Niet geklikt, want Poepz0r.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
https://www.thrillzone.nl(...)oontz-thrillzone.jpg
Pom pom pom
Oei, gevoelige snaar?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Begin eerst met dat mannenkutje van je. Daarna praten we wel verder.
Death rate in het boekje is 100% niet 2%quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fakenews. Titel is in 1993 aangepast naar Wuhan bij de volgende drukVoor de rest klopt het helemaal, zelfs het stadje. Bijzonder.
Correct dat is onjuist, maar bijzonder he Wuhan etc klopt allemaal. Gek zeg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Death rate in het boekje is 100% niet 2%
Gaat wel weer over! Ze worden het wel weer eens!quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:01 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Maar op dit moment spreken ze elkaar tegen. Je kunt het toch niet met Jensen én Baudet eens zijn?
Trump wordt herkozen. Rest gaat niet gebeuren allen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:03 schreef Bocaj het volgende:
Perfect scenario: Trump herkozen, Baudet in 2021 President en Jensen minister media!
Wilders minster van migratie en integratie!
Agema minister van gezondheid.
enz. enz.
Ik had Jensen gisteren wel in de Tweede Kamer willen zien en al die inhoud daar te zien spuien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:03 schreef Bocaj het volgende:
Perfect scenario: Trump herkozen, Baudet in 2021 President en Jensen minister media!
Wilders minster van migratie en integratie!
Agema minister van gezondheid.
enz. enz.
Die was in ieder geval niet omgeflikkerd als een beta soyboy ala Bruins. Jensen VIESDIK.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik had Jensen gisteren wel in de Tweede Kamer willen zien en al die inhoud daar te zien spuien.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik had Jensen gisteren wel in de Tweede Kamer willen zien en al die inhoud daar te zien spuien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |