Het is om het zorgstelsel te ontlasten, anders was het een veel grotere ramp geworden dan dat het nu is. (is de aanname)quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:47 schreef -Chakotay- het volgende:
mensen.. vinden jullie de maatregelen terecht?
vooral als je het dodental bij een griepvirus gaat vergelijken met het coronavirus?
Deze discussie is nooit gevoerd hier in dit topic, vooral niet de laatste twee pagina's.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:47 schreef -Chakotay- het volgende:
vooral als je het dodental bij een griepvirus gaat vergelijken met het coronavirus?
Misschien moet je mijn berichtje hierboven even lezen, over een vriend met Corona?quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:47 schreef -Chakotay- het volgende:
Ga morgen even naar een bouwmarkt of de lokale speeltuin oid.quote:
Dankzij mensen zoals jou word de hele crisis erger dan nodig is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:47 schreef -Chakotay- het volgende:
Of al dan niet voorlopig kappen met alcohol.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben 1 week ex roker en stevige drinker. Dus ik kan misschien beter van het Hilton afspringen.
Maar dan denk je dat hij soort van gelijk heeft, maar toch dingen achterhoudt?quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:33 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Dank!
Ik begrijp de vergelijking, de meeste virussen hebben vergelijkbare eigenschappen. Of iets een rhino-, corona- of influenzavirus is niet van belang in de meeste gevallen inderdaad.
Ik heb zeer veel respect voor de expertise en rust die van Wissel uitspreekt. Ik denk dat hij in een situatie zit waarin hij het nooit bij iedereen goed kan doen en soms bewust dingen achter houdt, om verwarring te voorkomen.
Bijvoorbeeld: "kinderen lijken o.b.v. de clustercijfers en de verschillende coronastrains een relatief kleine rol te spelen bij transmissie --> kinderen zijn niet infectieus.
En PSV een type Messi.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:46 schreef Generationalpha het volgende:
De wereld heeft een goede Albert Speer nodig.![]()
Rutte moet de regels duidelijk op tv alle netten uitleggen. gros van het volk zijn net kinderen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:48 schreef junkiexp het volgende:
[..]
De maatregelen zijn veel te soft, mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Nee, dat doe je niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:50 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
sorry.. maar op dit punt kom ik dan noginformatie te kort?
gaat het om IC plekken?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:49 schreef 20100 het volgende:
[..]
nee ik zou de -dt regels thuis oefenen
Maar 80% heeft milde klachten, en wordt daarna immuun. Althans dat zegt het RIVM.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoe ga je een piek uitsmeren? Door te zorgen dat zo min mogelijk mensen besmet raken.
Hoe zorg je dat zo min mogelijk mensen besmet raken? Door te zorgen dat mensen zo min mogelijk met elkaar in contact komen.
Hoe doe je dat? Thuisblijven, zeker nu die zorgcapaciteit er nog niet is.
Eens, maar dan nog hebben ze er schijt aan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Rutte moet de regels duidelijk op tv alle netten uitleggen. gros van het volk zijn net kinderen.
Dit heeft hij al vaak gedaan. Werkt niet. Er moet met harde hand worden ingegrepen. Genadeloos, indien nodig. Iedere burger is een mogelijk wapen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Rutte moet de regels duidelijk op tv alle netten uitleggen. gros van het volk zijn net kinderen.
Dan maar liever dood.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Of al dan niet voorlopig kappen met alcohol.Na zes weken zou je dan richting normaal moeten gaan qua effecten op je regenererend vermogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |