Ja, maar jij zit ook in een risicogroep dacht ik? Dan is dat het meest verstandige wat je kunt doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben niemand.
Ga echt nergens heen. Rundumhausen, verder niet.
Ik weet werkelijk niet waar jij het over hebt met je sensatiebelust.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:51 schreef falling_away het volgende:
[..]
Als je je echt zorgen maakt dan zou je juist zorgen voor minder stress en meer slaap 's nachts, want beiden zorgen voor een beter immuunsysteem, en dus betere bescherming tegen het coronavirus.
tenzij de sensatiebelustheid het wint van gezond verstand.
Ja, de grote loftrompet over een speech en de vorm.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is echt volkomen van de pot gerukt hoe de media in een kramp schieten van kritiek op de premier en het kabinet. Het is echt niet zo dat ze door het gepeupel dreigen te worden afgemaakt.
Er wordt een sfeertje van kritiekloze nationale trots gecreeerd die nog het meest doet denken aan de VS na 9/11, waardoor er juist door die kritiekloosheid heel veel mogelijk werd wat niet hoorde.
Klopt maar ook daar gaat de exponentiële stijging door. Maar goed dat was ook wel te verwachten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:06 schreef riazop het volgende:
[..]
Lan van 82 miljoen inwoners. Hier,schrikken ze niet van
Als Urgenda een rechtzaak kan beginnen om de burgers te beschermen, dan moet dit ook kunnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:23 schreef Momo het volgende:
Artsen klagen Franse premier en minister van Volksgezondheid aan
Drie artsen hebben een klacht ingediend tegen de Franse premier Edouard Philippe en de voormalig minister van Volksgezondheid Agnès Buzyn. Zij zijn van mening dat ze op de hoogte waren van de ernst van de coronapandemie, maar daar niet voor gewaarschuwd hebben en niet op tijd maatregelen hebben getroffen.
Philippe en Buzyn worden aangeklaagd omdat ze "vrijwillig hebben afgezien van het nemen of opleggen van maatregelen, waardoor een ramp kan worden bestreden die waarschijnlijk een gevaar voor de veiligheid oplevert". Hierop staat in Frankrijk een gevangenisstraf van maximaal 2 jaar en een boete van 30.000 euro.
De klacht is in behandeling genomen door het Hof van Justitie van de Republiek. Het is niet bekend wanneer de uitspraak is.
Met slap overheidsbeleid en niet voorbereiden ook niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:26 schreef -river- het volgende:
Die artsen kunnen zich beter bezig houden met hun vak, want met dat aanklagen gaat de corona niet weg.
Armenie?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:07 schreef polderturk het volgende:
Onze oosterburen doen het verrassend goed.
En dat terwijl de brief aan de kamer begon met "Het doel van de huidige maatregelen is het laten ontstaan van groepsimmuniteit." Zoals voorgelezen door Thierry.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, de grote loftrompet over een speech en de vorm.
Terwijl het nu gaat over handelen.
Enige vorm van kritiek lijkt er niet te zijn of niet te mogen, kritische vragen stellen mag niet en Wilders wordt constant aangesproken op de vorm i.p.v. de inhoud.
En dan zeggen dezelfde dan er geen politiek bedreven mag worden nu (Klaver, Jetten).
Ik associeer de Duitsers altijd met discipline. Dat komt ze nu goed van pas.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:07 schreef polderturk het volgende:
Onze oosterburen doen het verrassend goed.
https://mobile.reuters.co(...)tter_impression=truequote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:09 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Wil je svp dit even met bronvermelding en aantallen benoemen. Liefst ook even in percentages, als dat niet te ingewikkeld voor je is.
25.5 miljoen in Florida??quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:45 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Heel Florida gaat in lockdow voor onbepaalde tijd inderdaad. Men verwacht 25.5 miljoen geïnfecteerden over de komende 8 weken (niet allen in nood van medische zorg gelukkig)
Hoe hebben de Duitsers iets aan de associaties die jij maakt?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:11 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik associeer de Duitsers altijd met discipline. Dat komt ze nu goed van pas.
Misschien dat ze eerst in de ergst getroffen gebieden wat extra maatregelen gaan nemen. Ik denk dat helemaal in lockdown ook niet kan en niet wenselijk is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar de hoeveelheid contact die iedereen heeft is wel drastisch vermindert natuurlijk. Tuurlijk zal het virus zich blijven verspreiden, maar ik denk dat dat ook wel belangrijk zal zijn om te zorgen dat mensen er tegen beschermd raken. Helemaal in lockdown gaan is denk ik nu nog niet nodig.
Paard van Trojequote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:12 schreef SunZomer het volgende:
https://www.instagram.com/p/B94jABWBbPg/?utm_source=ig_embed
Handig, dat beschuitje....
nee nou... laat 1% wel medische zorg nodig hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:45 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Heel Florida gaat in lockdow voor onbepaalde tijd inderdaad. Men verwacht 25.5 miljoen geïnfecteerden over de komende 8 weken (niet allen in nood van medische zorg gelukkig)
Mijn associaties kloppen vrijwel altijdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:12 schreef -0- het volgende:
[..]
Hoe hebben de Duitsers iets aan de associaties die jij maakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |