Bizar ja. Van de week was er gewoon geen vlees meer te krijgenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt ja. En veel mensen die het allemaal niet volgen, denk ik. Plus nog veel buitenlandse werknemers, die in groepjes om 5 uur even langs de Appie gaan. Overigens hebben ze op de Huijbergse straat nu schermen gekregen bij de Ap. Weet niet op de Haviksberg. Overigens was daar zaterdag een vechtpartij om toiletpapier hè, hoorde ik.
Ik dacht enkel het corona dossierquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:01 schreef HetDonkertAan het volgende:
Huh? De Jonge was toch al aangesteld als minister?
"Van Rijn was namens de PvdA van 2012 tot 2017 staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport in het kabinet-Rutte II." (NOS liveblog)quote:
Minister voor Corona. Van Rijn voor de rest van de zorg.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:01 schreef HetDonkertAan het volgende:
De Jonge wordt als minister van Volksgezondheid hoofdverantwoordelijk voor Corona, maar er komt een nieuwe minister van Medische Zorg om hem te helpen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:01 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ze doen wel meer rare dingenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
dus rutte gaat praten over een nieuwe minister? Is dat al bevestigd? lijkt me idd nogal vreemd om daar een persco over te gaan houden, opeens.
Ik volg het even niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:01 schreef Logician2.0 het volgende:
https://www.aao.org/headline/alert-important-coronavirus-context
Toch die ogen weer!
Nah, geluk dat ze Schippers niet hebben genomen iig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:01 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
"Van Rijn was namens de PvdA van 2012 tot 2017 staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport in het kabinet-Rutte II." (NOS liveblog)
Hierom denk ik. Wel bijzonder
Persoonlijke titel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:03 schreef Remco het volgende:
Is dat vaker gebeurd een minster uit de oppositie?
Ja, hoe zit het eigenlijk met de verdeling man - vrouw nu?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nah, geluk dat ze Schippers niet hebben genomen iig.
Dat waren de Belgen ook niet die hier naar de kroeg kwamen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:56 schreef riazop het volgende:
Hollanders niet welkom in Belgie
Het crisiscentrum van België roept Nederlanders tijdens een persconferentie op om niet meer naar de Ardennen of Belgische kust te komen. ,,Alle niet essentiële verplaatsingen zijn verboden in België", aldus het crisiscentrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |