toch heeft rutte het ook gehad over groepsimmuniteitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ziekenhuiscapaciteit niet overschrijden.
Jij denkt dat dit op 6 april over is?quote:
EN één iemand die het bericht van de website hier neerplempt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:23 schreef BarryOSeven het volgende:
We moeten even een F5'er aanwijzen die de RIVM site straks ververst. Gisteren lag de site er uit zodat Jaap de nieuwe HTML file niet meer kon uploaden.
Geniaal! Deze held heeft even een oplossing gevonden voor mensen met allerlei pijnen dus ook die jarenlang met chronische pijn rondlopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
klopt ja....neem een paracetamol, klaar
Dat doet hij toch ook? Hij baalt er alleen van. Waarom zou dat niet mogen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Als dat zo was dan was die afspraak wel door gegaan en aangezien dat niet zo is deal ermee.
Waar haal je het vandaan dat mensen - zoals ik - alleen aan zichzelf denken? Ben je wel lekker?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen dat in deze tijd mensen enkel aan zichzelf denken.
Nee, ik had een mri en afspraak bij de neuroloog staan ivm mijn ziekte maar ik heb het lef niet te klagen. De zorg kan dit virus amper aan dus wie ben ik om te zeuren dat MIJN afspraak niet doorgaat. Neem een paracetamol en wacht op je beurt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:25 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dus jij baalt nu nergens van?
Interessant
Misplaatste reactie maar begrijpelijk NIMBY gedrag om het leed te verwerken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Er sterven dagelijks mensen een verschrikkelijke dood door een afschuwelijk virus dus het boeit mij geen reet als een afspraak voor iemand bij de kaakchirurg niet doorgaat.
vraag me af wat die andere kaakchirugen dan doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:13 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Kyran, @:phpmystyle, @:Zeroku, @:JR-Style-93, @:_I, @:THEFXR
Zojuist Amphia gebeld, vroeg me af wat de status nu was en of het wel veilig was. Bleken ze mij te hebben geprobeerd te bellen vanmorgen. Alle afspraken worden afgezegd iig tot 6 april. Alleen voor uiterste spoedgevallen zal er nog één kaakchirurg en enkele medewerkers aanwezig zijn.
Mijn nieuwe afspraak staat nu voor...19 juni.![]()
![]()
Alleen als problemen weer ernstig gaan opspelen kan ik via TA verzoeken om sneller terecht te kunnen bij KC.
(insert epic meldown rant)
Dan heb jij nog nooit een nierkoliek gekregenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je ineens enorme pijn krijgt mag je wel aan de trekken toch? Niks zo erg als tandpijn.
Wij uiteindelijk ook..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die gaan dus ook straks die 3k doden aantikken
Ziekenhuizen leeg??? lolquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan dat mensen - zoals ik - alleen aan zichzelf denken? Ben je wel lekker?
Vanmorgen kreeg ik voornamelijk reacties dat het allemaal wel gewoon door zou (kunnen) gaan, dat de ziekenhuizen zo lekker leeg waren, etcetera. Ik kreeg dus een beetje hoop dat het gewoon door zou gaan.
Maar wat jij nu gewoon beweerd, dat ik alleen maar aan mijzelf zou denken, is klinkklare onzin.
Dit gaat helemaal mis.twitter:DRileyamusing twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:49:29This was my commute to work in London this morning @BorisJohnson. This is what you get on London underground when you reduce the service but people still have to go to work. There was a lot of coughing too.
How do we stay safe in this environment?
#CoronaVirusUpdate https://t.co/wT345MEjND reageer retweet
Ja, dat denk ik ook.quote:
Nee dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik krijg het idee dat -river- aan het trollen is en het is sowieso niet de moeite waard om er op te reageren, trol of niet.
@:Salina , succes met wachten
Daar zeggen ze dat de daadwerkelijke besmettingen 2x zo hoog zijn. Hier is dat 10x of zoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef -XOR- het volgende:
De Mof nog maar 44 dooien op 16600 besmettingen, daar geloof ik ook geen flikker van.
Concerten gingen ook nog gewoon door. GB is over 2 weken corona central, mark my words.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef ZwangerPetro het volgende:
Dit gaat helemaal mis.twitter:DRileyamusing twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:49:29This was my commute to work in London this morning @:BorisJohnson. This is what you get on London underground when you reduce the service but people still have to go to work. There was a lot of coughing too.
How do we stay safe in this environment?
#CoronaVirusUpdate https://t.co/wT345MEjND reageer retweet
Ja goed idee. We hebben nu echt iemand nodig zonder ervaring op welk ministerie dan ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef polderturk het volgende:
Mooi dat Rutte het landsbelang voor partijbelang zet.
Als hij ECHT aan het landsbelang denkt, dan stelt hij Baudet aan als minister.
Nederland elkaar nog volop aan het besmetten? Dat kan nog helemaal niet duidelijk zijn omdat de gevolgen van de maatregelen nog niet zichtbaar zijn. Zijn dus je onderbuik gevoelens.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:27 schreef Predator40 het volgende:
Nederland is nog steeds volop elkaar aan het besmetten, vrijheid/blijheid beleid, de cijfers beginnen nu pas een beetje op te lopen, en dan denken sommigen echt dat alles weer open gaat op 6 april ?
en dat je alles weer kan doen ?
ze zitten in china al 7 weken compleet op slot, en nederland zit niet eens op slot.....
dit gaat nog tot eind mei duren, en grote kans op een complete lockdown.
en Boris nog vrolijk melden vandaag, binnen 12 weken is het voorbij.......droom verderquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Concerten gingen ook nog gewoon door. GB is over 2 weken corona central, mark my words.
Ik ben niet tegen Baudet, maar voor deze functie is hij niet geschikt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef polderturk het volgende:
Mooi dat Rutte het landsbelang voor partijbelang zet.
Als hij ECHT aan het landsbelang denkt, dan stelt hij Baudet aan als minister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |