Wat doet hij prima?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ben geen Rutte fan maar dit doet hij prima.
We zouden volgend jaar toch al verkiezingen hebben, lijkt me dat ze dit wel uitzitten.
Teletekstquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:33 schreef Tuned22 het volgende:
In Frankrijk gaat het ook hard... 40% meer doden en 20% meer vastgestelde besmettingen dan gisteren. 108 - 372 en bijna 11.000 vastgestelde besmettingen .
Bron: NOS Teletekst
Het tekort in Nederland is inderdaad van reagentia, niet per de van de swabs. De tests zijn overigens niet erg specifiek of sensitief (Google sensitiviteit en specificiteit voor duidelijke uitleg). Er is een dreigend tekort op korte termijn, dus men is aan het overwegen om de CT scanner als diagnosticum in te zetten. Hierover volgt maandag een nieuwe update.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zoals net opgemerkt gaat dan alleen om swabs, niet om tests.
De zuidelijke landen kennen hun weg naar Brussel wel inmiddels.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik ben voor regulering op het max aantal IC bedden, en de bouw van noodunits.
En dan het land zolang mogelijk laten doorgaan met werken.
Evt een korte totale lockdown ALS het echt zou moeten.
Dan komt NL er super sterk uit zodat we Spanje en Portugal kunnen steunen financieel.
Vrees het ook. Dat gaat helemaal fout daarquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:32 schreef banaantjeEE het volgende:
Sowieso dat er in de USA nog een bom gaat ontploffen.
Horeca is er nu dicht. Maarja das waarschijnlijk wel te laatquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:28 schreef Fer het volgende:
Ondertussen vieren de Jongeren in Miami spring break. Zuipen feesten spelletjes enz. Daarna gaan ze allemaal weer naar huis
USA ook doomed
Dit is wel een binnendoor weg met als winst honderden miljarden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:35 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
De zuidelijke landen kennen hun weg naar Brussel wel inmiddels.
Geen zorgen, er zijn heel veel Chinezen de afgelopen weken met de export van mondkapjes bezig gegaan, aan het aanbod gaat het niet liggen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
Als heel China nou eens tests en mondkapjes voor ons ging maken. Man man man
omdat rutte nu weer populair is?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Onzin. Waarom juist nu? Niemand kan nu politieke onrust gebruiken.
Zo kan je iedere discussie wel doodslaan jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uitzonderingen die de regel bevestigen.
Je had het aanvankelijk tegen 'Grrrrrr' en niet tegen mij. Maarja, afgezien van jullie discussie ben ik best sceptisch over die cijfers, omdat ik niet geloof dat zij zoveel kunnen testen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja daaag, eerst iets beweren en dan kom ik met officiële cijfers en dan ga je roepen "ja, die geloof ik niet". Zo werkt het niet natuurlijk.
Ja, ik geloof de cijfers in Singapore bijvoorbeeld.
Ik maak me er ook vooral zorgen om het feit dat mensen niet kunnen terugvallen op de gezondheidsector of op een werkloosheidsuitkering bv.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vrees het ook. Dat gaat helemaal fout daar
Aan ene kant hoop ik dat dit Trump zijn politieke kop kost, maar aan de andere kant is al die ellende dat niet waard
Weet je misschien of men al kennis heeft genomen van dat document met de behandelingsmethoden uit Zhejiang?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:35 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Het tekort in Nederland is inderdaad van reagentia, niet per de van de swabs. De tests zijn overigens niet erg specifiek of sensitief (Google sensitiviteit en specificiteit voor duidelijke uitleg). Er is een dreigend tekort op korte termijn, dus men is aan het overwegen om de CT scanner als diagnosticum in te zetten. Hierover volgt maandag een nieuwe update.
Die heeft alle griepseizoenen op een hoopje gegooid oid denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
10 weken? Teken ik voor, ben wel benieuwd waar hij dat op baseert dan.
Er moeten gewoon 2 topics komen, 1 "het is maar een griepje" en 1 voor mensen die wel een brein hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zo kan je iedere discussie wel doodslaan ja![]()
Geen cijfers, geen onderbouwing, geen bronnen.
Misschien handig als je bij die eerste grafiek had vermeld dat dat van een week geleden is en dus niet meer relevant.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben serieus, hoezo?
Ik mag toch gewoon getallen en feiten noemen?
PS vorige was 12 maart en dit is 13 maart.
Vergeef me, maar had je een paar dagen terug niet de mededeling dat er een richtlijn was dat NSAID's als ibuprofen toedienen afgeraden werd en het dus beter zou zijn om paracetamol te nemen of was dat een ander account?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:35 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Het tekort in Nederland is inderdaad van reagentia, niet per de van de swabs. De tests zijn overigens niet erg specifiek of sensitief (Google sensitiviteit en specificiteit voor duidelijke uitleg). Er is een dreigend tekort op korte termijn, dus men is aan het overwegen om de CT scanner als diagnosticum in te zetten. Hierover volgt maandag een nieuwe update.
De tweede grafiek geeft bij mij wel 252 weer? Eerste grafiek van huidige IC-patienten daalt nu iets, maar dat hoeft nog niet zoveel te zeggen. Kan een dipje zijn, maar hopelijk blijft het stabiel of daalt het verder.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dank! Cumulatief aantal in grafiek (215) klopt niet met cumulatief aantal gemelde IC corona patienten (252). Maar ook in nieuwe IC opnames een voorzichtige terugloop de afgelopen dagen?
Het is meer dat zij honderden miljarden zullen kapen van ons, dan dat zij honderden miljarden zullen verdienen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is wel een binnendoor weg met als winst honderden miljarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |