Aan dit soort dingen wordt altijd zo weinig aandacht besteedt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:40 schreef THEFXR het volgende:
HUGE DEVELOPMENT! … Now 3 International Studies Find Chloroquine with Azithromycin Shows 100% Success Rate in Treating Coronavirus in 6 Days!
.
https://www.thegatewaypun(...)rus-in-6-days-video/
Oh hey, dat vermoeiende kereltje weer.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee laten we lekker binnen gaan zitten beven en doodsangsten uitstaan voor een of ander kut virus.
Er zullen mensen overlijden, maar je kan je troosten dat niemand die meer hand kunnen redden.
Des te meer mensen het doen, des te minder 'gek'' het is inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:33 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Valt hier enorm mee. Denk dat op straat 50% van de mensen met een mondkapje loopt. In gelegenheden die nog geopend zijn allicht 80%. En dat is in een kleine stad in een tweedewereldland dat niet zwaar getroffen is vooralsnog.
Wat een bazin dittwitter:AvinashBhikhie twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 08:59:33Rutte: “Jongens, houd je nou alsjeblieft aan die anderhalve meter en doe aan social distancing”
Surinamers: https://t.co/tgFhu7SfIz reageer retweet
Eén kamervraag kost gemiddeld 3750 euroquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geert kan toch ook gewoon op die site van stichting NIce kijken, daar staat vraag 1 al beanwoord ....
Twee tientjes op een tankinhoud van 40 literquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:34 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nederlanders
In de rij gaan staan omdat je een paar euro kan besparen op wat benzine. Dan ben je dus écht een enorme loser.
gisteren 228 op de IC in Nederland, data van vandaag ijlt erg lang na en is morgen pas goed inzichtelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als de requirements voor de IC niet zijn veranderd hebben we minder IC opnames. Ik geloof niet dat we nu ineens progressiever zijn dan vorige week. Dus als de IC opnames kloppen en verminderen door maatregelen. Dan zal straks het dodental ook meevallen. Denk ik.
Net als de Belgen die afgelopen weekend nog ff en masse naar Nederland kwamen omdat hier alles nog open was bedoel je?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:34 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nederlanders
In de rij gaan staan omdat je een paar euro kan besparen op wat benzine. Dan ben je dus écht een enorme loser.
Ik vind de bron shadyquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:40 schreef THEFXR het volgende:
HUGE DEVELOPMENT! … Now 3 International Studies Find Chloroquine with Azithromycin Shows 100% Success Rate in Treating Coronavirus in 6 Days!
.
Dat was natuurlijk niet omdat het hier goedkoper was.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:44 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Net als de Belgen die afgelopen weekend nog ff en masse naar Nederland kwamen omdat hier alles nog open was bedoel je?
ik heb niet genoeg med kennis om dat te checkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:44 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik vind de bron shady
of ligt dat aan mij?
https://www.ukrant.nl/mag(...)ecgzd9gMWBeZ3vDRrjqAquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Aan dit soort dingen wordt altijd zo weinig aandacht besteedt.
Ik lees wel meer over medicijnen en dat we wat gevonden hebben. Maar uiteindelijk gebeurt er niet zoveel mee.
Of mis ik iets?
Het hangt er natuurlijk van af hoe vaak je tankt. Als je maar 1 keer in het jaar tankt is de winst nihil op jaar basis, maar als je wekelijks 40 liter tankt is dat een aardige slok op een borrel op jaarbasis.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Twee tientjes op een tankinhoud van 40 liter![]()
Nee maar wel deels dezelfde oorzaak: Gebrek aan besef van de ernst van de situatie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk niet omdat het hier goedkoper was.
Laat het denken maar over aan de experts op dit gebiedquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:45 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
In Australië waren konijnen die er door de mens waren geïntroduceerd en geen natuurlijke vijanden hadden, een ware plaag geworden die het land kaalvraten. In 1938 werden de eerste proeven met het virus in Australië gedaan, waarna het virus met opzet werd verspreid en in 1953 een ware epidemie veroorzaakte. De konijnenpopulatie daalde van 600 naar 100 miljoen in twee jaar. Door toenemende resistentie kon de populatie zich echter herstellen.
Kijk de konijnen werden ook resistent tegen myxomatose zou het ook met mensen en Corona zo werken?
Bron;
https://nl.wikipedia.org/wiki/Myxomatose
Ik tank gewoon altijd voor 10 euro, ben ik nooit meer geld kwijt aan de pomp.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk van af hoe vaak je tankt. Als je maar 1 keer in het jaar tankt is de winst nihil op jaar basis, maar als je wekelijks 40 liter tankt is dat een aardige slok op een borrel op jaarbasis.
Bij mij idem... maar laten we afwachten of en hoe de media het oppakt, daar zitten best pientere baasjes tussenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb niet genoeg med kennis om dat te checken
Azithromycine is een antibioticum overigens. Dat zou dus in principe alleen moeten helpen tegen secundaire bacteriële infectie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:40 schreef THEFXR het volgende:
.
De boete is volgens deze bron 350 Euro.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk van af hoe vaak je tankt. Als je maar 1 keer in het jaar tankt is de winst nihil op jaar basis, maar als je wekelijks 40 liter tankt is dat een aardige slok op een borrel op jaarbasis.
Ik denk dat ik met mijn huidige tank nog wel een week of 4 kan doen als ik niet verder dan een wandeling in de buurt kom of een ritje naar de supermarktquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Bij een paar stations in Sint-Niklaas waardoor je sowieso al tenminste 30KM moet rijden om er te komen en vervolgens ook nog eens als een pauper in de rij te gaan staan om snel even te tanken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Twee tientjes op een tankinhoud van 40 liter![]()
Dat is inderdaad echt![]()
Wat een losers![]()
Virus is virus zoogdier is zoog dier laat het denken maar aan mij overquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Laat het denken maar over aan de experts op dit gebied
Is wel gebaseerd op een kleinschalig onderzoek.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb niet genoeg med kennis om dat te checken
ja hoor meid, maak je niet absoluut maar niet zo dik en voel je vooral niet in je eer aangetast. Heel wat belgen kunnen even grote losers zijn. Niet vreemd ook gezien de twee toch erg dicht bij elkaar staan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:44 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Net als de Belgen die afgelopen weekend nog ff en masse naar Nederland kwamen omdat hier alles nog open was bedoel je?
Ja man jij gaat met je grote intellect alle problemen nu oplossen. 17 miljoen virologen nu in Nederland.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:48 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Virus is virus zoogdier is zoog dier laat het denken maar aan mij over
In plaats van vragen te stellen kan Greet nu beter even lekker naar buiten gaan.quote:
equote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is wel gebaseerd op een kleinschalig onderzoek.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik tank gewoon altijd voor 10 euro, ben ik nooit meer geld kwijt aan de pomp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |