wat roep je?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat ik hier al roep de hele tijd, maar mensen geloven liever dat de wereld vergaat.
Dat zegt hij niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef Kyran het volgende:
Rutte denkt dat coronacrisis dus < 3 maanden gaat duren.
Jij bent natuurlijk nogal biased met je lunchroom. Ik hoop serieus voor je dat dit zo is. Maar zonder vaccin gaat dit voorlopig zo door naar mijn mening. Maar wie ben ikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat ik hier al roep de hele tijd, maar mensen geloven liever dat de wereld vergaat.
Slim! Dit zorgt er misschien voor dat consumenten twee keer nadenken en normaal gedrag vertonen. "Stop met hamsteren" zorgt alleen maar voor meer paniek.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:07 schreef Smack10 het volgende:
Advies om te hamsteren in Taiwan, er is toch genoeg.twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 04:59:53While most governments are asking people to stop panic buying, Taiwan's premier is taking a different approach: "Buy as much as possible, there's plenty of goods .. As the economy is slowing down, of course the government encourages everyone to enthusiastically buy" - REU reageer retweet
Ik heb geen lunchroom, die zit bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk nogal biased met je lunchroom. Ik hoop serieus voor je dat dit zo is. Maar zonder vaccin gaat dit voorlopig zo door naar mijn mening. Maar wie ben ik
Mensen met hooikoorts hebben dat deze periode ook...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
FOK!ers hebben meestal rode ogen van het vele FOK!en om 4 uur snachts.
tja....je hebt ze...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
welke achterlijke debiel gaat er nu nog ff naar de Ardennen of de kust.....
Indirect wel. Hij zei zelfs dat hij het ruim heeft genomen.quote:
Dat zei hij letterlijk wel.quote:
Volledig ongeschikt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:09 schreef Confetti het volgende:
Wie de neuk boeit het dat die man van de PvdA is. Jezus wat een journaliste .
Omdat journalisten niet luisteren naar wat hij zegt en domme vragen stellen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:10 schreef Collide het volgende:
Ik schakelde net te laat in, waarom was Rutte vies mad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |