Alle VVD'ers zijn de laatste jaren in opspraak geraakt. Er is geen VVD'er te vinden zonder een schoon cv.quote:
Of dat bruins in die tijd weer beschikbaar is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef Kyran het volgende:
Rutte denkt dat coronacrisis dus < 3 maanden gaat duren.
Nog meer FOK!-ers met vooruitziend blikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:04 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Dat het mij opviel dat veel mensen die het hadden incl ikzelf en mijn gezin nu allemaal rood oogwit kregen.
En nu ineens deze update over rood oogwit als symptoom
Wat ik hier al roep de hele tijd, maar mensen geloven liever dat de wereld vergaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef Kyran het volgende:
welke achterlijke debiel gaat er nu nog ff naar de Ardennen of de kust.....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat waren de Belgen ook niet die hier naar de kroeg kwamen.
Dat vind ik optimistisch.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef Kyran het volgende:
Mensen die met de kennis van nu die er is, zelf dus niet willen of kunnen nadenken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:58 schreef Ryan3 het volgende:
Ze zijn lekker bezig in het Brexit paradijs van ome Boris:[ afbeelding ]twitter:DRileyamusing twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:49:29This was my commute to work in London this morning @:BorisJohnson. This is what you get on London underground when you reduce the service but people still have to go to work. There was a lot of coughing too.
How do we stay safe in this environment?
#CoronaVirusUpdate https://t.co/wT345MEjND reageer retweet
mwa denk je dat als ze weten dat het langer gaat duren ze dit zullen zeggenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef Kyran het volgende:
FOK!ers hebben meestal rode ogen van het vele FOK!en om 4 uur snachts.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nog meer FOK!-ers met vooruitziend blik
Wel bizar dat je dit echt nergens hoort.
Niemand denkt dat de wereld vergaat, reageer gewoon normaal aub.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat ik hier al roep de hele tijd, maar mensen geloven liever dat de wereld vergaat.
Iemand die de portefeuille kent, geen of minder inwerktijd nodig. Prima toch?quote:
Klinkt aannemelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Iemand die de portefeuille kent, geen of minder inwerktijd nodig. Prima toch?
Het mooie is, net als jij doet Rutte dat zonder een enkel argument.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat ik hier al roep de hele tijd, maar mensen geloven liever dat de wereld vergaat.
oh boyquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:58 schreef Ryan3 het volgende:
Ze zijn lekker bezig in het Brexit paradijs van ome Boris:[ afbeelding ]twitter:DRileyamusing twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:49:29This was my commute to work in London this morning @:BorisJohnson. This is what you get on London underground when you reduce the service but people still have to go to work. There was a lot of coughing too.
How do we stay safe in this environment?
#CoronaVirusUpdate https://t.co/wT345MEjND reageer retweet
Advies om te hamsteren in Taiwan, er is toch genoeg.twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 04:59:53While most governments are asking people to stop panic buying, Taiwan's premier is taking a different approach: "Buy as much as possible, there's plenty of goods .. As the economy is slowing down, of course the government encourages everyone to enthusiastically buy" - REU reageer retweet
Gelukkig, hij is ook kort en duidelijk en hij doet het goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:01 schreef Zwansen het volgende:
Wel mooi, geeft aan dat partijpolitiek niet belangrijk is nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |