quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef heywoodu het volgende:
Eerst mogen de liveuitzendingen vragen stellen, NOS begint. NOS schakelt gelijk weg.
Eerst mogen de liveuitzendingen vragen stellen, NOS begint. NOS schakelt gelijk weg.
Probeer een regionale omroep anders...quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef Confetti het volgende:
NOS die het gelijk afkapt bij de vragen. Wwt een achterlijken.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
Poll: Ben je het eens met deze nieuwe maatregel?
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik had niks anders verwacht. Dit weekend 90.000 nieuwe besmettingen omdat iedereen naar buiten trekt en flesjes wijn gaat halen in de supermarkt.quote:
nog ergens te zien?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef heywoodu het volgende:
Niet echt, het is een bericht van de regering, geen persconferentie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef Confetti het volgende:
NOS die het gelijk afkapt bij de vragen. Wwt een achterlijken.
En dan zondagavond alsnog een lockdown :pquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had niks anders verwacht. Dit weekend 90.000 nieuwe besmettingen omdat iedereen naar buiten trekt en flesjes wijn gaat halen in de supermarkt.
Een echte leraar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef Minimunt het volgende:
Rutte staat echt naar de jonge te kijken en te beoordelen of hij het goed zegt haha.
Lockdown Home partyquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had niks anders verwacht. Dit weekend 90.000 nieuwe besmettingen omdat iedereen naar buiten trekt en flesjes wijn gaat halen in de supermarkt.
Kan je NPO politiek ergens op internet zien?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef Schakeltopia het volgende:
npo politiek loopt ook gewoon door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |