Serieus?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit gaat ze morgenochtend op allerlei radiozenders overal ter wereld spelen
8.45 uurquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat mooi. Hoe laat Nederlandse tijd?
Schots accent?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan echt voor geen meter zingen terwijl ik juist een zware sexy stem en accent heb maar ja kunt niet alles hebben hè
Lassiequote:Op donderdag 19 maart 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een verdwaald woord ja
Je kunt het vast later terugluisterenquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jamaar ik hoef pas kwart over 1 te werken.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt het vast later terugluisteren
Wekker zetten, meezingen en weer terug bedje in kruipen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dan mist het natuurlijk elke emotionele lading. Ik wilde het hard aanzetten en mijn raam open.
Raam open en radio keihard aan als je naar bed gaatquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dan mist het natuurlijk elke emotionele lading. Ik wilde het hard aanzetten en mijn raam open.
Nielson, wat leukquote:
Kan maar dat is riskant want de kans dat ik daarna niet meer in slaap kom is aanzienlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wekker zetten, meezingen en weer terug bedje in kruipen.
Lol dan ben je zo'n nachtmens dat je inmiddels weer een ochtendmens bent.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Raam open en radio keihard aan als je naar bed gaat
Ik leerde pas van dat nummer toen iedereen het al bale zat wasquote:
Ik ken het nu nog steeds niet, ben van plan dat zo te houden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik leerse pas van dat nummer toen iedereen het al bale zat was
Over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken het nu nog steeds niet, ben van plan dat zo te houden.
Ik ga voor dit poëtische meesterwerk:quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog even een lekker wijf liedje dan.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog even een lekker wijf liedje dan.
Een regelrechte evergreenquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga voor dit poëtische meesterwerk:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga voor dit poëtische meesterwerk:
Beterschap in ieder geval!quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nopenet ook nog een Rennie gepakt
quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:46 schreef UitStraling het volgende:
Misschien toch maar wat Franse vrouwen laten leven om te dansen, wiebelen en zingen in Foqueville.
Regelen we die voor jou.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nodigen we haar uit. Lijkt me een tof mens
NOES de eerste keer dat je JIJ wasquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
Van de week is mijn Barcelona armbandje van ellende af gevallen. Is niet de eerste die versleten is maar wel die van mijn eerste trip (ook al had ik hem stiekem nog wel een keer kunnen vervangen)
Lol naja ik ben verder niet echt veranderd hoor. Ik ben nog steeds ik, al heeft reizen me wel verrijkt.quote:
Ja nou ja daarvoor kende ik je nog niet natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol naja ik ben verder niet echt veranderd hoor. Ik ben nog steeds ik, al heeft reizen me wel verrijkt.
Mooi man.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:39 schreef Karzai het volgende:
Ik blijf grotendeels binnen vandaag, ik hoef niet te werken
Ik werk helemaal niet meer nuquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:41 schreef Karzai het volgende:
Jij naar de zaak haags?, of werk je thuis
Wie weetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:44 schreef Karzai het volgende:
Oeij, ik weet nog niet hoe lang dit gaat duren. Misschien dat ik maandag weer gebeld word om aan de slag te gaan
Voor mij is het weer een combidag: eigenlijk werken, maar ook de kleine opvangen, dus ik loop straks waarschijnlijk inderdaad niet alleen buitenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:39 schreef Karzai het volgende:
Ik blijf grotendeels binnen vandaag, ik hoef niet te werken
Da's broodnodigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:49 schreef Karzai het volgende:
Snap ik, er moet toch brood op de plank komen
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:56 schreef Karzai het volgende:
Ik hoor op de radio dat willem holleeder nu mondkapjes aan het maken is voor ons in de gevangenis🙆
💖quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:56 schreef Karzai het volgende:
Ik hoor op de radio dat willem holleeder nu mondkapjes aan het maken is voor ons in de gevangenis🙆
Zolang dat allemaal automatisch gaat...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:58 schreef Nick1975 het volgende:
Zal mij benieuwen. Ik zit in de drinkwatervoorziening en dat valt onder de zgn vitale beroepen, maar ik zit niet bij bedrijfsvoering, maar bij inbedrijfstelling van ombouw door een externe partij. Technische problemen zijn echter van invloed op bedrijfsvoering dus zal wel loslopen voor me. Hoop ik.
Is behoorlijk geautomatiseerd ja, maar het zijn veel systemen en apparatuur gaat nu eenmaal stuk. Dat is een gegeven.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang dat allemaal automatisch gaat...
Yes, dan zit je denk ik wel goedquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:07 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Is behoorlijk geautomatiseerd ja, maar het zijn veel systemen en apparatuur gaat nu eenmaal stuk. Dat is een gegeven.
Mooi klote allemaalquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:06 schreef mschol het volgende:
ik hoorde gisteren dat de magazijnen van sony music en sony video dicht zouden gaan en dat disney geen nieuwe dvd/bluray meer perst, dan is het een kwestie van tijd voor wij ook dicht zouden moeten
Verschrikkelijk drukke dagen. Maar verder wel primaquote:
Ahquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verschrikkelijk drukke dagen. Maar verder wel primaHoe is het daar? Kleine weer goed geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |