abonnement Unibet Coolblue
pi_192150734
Lekker man! Heerlijk thuiszitten, geen gezeur aan je kop.
's morgens 2 uur lang even volgas doorwerken en dan voor de rest van de dag genieten van je vrije tijd _O_
Beetje klusjes opknappen eventueel, biertje erbij vanaf het middaguur.
Dit is hoe vakantie hoort te zijn, met zonnetje erbij en temperaturen die bij de lente horen O+

Zorgt ervoor dat ik van 'een hekel om naar werk te moeten' ineens voldoening heb van 2 uurtjes werken elke ochtend. En daardoor dus ook vanaf 10u ofzo kan chillaxen. Nou ja soms pas om 12:00 uur maar nog altijd beter dan om 18:00 thuiskomen na een middag onproductief bezig zijn omdat je compleet gaar bent. Thuiswerken beste uitvinding ooit, ja mensen ons corona'tje brengt ook goede dingen. Van mij mag het nog wel even duren zo. Hulde voor het thuiswerken _O_
pindazakje
pi_192150810
Ik word er stik chagrijnig van!
pi_192150880
Ik hoop dat het keiharde thuiswerken niet onderbroken wordt door de ambulance die mij en mijn leidinggevende komt ophalen voor een paar weekjes longmassage in het ziekenhuis.
pi_192150940
Ik ben het nu al zat
pi_192151011
Morgen nog en dan is het werk op... Komt niks bij. Zaak is dicht,,,
  User die overal opduikt 2022 donderdag 19 maart 2020 @ 20:31:54 #6
186611 Haags
pi_192151029
Niet al te lang want het kost mij een hoop geld.
Zonder wrijving geen glans
pi_192151156
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Lekker man! Heerlijk thuiszitten, geen gezeur aan je kop.
's morgens 2 uur lang even volgas doorwerken en dan voor de rest van de dag genieten van je vrije tijd _O_
Beetje klusjes opknappen eventueel, biertje erbij vanaf het middaguur.
Dit is hoe vakantie hoort te zijn, met zonnetje erbij en temperaturen die bij de lente horen O+

Zorgt ervoor dat ik van 'een hekel om naar werk te moeten' ineens voldoening heb van 2 uurtjes werken elke ochtend. En daardoor dus ook vanaf 10u ofzo kan chillaxen. Nou ja soms pas om 12:00 uur maar nog altijd beter dan om 18:00 thuiskomen na een middag onproductief bezig zijn omdat je compleet gaar bent. Thuiswerken beste uitvinding ooit, ja mensen ons corona'tje brengt ook goede dingen. Van mij mag het nog wel even duren zo. Hulde voor het thuiswerken _O_
Thuis werken, fapje leggen ter ontspanning en dan weer aan de arbeid.

Wat een dagen _O_
pi_192151244
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:37 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Thuis werken, fapje leggen ter ontspanning en dan weer aan de arbeid.

Wat een dagen _O_
Chaturbate afstruinen op de laptop van je baas _O_
pindazakje
pi_192151513
Ik werk nu 3 dagen thuis en ik vind er niks aan. Met het onderwijs op afstand heb ik aan de ene kant meer contact met leerlingen en collega's, maar het voelt als veel minder echt contact. En ik mis (nu al) zelfs die beruchte kutklas waar je niks mee gedaan kan krijgen.

Dat terwijl ik in de vakantie zonder moeite 6 weken in mijn eentje doorbreng zonder een seconde contact te missen.
pi_192151762
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:50 schreef kilon het volgende:
Ik werk nu 3 dagen thuis en ik vind er niks aan. Met het onderwijs op afstand heb ik aan de ene kant meer contact met leerlingen en collega's, maar het voelt als veel minder echt contact. En ik mis (nu al) zelfs die beruchte kutklas waar je niks mee gedaan kan krijgen.

Dat terwijl ik in de vakantie zonder moeite 6 weken in mijn eentje doorbreng zonder een seconde contact te missen.
Dan heb je gewoon geen leuk huis. Dat kan ook natuurlijk, maar ik heb thuis echt heerlijk _O_
pindazakje
pi_192151943
Nog steeds niet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 19 maart 2020 @ 22:08:45 #12
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_192153092
Afgelopen maandag thuis gewerkt, ik vond het helemaal niks. Godzijdank heb ik een combifunctie en ben ik vanaf dinsdag in de buitenlucht aan het werk geweest. Komende week waarschijnlijk wel de hele week thuiswerken ;( Daarna weer een hoop dagen buiten inplannen.
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 22:58:33 #13
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192154230
Ik lees genieten van je vrije tijd. Hoe dan? Sporten kan niet. Afspreken met mensen is een kansloze missie. Buiten is het koud. Winkels zijn a-relaxt. En wil je rustig in de tuin zitten zijn elke dag, de hele dag, buiten de buurkinderen aan het herrieschoppen.

Ik hoop oprecht eergisteren nog naar kantoor te kunnen en het leven weer normaal is. Wat een totale ramp is dit :r !!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_192154495
Ik vind het wel best. Mijn contract is ook al opgezegd, moet nog een maandje, dus laat maar zo doorgaan voorlopig wmb
pi_192154531
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_192154695
Ik geniet er ook van, het liefst tot aan mijn pensioen.
Paar keer per kwartaal naar kantoor om wat dingen of te stemmen is meer dan genoeg.
No bitch to me
  donderdag 19 maart 2020 @ 23:22:24 #17
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192154715
Voor altijd. Ben ook niet anders gewend.
pi_192154816
Wat een zeikerds hierboven zeg...

Ik vind het heerlijk. Ik krijg meer gedaan in minder tijd omdat er geen interrupties zijn door collega's met "even een klein vraagje" die je ondertussen wel uit je hele gedachtenproces halen. Je hebt meer flexibiliteit en kunt tussendoor even een boodschap doen of het huis aan kant maken. De meetings die we moeten hebben kunnen prima online anno 2020 en als klap op de vuurpijl zie ik mijn vriendin ook nog eens een keer (die zit nu ook thuis).

Maar ja, ik ben ontwikkelaar en kan prima zelfstandig werken zonder daarbij veel sociaal contact nodig te hebben. Ik vind het een uitkomst. :)

Edit: Oja, en ook geen filerijden meer (en dus op een normale tijd eten). Je houdt meer tijd over in een dag! Helemaal toppie.

[ Bericht 4% gewijzigd door naaktslakkenverkrachter op 19-03-2020 23:38:37 ]
For he who has eyes to see, let him see. And he who has ears to hear, let him hear.
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 23:39:54 #19
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192154981
Begrijp me niet verkeerd: ik heb in de basis geen kantoorbaan maar een ambulante buitenbaan in een sociaal domein. Dus alle interessante (voor mij) eigenschappen in een baan zijn weg. Ik moet nu achter een computer zitten de hele dag. Zonder sociale interactie. In een coachende functie, terwijl ik eigenlijk zelf een mentalcoach nodig heb nu :') ! (ik overdrijf.. maar catch my drift)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_192155144
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 23:39 schreef Rene het volgende:
Begrijp me niet verkeerd: ik heb in de basis geen kantoorbaan maar een ambulante buitenbaan in een sociaal domein. Dus alle interessante (voor mij) eigenschappen in een baan zijn weg. Ik moet nu achter een computer zitten de hele dag. Zonder sociale interactie. In een coachende functie, terwijl ik eigenlijk zelf een mentalcoach nodig heb nu :') ! (ik overdrijf.. maar catch my drift)
Ah, ja. Een en ander hangt natuurlijk ook af van het type werk dat je doet. Programmeurs zijn op zich al een beetje "alleen op de zolderkamer" figuren, dus ik ben het wel gewend. ;)

Ik irriteer mij altijd mateloos aan het zinloze heen- en weer rijden naar een kantoor 80km verderop om te doen wat ik thuis ook kan; 8 uur zitten op een stoel. Dan vul ik mijn tijd liever anders in wat betreft dat reizen. :) Nog "milieuvriendelijker" ook. Als iedereen die thuis zou kunnen werken dat ook zou doen, zou dat een hoop fileleed schelen en uitstoot van CO2.

De voordelen houden niet op wat mij betreft.
For he who has eyes to see, let him see. And he who has ears to hear, let him hear.
pi_192155161
Niet in de file hoeven staan. _O_
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 23:58:47 #22
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192155177
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 23:55 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:

[..]

Ah, ja. Een en ander hangt natuurlijk ook af van het type werk dat je doet. Programmeurs zijn op zich al een beetje "alleen op de zolderkamer" figuren, dus ik ben het wel gewend. ;)

Ik irriteer mij altijd mateloos aan het zinloze heen- en weer rijden naar een kantoor 80km verderop om te doen wat ik thuis ook kan; 8 uur zitten op een stoel. Dan vul ik mijn tijd liever anders in wat betreft dat reizen. :) Nog "milieuvriendelijker" ook. Als iedereen die thuis zou kunnen werken dat ook zou doen, zou dat een hoop fileleed schelen en uitstoot van CO2.
Sterker nog. Mn werk is 15min fietsen enkele reis. Ik mis dat... Al met al: ik zeik nu even enorm.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:19:56 #23
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_192155339
Sinds vorige week vrijdag thuis vanwege een kuchje en niesje af en toe. Wil best wel thuis werken, maar vind maar eens een vorkheftruck die binnenshuis past🤣
pi_192156941
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 22:58 schreef Rene het volgende:
Ik lees genieten van je vrije tijd. Hoe dan? Sporten kan niet. Afspreken met mensen is een kansloze missie. Buiten is het koud. Winkels zijn a-relaxt. En wil je rustig in de tuin zitten zijn elke dag, de hele dag, buiten de buurkinderen aan het herrieschoppen.

Ik hoop oprecht eergisteren nog naar kantoor te kunnen en het leven weer normaal is. Wat een totale ramp is dit :r !!!
Sporten kan prima, hardlopen, fietsen. Dus dat doe ik dan ook. Buiten was het afgelopen super met 14 graden en volop zon 's middags, heerlijk in de tuin gezeten en geen herrie hier op dit kavel.
Afspreken met mensen doe ik sowieso amper dus ik merk ook geen verschil met een 'normale' week, behalve dan het grote voordeel van thuiswerken. Reistijd vervalt ook nog eens _O_ Zit nu op fok terwijl ik anders in de file stond :D
pindazakje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')