Fleur Agema zal blij met hem zijn!quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef monkyyy het volgende:
Hugo is verantwoordelijk voor de crisis

Goed nieuws.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Even wat anders tussendoor; de GP van Monaco is in plaats van uitgesteld geheel geschrapt voor dit jaar.

Ik kende de beste man bij naam een klein beetje, totaal geen beeld van verder.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te doen om Hugo te kennen hoor.

pics?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Schoenen van een clown aandoen bij je eerste optreden in een crisissituatie

Erica moet terug.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Raar dat dat bij Medische Zorg ipv Volksgezondheid zit. Nou ja, raar dat Nederland niet gewoon een minister van Sport heeft, maar goed.

Ja nogal.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:39 schreef Kyran het volgende:
Dat Italië na 10 dagen nog geen echte verbetering laat zien laat pijnlijk zien hoe belangrijk het is om op tijd in te grijpen en hoeveel schade exponentiële groeien kunnen aanrichten in dit soort gevallen.

Enige ministerie met zo'n geschikt persstukje, want bij dat ministerie moeten de verantwoordelijken zich het vaakst verontschuldigen voor gemaakte fouten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:40 schreef Bocaj het volgende:
Waarom eigenlijk met de Justitie en Veiligheid achtergrond?

Te high energy om niet te accepterenquote:

Ik was today's years oldquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor mij ook een openbaring. Vond het ook al zo gek dat het Medische Zaken was en geen
Volksgezondheid.

Ah oke thanks, interessant om nu weer dit te lezen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
https://cfrankdavis.wordp(...)navirus-not-smokers/

Jij kent dan weer alle bobsleeërs.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kende de beste man bij naam een klein beetje, totaal geen beeld van verder.

Bron?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Even wat anders tussendoor; de GP van Monaco is in plaats van uitgesteld geheel geschrapt voor dit jaar.

quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Enige ministerie met zo'n geschikt persstukje, want bij dat ministerie moeten de verantwoordelijken zich het vaakst verontschuldigen voor gemaakte fouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |