januari gaande en ze hebben alleen op hun handen gezeten. Jarenlang afbraak van sociale zekerheid kan niet onbestraft blijven.
Dus iedereen testen 17 miljoen testkits.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je niet weet dat Nederland te laat was met het aanschaffen van voldoende testmateriaal, verwijs ik je door naar het debat van de tweede kamer van Woensdag, aflevering gemist op de site van NOS of youtube. Ik ga niet mee met jouw "welles nietus" gesprek.
Gevonden, 4:50:00quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wil je zo lief zijn even voor mij het juiste moment te zoeken, want 6 uur is me wat veel om terug te luisteren.
De WHO kritiek kwam mijn inziens namelijk nogal als een captain hindsight
Ik kijk alleen naar de verantwoordelijken van de mensen die nu dood gaan en met ernstige (blijvende) longschade achterblijven. Niemand in dit topic is hier verantwoordelijk voor neem ik aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
waarom maak je dan zelf mensen voor landverrader uit? Men blijft geheel in lijn met de door jou als TS gezette standaard
Kijk eens naar Zuid-Korea zou ik zeggen:quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dus iedereen testen 17 miljoen testkits.
En hoe vaak wil je iedereen testen? elke dag? elke week? elke maand?
zeg elke 2 weken want incubatietijd
17 miljoen testkits per 2 weken
Hoe lang wil je doorgaan met testen?
3 maanden?
17 miljoen x 6 testkits= 102 miljoen testkits
Wie gaat de tests uitvoeren? Welk lab heeft de capaciteit om deze te onderzoeken?
En dan neem ik nog niet eens mee dat bij een positieve uitslag er 2 keer getest wordt.
Of
Zou het handiger zijn om alleen mensen te testen die ernstig ziek zijn om te zien of het Corona is zodat ze de juiste behandeling kunnen starten en mensen met lichte symptomen gewoon aan te raden thuis te blijven in quarantaine en daarnaast mensen die geen symptomen hebben vragen zoveel mogelijk thuis te blijven.
Uhh oke dus het is alleen maar op de persoon en niet inhoudelijk als die persoon hier in dit topic aanwezig is?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar de verantwoordelijken van de mensen die nu dood gaan en met ernstige (blijvende) longschade achterblijven. Niemand in dit topic is hier verantwoordelijk voor neem ik aan.
Dan wordt het een combinatie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uhh oke dus het is alleen maar op de persoon en niet inhoudelijk als die persoon hier in dit topic aanwezig is?
Kijk! Allemaal werkende mensen. Daar kan jij heel wat van leren. Iedereen waar jij over loopt te klagen doet een veelvoud van wat jij doet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kijk eens naar Zuid-Korea zou ik zeggen:
Het testen is daar niet de oplossing geweest. Volgzame bevolking en continue bombardementen met sms'jes was meer de oplossing.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kijk eens naar Zuid-Korea zou ik zeggen:
Hier kun je jezelf niet laten testen, alleen als je echt alle symptomen hebt (zware koorts en hoesten enz). Daar dus wel, zelfs als je nog geen symptomen hebt. Hierdoor kun je op tijd behandeld worden en voorkomen dat je anderen ziek maakt. En hoe komt dit dat dit bij ons niet zo is? Omdat de Nederlandse regering te laat was met het bestellen van voldoende test materiaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het testen is daar niet de oplossing geweest. Volgzame bevolking en continue bombardementen met sms'jes was meer de oplossing.
Hier gaan de achterlijke Nederlanders gewoon nog naar feestjes e.d. Sociale controle en zelfdiscipline is in ZK veel groter.
Maar beantwoord mijn vraag nou eens. Want wat ZK heeft gedaan is namelijk precies wat we in Nederland doen. Met dien verschil dat de bevolking zich daar wel aan de hygiene en sociale richtlijnen houdt.
Als je positief test heb je al mensen kunnen besmetten en bovendien maar een momentopname... Testen is dus niet een preventieve maatregelquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hier kun je jezelf niet laten testen, alleen als je echt alle symptomen hebt (zware koorts en hoesten enz). Daar dus wel, zelfs als je nog geen symptomen hebt. Hierdoor kun je op tijd behandeld worden en voorkomen dat je anderen ziek maakt. En hoe komt dit dat dit bij ons niet zo is? Omdat de Nederlandse regering te laat was met het bestellen van voldoende test materiaal.
Dankjewel, ik heb vanaf daar 10 minuten gekeken, en ik neem aan dat je de discussie Rutte - Hijink bedoelt?quote:
Het aantal mensen dat je hebt kunnen besmetten loopt natuurlijk wel evenredig aan je klachten (immers snot komt op meer plekken als je hoest en kucht). Maar daarom moet je idioten die al hoestend naar werk komen terug sturen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:59 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als je positief test heb je al mensen kunnen besmetten en bovendien maar een momentopname... Testen is dus niet een preventieve maatregel
Ik heb collega's die met griep of verkoudheid naar kantoor komen altijd al vervloekt. "het is maar een griepje" ja fuck off ik hoef hem niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het aantal mensen dat je hebt kunnen besmetten loopt natuurlijk wel evenredig aan je klachten (immers snot komt op meer plekken als je hoest en kucht). Maar daarom moet je idioten die al hoestend naar werk komen terug sturen.
Ik heb dat alleen bij serieuze klachten, maar had vorig jaar een collega naast me die nog net niet in een spasme schoot van de koortsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik heb collega's die met griep of verkoudheid naar kantoor komen altijd al vervloekt. "het is maar een griepje" ja fuck off ik hoef hem niet.
wij kunnen eigenlijk altijd thuiswerken als we dat willen... Ziekte lijkt me daarvoor een goed moment als je zo nodig stoer moet doenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen bij serieuze klachten, maar had vorig jaar een collega naast me die nog net niet in een spasme schoot van de koorts
ik ga toch in gewone tijden niet thuis blijven bij een kuchje....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
wij kunnen eigenlijk altijd thuiswerken als we dat willen... Ziekte lijkt me daarvoor een goed moment als je zo nodig stoer moet doen
Ik heb t ook niet over een kuchjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik ga toch in gewone tijden niet thuis blijven bij een kuchje....daar wordt je hard van als je dat krijgt en tevens is het goed voor de weerstand.
Als iedereen maar thuis blijft in gewone tijden van een kuchje dan zaten we nog in de steentijd.
je schrijft verkoudheid en dat is een kuchje....quote:
Nee, dat is niezen, blaffen snotteren oftewel lekker je collega's aanstekenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
je schrijft verkoudheid en dat is een kuchje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |