https://www.hln.be/wetens(...)informatie~a48fe595/quote:Nieuwe test voor coronavirus: sneller, goedkoper en meer informatie
Amerikaanse, Finse en Australische wetenschappers hebben in de strijd tegen het coronavirus een gloednieuwe test ontwikkeld die duizenden mensen per dag kan screenen, meer informatie oplevert en goedkoper is. Hun resultaten raakten deze week bekend en gelden als een grote stap voorwaarts in de strijd tegen de pandemie. Hun manier van screenen wordt ondertussen ook al in de praktijk gebruikt.
Om te bepalen of een persoon besmet is met SARS-CoV-2, het nieuwe coronavirus, gebruiken vorsers op dit moment een test die kijkt of er genetisch materiaal van het virus in een neus- of keeluitstrijkje zit. De nieuwe test kijkt of er antilichamen, ook wel antistoffen genoemd, tegen SARS-CoV-2 in ons bloed zitten.
Zichtbaar blijven, controle uitstralen, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:15 schreef Tarado het volgende:
waarom een persconferentie, had toch gewoon in een communiqué gekund, heb je die zeikvragen niet
Mwoah, op eoa manier lijkt hij in het publieke debat toch best wel invloedrijk te zijn hoor. Niet bepalend dat niet, maar wel iemand die zijn zegje kan doen. (En soms veel redelijker dan het duo Greetje & Terry btw).quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:12 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nijman en Geenstijl . Die hebben al 10 jaar geen nieuws meer gemaakt.
Hij weet de weg zonder al te veel ingewerkt te moeten worden. Hopelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:11 schreef Ryan3 het volgende:
Reactie Nijman van GS:twitter:BartNijman twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 13:08:58Van Rijn was in het vorige kabinet Rutte ook verantwoordelijk voor de decentralisatie (en daarmee sloop) van de jeugdzorg, hij sloot verzorgingshuizen en brak de zorg verder af.
Wat een WAARDELOZE keus om deze blunderlul terug op Zorg te zetten. #VanRijn #CoronaCrisis reageer retweet
ja, anders fallietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:12 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Mijn sportschool zegt op 7 april gewoon weer open te gaan hoor.
(Ik waardeer de positiviteit)
Thierry hater gespot.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:16 schreef Gijscoman het volgende:
Is dit nu bewijs voor het bestaan van een partijkartel of de eerste stap richting het door Baudet zo vurig gewenste zakenkabinet? Jeetje; zware tijden voor ons Thierry.
lekker boeiend ook uit welke partij die komt ....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Omdat de journalisten echt te dom zijn om te poepen. Allemaal zelfde vraag stellen over hoezo iemand van PvdA en hoezo iemand uit coalitie en hoe ziet taakverdeling er dan uit ... Rutte uitleggen, volgende vraag ... maar hoe zit het dan ......%^$%&
Dat doe ik ook hoor, maar ik mag het wel balen vinden toch? Ik heb die afspraak ook niet zonder reden uiteraard. Bedankt voor het meeleven verder.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Er zijn nu belangrijkere dingen die voorgaan en dat heb je te respecteren.
en dat is the first wave, 2021 weer de volgende wavequote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niemand weet hoe lang dit precies gaat duren, maar alle tekenen zeggen dat het ergens tussen 3 en 6 maanden gaat zijn.
Ook iemand die niet snel bezwijkt onder druk, dat bleek tijdens zijn staatssecretarisschap wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:16 schreef Jojoke het volgende:
Gelukkig dat De Jonge een ervaren kracht naast zich krijgt.
https://www.telegraaf.nl/(...)piano-bijna-faillietquote:Vapiano Duitsland failliet, Nederland dreigt ook.
Balen!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:13 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Kyran, @:phpmystyle, @:Zeroku, @:JR-Style-93, @:_I, @:THEFXR
Zojuist Amphia gebeld, vroeg me af wat de status nu was en of het wel veilig was. Bleken ze mij te hebben geprobeerd te bellen vanmorgen. Alle afspraken worden afgezegd iig tot 6 april. Alleen voor uiterste spoedgevallen zal er nog één kaakchirurg en enkele medewerkers aanwezig zijn.
Mijn nieuwe afspraak staat nu voor...19 juni.![]()
![]()
Alleen als problemen weer ernstig gaan opspelen kan ik via TA verzoeken om sneller terecht te kunnen bij KC.
(insert epic meldown rant)
dat hele herd immunity is een erg gevaarlijke keuze.....maanden lang overbleaste IC's, veel doden etc, om de status herd immunity te bereiken kost erg veel tijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bizar, hoe efficiënt en serieus China het neemt. Geloven zij niet in een soort van herd immunity concept? wachten zij op het vaccin?
Nee er bestaat geen enkel bewijs voor herd immunity is het idee in China. "Gewoon" elk nieuw geval strict isoleren, en véél meer preventie (iedereen mondkapjes, veel testen, over doekjes). Bevolking gaat er daar ook heel anders mee om natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bizar, hoe efficiënt en serieus China het neemt. Geloven zij niet in een soort van herd immunity concept? wachten zij op het vaccin?
met normale schoenenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:16 schreef Jojoke het volgende:
Gelukkig dat De Jonge een ervaren kracht naast zich krijgt.
Herd immunity is niet het doel van Nederland, is al een keer of 100 gezegd. (For the record.)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat hele herd immunity is een erg gevaarlijke keuze.....maanden lang overbleaste IC's, veel doden etc, om de status herd immunity te bereiken kost erg veel tijd.
Er sterven dagelijks mensen een verschrikkelijke dood door een afschuwelijk virus dus het boeit mij geen reet als een afspraak voor iemand bij de kaakchirurg niet doorgaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:17 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor, maar ik mag het wel balen vinden toch? Ik heb die afspraak ook niet zonder reden uiteraard. Bedankt voor het meeleven verder.
Wow, doe ff relaxt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Er sterven dagelijks mensen een verschrikkelijke dood door een afschuwelijk virus dus het boeit mij geen reet als een afspraak voor iemand bij de kaakchirurg niet doorgaat.
Dat is geen keuze, dat is een mogelijk gevolg.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:19 schreef Predator40 het volgende:
dat hele herd immunity is een erg gevaarlijke keuze
Afgelopen weekend.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef Kyran het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer Spanje de lockdowns heeft ingevoerd? Die gaan ook snel zeg.
Afgelopen zaterdag volgens mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef Kyran het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer Spanje de lockdowns heeft ingevoerd? Die gaan ook snel zeg.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:19 schreef Anton91 het volgende:
Ben wel benieuwd naar het beeldmateriaal waarin Rutte blijkbaar boos werd op een journalist. Vind het ook niet meer normaal dat hij eens boos word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |