Herd immunity is niet het doel van Nederland, is al een keer of 100 gezegd. (For the record.)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat hele herd immunity is een erg gevaarlijke keuze.....maanden lang overbleaste IC's, veel doden etc, om de status herd immunity te bereiken kost erg veel tijd.
Er sterven dagelijks mensen een verschrikkelijke dood door een afschuwelijk virus dus het boeit mij geen reet als een afspraak voor iemand bij de kaakchirurg niet doorgaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:17 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor, maar ik mag het wel balen vinden toch? Ik heb die afspraak ook niet zonder reden uiteraard. Bedankt voor het meeleven verder.
Wow, doe ff relaxt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Er sterven dagelijks mensen een verschrikkelijke dood door een afschuwelijk virus dus het boeit mij geen reet als een afspraak voor iemand bij de kaakchirurg niet doorgaat.
Dat is geen keuze, dat is een mogelijk gevolg.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:19 schreef Predator40 het volgende:
dat hele herd immunity is een erg gevaarlijke keuze
Afgelopen weekend.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef Kyran het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer Spanje de lockdowns heeft ingevoerd? Die gaan ook snel zeg.
Afgelopen zaterdag volgens mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef Kyran het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer Spanje de lockdowns heeft ingevoerd? Die gaan ook snel zeg.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:19 schreef Anton91 het volgende:
Ben wel benieuwd naar het beeldmateriaal waarin Rutte blijkbaar boos werd op een journalist. Vind het ook niet meer normaal dat hij eens boos word.
Net als ander instellingen die gewoon de nu momenteel bekende planning volgt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:12 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Mijn sportschool zegt op 7 april gewoon weer open te gaan hoor.
(Ik waardeer de positiviteit)
Kabinetsbeleid uitvoeren, tsja... Het ligt vaak wat minder eenvoudig dan Nijman stelt...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:11 schreef Ryan3 het volgende:
Reactie Nijman van GS:twitter:BartNijman twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 13:08:58Van Rijn was in het vorige kabinet Rutte ook verantwoordelijk voor de decentralisatie (en daarmee sloop) van de jeugdzorg, hij sloot verzorgingshuizen en brak de zorg verder af.
Wat een WAARDELOZE keus om deze blunderlul terug op Zorg te zetten. #VanRijn #CoronaCrisis reageer retweet
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt aan iedereen gedachtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen dat in deze tijd mensen enkel aan zichzelf denken.
Als je vergaat van de pijn in je smoel mag je daar niet over klagen omdat er een pandemie is?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Totdat je zelf met tandpijn zit...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Er sterven dagelijks mensen een verschrikkelijke dood door een afschuwelijk virus dus het boeit mij geen reet als een afspraak voor iemand bij de kaakchirurg niet doorgaat.
wat dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Herd immunity is niet het doel van Nederland, is al een keer of 100 gezegd. (For the record.)
Mortaxx - 2020quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt aan iedereen gedacht
Je kunt ook overdrijven. Als je pijn hebt en daarvoor naar een kaakchirurg moet en dat kan nu niet dan is dat kut. Einde. Dat moet gewoon mogen hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:21 schreef -river- het volgende:
[..]
volgens mij was dat 14 maartquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef Kyran het volgende:
Sterkte voor beiden iig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Balen!
Mijn man zijn wortelkanaalbehandeling en mijn galblaas operatie zijn ook uitgesteld. Ik hoop zo dat die galblaas niet gaat ontsteken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |