Woehoeequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:07 schreef UitStraling het volgende:
Morgen is het lente jongen![]()
Lentepunt 2020. 04:49
vrijdag 20 maart
Niet anders dan anders dus?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik deed al bijzonder weinig
Zoietsquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woehoee
Zou leuk zijn als we er van echt van konden genieten
[..]
Niet anders dan anders dus?
Hoe is het in huize Haags?quote:
Topquote:
Nee hebben gewoon schijt aan alles en iedereen. Zie ook trouwstoeten.quote:
Daarom.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hebben gewoon schijt aan alles en iedereen. Zie ook trouwstoeten.
En Youp van 't Hek ligt met Corona in het zkhquote:
Hoog trapje waar hij vanaf moet denk ikquote:
Arme manquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En Youp van 't Hek ligt met Corona in het zkh
Jawel johquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef Karzai het volgende:
De zorgmedewerkers vallen als witjes, straks blijft er geeneen meer over
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:20 schreef Karzai het volgende:
De lentevorige week peper gezaaid maar het komt nog niet op
Ik vind het juist super lekker weerquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het weer is er ook niet naar
Hier niet echtquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het juist super lekker weer
Lekker weer om naar buiten te gaanquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het juist super lekker weer
Ik ben er gister over heen gegaanquote:aantal posts: 100.156 (gemiddeld 37 per dag)
Weer op Npo1?quote:
Zeg dat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:23 schreef essnhills het volgende:
FOK! is nog steeds niet helemaal fantastisch snel he?
Dat zeg ikquote:
Ben benieuwdquote:
Tjaquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja
Er is geen voetbal meer om voor te beschouwen, dus dan maar de persconferentie
op dit moment ;pquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:32 schreef Karzai het volgende:
Ik snap niet dattie gelijk ontslag neemt, weekje ziektewet
Ik had er ook wel een keer overheen gewildquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er gister over heen gegaan
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
zag hugo vandaag nog lachend lopen. zal hem wel snel vergaan dat lachen
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had er ook wel een keer overheen gewild
Ik heb geen cent medelijden met die lui.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Ohja etenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef Karzai het volgende:
honger, ik ga even twee big tasty's maken
Wie zei dat dat over jou ging?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik heb ook zo mijn twijfels bij de Chinese cijfersquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar begin wel te twijfelen aan die chinezen. sowieso moet je twijfelen aan chinezen
zegt de man op fok ;Pquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:37 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik heb geen cent medelijden met die lui.
Dat is ook wel weer zo ja. Denk dat daar best een hoop onder de pet gehouden wordt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar begin wel te twijfelen aan die chinezen. sowieso moet je twijfelen aan chinezen
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie zei dat dat over jou ging?
Je quotte mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
TVquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is die persco op een manier dat ie het wel doet?
Ah ja ik zie hetquote:
Thx, ik heb beeldquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
fles
https://nos.nl/livestream(...)leg-over-corona.html
Bruins is afgetredenquote:
ja, dat wist ikquote:
Die handpoppenmevrouw staat ook te dichtbij.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:43 schreef essnhills het volgende:
En de pers zit daar gewoon gezellig op stoeltjes naast elkaar?
Op tv of in het echt?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
in het echtquote:
en vakkenvullers niet aanrandenquote:
Dat zou dan wel zeer nauwkeurig georkestreerd zijn, denk ik. Alsof ze alles al dagen van tevoren voorgetraind hebben. Dan gaan we dit zeggen, dan gaan we dit zeggen etc..quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
rutte schaalt langzaam op in zijn toon. Dit was het begin van de grote macron speach
Dat is het ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou dan wel zeer nauwkeurig georkestreerd zijn, denk ik. Alsof ze alles al dagen van tevoren voorgetraind hebben. Dan gaan we dit zeggen, dan gaan we dit zeggen etc..
Wat doen die gasten daar? Het is toch zo'n kutstadquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in het echtop 2 meter afstand liep hij voorbij
en Liep achter jette die net zijn lunch had gehaald
Maar goed in den haag centrum is dit niet raar.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Rutte heb ik vaak ook in de buurt gehad. wel bijzonder dat mensen hem met rust laten. hbe 1 keer gezien dat hij werd aangesproken door een man en hij nam er echt tijd voor
nou seriues ik kreeg dat gevoel na het handen schudden moment op tv. langzaam de boodschap aan ons brengen dat het toch ernstiger is dan gedachtquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou dan wel zeer nauwkeurig georkestreerd zijn, denk ik. Alsof ze alles al dagen van tevoren voorgetraind hebben. Dan gaan we dit zeggen, dan gaan we dit zeggen etc..
Netjes aan de afstand gehouden dusquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Rutte heb ik vaak ook in de buurt gehad. wel bijzonder dat mensen hem met rust laten. hbe 1 keer gezien dat hij werd aangesproken door een man en hij nam er echt tijd voor
ziutten toch in de 2e kamer nu. daar zat ik vlakbij.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doen die gasten daar? Het is toch zo'n kutstad![]()
En terecht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel raar net bij AH, iedereen achter plexiglas
quote:
Als je in 1x overgaat van open samenleving naar lockdown is je land in chaos, nu wennen we er langzaam aanquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou seriues ik kreeg dat gevoel na het handen schudden moment op tv. langzaam de boodschap aan ons brengen dat het toch ernstiger is dan gedacht
ja zou wilders ook moeten kunnen doen. die man leeft al hele tijd in een lockdownquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ben blij dat dit kan in Nederland. Ik heb als journalist ook vaak ministers gesproken. Die kwamen altijd zonder beveiliging.
Is dat nu bij iedere suup nu ?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
jeps.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Netjes aan de afstand gehouden dus
Weet ik toch skatjunquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ziutten toch in de 2e kamer nu. daar zat ik vlakbij.
en ze lopen naar verschillende ministeries
Ze is er nog, was ff bang dat je tot #22222 zou wachtenquote:
Kondigden ze gisteren aan ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Daar had ik vanmiddag al op gereageerdquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze is er nog, was ff bang dat je tot #22222 zou wachten
Toen was ik er niet denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar had ik vanmiddag al op gereageerd
Ja, dat is absurd, dat mensen hem willen afmaken omdat hij een bepaalde mening heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou wilders ook moeten kunnen doen. die man leeft al hele tijd in een lockdown
je reageerde niet iigquote:
Stuur Arcee ff een DM, misschien kan die je helpen. Lijkt me lastig als je er al zo ver overheen bent, maar okee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef essnhills het volgende:
Is er een manier om terug te halen (buiten letterlijk terugtellen) welke post je 100.000e is? Ben benieuwd of het in #11111 was
ook gewoon wereldwijd gekkies die hem willen vermoordenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is absurd, dat mensen hem willen afmaken omdat hij een bepaalde mening heeft.
Vage Pakistani etc staan te trappelen om z'n keel door te snijdenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook gewoon wereldwijd gekkies die hem willen vermoorden
Gekkiesquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook gewoon wereldwijd gekkies die hem willen vermoorden
Toch fijn dat je het belangrijkste ook nog even noemt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GekkiesMensen
![]()
FOK! is nog steeds traag
Ik vind het acceptabel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GekkiesMensen
![]()
FOK! is nog steeds traag
Ups en downsquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GekkiesMensen
![]()
FOK! is nog steeds traag
Ja, een welgemeend ‘mensenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch fijn dat je het belangrijkste ook nog even noemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flatten the curve?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:59 schreef Koen66 het volgende:
Nog instabiel maar de dalen zijn minder extreem
?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:59 schreef Koen66 het volgende:
Nog instabiel maar de dalen zijn minder extreem
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
Rustig bij de Sligro johOja dat zei ik voorheen ook wel eens als ik om 3 uur 's nachts na het opruimen in mijn eentje door het Zuiderzeemuseum liep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oja dat zei ik voorheen ook wel eens als ik om 3 uur 's nachts na het opruimen in mijn eentje door het Zuiderzeemuseum liep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
503 notes hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen keihard noten duurt lang.
En ab und zu toch een 503.
In je vorige leven was je inbreker?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oja dat zei ik voorheen ook wel eens als ik om 3 uur 's nachts na het opruimen in mijn eentje door het Zuiderzeemuseum liep.
Zekerquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In je vorige leven was je inbreker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Als het me interesseert ga ik wel weer eens kijken hoeveel notes ik hebquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen keihard noten duurt lang.
En ab und zu toch een 503.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het me interesseert ga ik wel weer eens kijken hoeveel notes ik heb![]()
Maar ik voel je hoorIk was mod op GC in de tijd dat Prins Bernhard overleed. Tonging het ook behoorlijk los en was fok ook traag als kak
Werd helemaal gek toen
Ik had er altijd 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan me niet voorstellen dat er nog wat bijgekomen is."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jij ook wel hoor, al heb je er wat meerquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja jij bent wel braaf ja.
Laatste alweer een tijdje geleden toch?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#metoo, nauwelijks notes en nooit een ban gehad
Ik hou nog braaf stand vandaag. Nog geen 503 gehad. *afkloptquote:
Bruno daar ook weg?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
dafuq ik zit hier naar het jeugdjournaal te kijken
Dat is nu in COR ook. Soms echt 5 minuten geweest om iemand te notenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het me interesseert ga ik wel weer eens kijken hoeveel notes ik heb![]()
Maar ik voel je hoorIk was mod op GC in de tijd dat Prins Bernhard overleed. Tonging het ook behoorlijk los en was fok ook traag als kak
Werd helemaal gek toen
Soms is het best fijn om dingen wat meer op je eigen niveau uitgelegd te krijgenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
dafuq ik zit hier naar het jeugdjournaal te kijken
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
ZekerTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom je uit Urk?![]()
ik kan je wel helpenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is nu in COR ook. Soms echt 5 minuten geweest om iemand te noten
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had er altijd 2KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan me niet voorstellen dat er nog wat bijgekomen is.![]()
Neequote:
Nee die penalty werd in de herhaling wel gestopt nou goed?quote:
quote:
Dossiervormingquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
Wat is het doel van die notes dan
#foknoob
Dat zou wel interessante tv opleveren denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die penalty werd in de herhaling wel gestopt nou goed?![]()
Wel allerlei spin-off pogramma's erachteraan ja, net als bij HHB en WIDM en zoquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou wel interessante tv opleveren denk ik
O, het museum ligt in Enkhuizenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Ik woonde op een kwartiertje fietsen van het museum
HHB?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel allerlei spin-off pogramma's erachteraan ja, net als bij HHB en WIDM en zo
Dat was het zekerquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, het museum ligt in Enkhuizen
Klinkt wel tof
Alles in drievoud, overal een stempel voor nodig van Dannyquote:
Ja, net de wiki gechecked. Buitenkansje.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, het museum ligt in Enkhuizen
Klinkt wel tof
Aha! Makes sense.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles in drievoud, overal een stempel voor nodig van Danny![]()
Nee, maar het helpt FA’s bij het bepalen van de lengte van een ban, etc.
Heel Holland Blootquote:
En woon je nog steeds in die contreien?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was het zeker![]()
Jaren gedaan als bijbaantje. Erg leuk
Tot ik afstudeerde en een grote mensen baan vond
Ze woonde een tijdje hier in de buurtquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En woon je nog steeds in die contreien?
In Sweet Lake City?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze woonde een tijdje hier in de buurt
Loopafstandquote:
Ohquote:
We hebben een schuldige nodigquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
And even if. Wat hebben we daar aan?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij ook wel hoor, al heb je er wat meer
Jupquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En woon je nog steeds in die contreien?
Jaquote:
Vrouwen grijpen de machtquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
And even if. Wat hebben we daar aan?
Wat is een buitenkansje?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:12 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ja, net de wiki gechecked. Buitenkansje.
quote:
Beide?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:21 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie allemaal 503 errors of post ik gewoon weer eens teveel
Mannen zijn gewoon watjes, das wat andersquote:
Ohquote:
Oh! Waar woon je?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:22 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Dat dat museum in de buurt is. Ik ben nieuw in deze contreien.
Dat zal ik niet ontkennenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon watjes, das wat anders
Hmm, ik heb hier even geen gevatte reactie opquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, ik heb hier even geen gevatte reactie op
Ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:21 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie allemaal 503 errors of post ik gewoon weer eens teveel
In de buurt van Medemblik en ja, boten zijn leuker.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh! Waar woon je?![]()
Zuiderzeemuseum is een leuk museum hoorBuitenmuseum met name, die gaat normaal gesproken eind maart/begin april weer open. Wanneer dat nu is is nog maar de vraag natuurlijk.
Gewoon lekker met de trein heen en de boot pakken, of anders 10 minuutjes lopen langs het haventje van Enkhuizen, ook leuk. Maar de boot is leuker
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
kijk hoe ze dit framen
https://twitter.com/Reuters/status/1240653145992245249
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
kijk hoe ze dit framen
https://twitter.com/Reuters/status/1240653145992245249
Oh niet die shit weer. Nee daar hebben w geen tijd voor nu okeequote:
Leuk!quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:26 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
In de buurt van Medemblik en ja, boten zijn leuker.
Klinkt leuk. Bootjesquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk!
Medemblik is ook mooi pittoresk![]()
Je kan ook de historische driehoek een keer doen! moet je even kijken wat voor jou het handigst is qua tijden, maar je kan vanuit Medemblik met de boot naar Enkhuizen (en het ZZM), vanuit Enkhuizen dan met de normale trein naar Hoorn, en vanuit Hoorn weer met de museumstoomtrein naar Medemblik. Of de route andersom
Jupquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:29 schreef Koen66 het volgende:
Je studeerde toen toch in Delft @:essnhills?
Ik kan zomers als de ramen open zijn de stoomtrein horen vanuit mijn huisquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt leuk. BootjesTreintjes
Goeie tip. Ik ben op de hoogte van die boot, maar zo'n rondje klinkt erg leuk. De mensen zijn hier trouwens erg gastvrij voor me. Ik ben hier nu sinds een week of zes.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk!
Medemblik is ook mooi pittoresk![]()
Je kan ook de historische driehoek een keer doen! moet je even kijken wat voor jou het handigst is qua tijden, maar je kan vanuit Medemblik met de boot naar Enkhuizen (en het ZZM), vanuit Enkhuizen dan met de normale trein naar Hoorn, en vanuit Hoorn weer met de museumstoomtrein naar Medemblik. Of de route andersom
Heb ik ook weleensquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:33 schreef essnhills het volgende:
Uhh, oke
Mijn tablet ligt hier gewoon naast me, en ligt zonder aanleiding zomaar op
Leukquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:33 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Goeie tip. Ik ben op de hoogte van die boot, maar zo'n rondje klinkt erg leuk. De mensen zijn hier trouwens erg gastvrij voor me. Ik ben hier nu sinds een week of zes.
Volgens mij had ik toen nog wel het idee een keer te willen komen buurten daarquote:
In mijn vorige huis hoorde ik ‘s zomers de stoomfluit van de Pieter Boelequote:Op donderdag 19 maart 2020 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan zomers als de ramen open zijn de stoomtrein horen vanuit mijn huis![]()
![]()
![]()
Dan zet iemand de webcam aan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:33 schreef essnhills het volgende:
Uhh, oke
Mijn tablet ligt hier gewoon naast me, en ligt zonder aanleiding zomaar op
Zijn wij toen ze de leeftijd hadden ook een paar keer met de heren geweestquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk![]()
Als je jonge kinderen hebt (of neefjes/nichtjes ofzo) is Sprookjeswonderland ook echt een aanrader trouwens
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn vorige huis hoorde ik ‘s zomers de stoomfluit van de Pieter Boele![]()
[ afbeelding ]
Dat is bij Enkhuizen zag ik, vorige week langsgereden. Ga het allemaal zien wat hier te doen is want is een beetje langdurig project waar ik op zit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk![]()
Als je jonge kinderen hebt (of neefjes/nichtjes ofzo) is Sprookjeswonderland ook echt een aanrader trouwens
In mijn nieuwe huis hoor ik ‘m niet, maar wel de klokken van de Grote Kerk. Dat geluid heb ik heel erg gemistquote:
Pff hoe lang gaan mensen nog door met hamsterenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Zucht
https://www.telegraaf.nl/(...)arkeerplek-meer-vrij
Tot de hamsters op zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pff hoe lang gaan mensen nog door met hamsteren
Gisteren was het hier veel rustiger op de weg dan hoogseizoen vakantie periodequote:Op donderdag 19 maart 2020 19:41 schreef Fogel het volgende:
Was het binnenzitten even moe en ben een eind gaan rijden. Er was niet veel verkeer.
Pampers hamsteren?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:43 schreef Nick1975 het volgende:
Pampers ads. Waar heb ik dat nou weer aan te danken.
Met 1,5 meter afstand houden heb je daar weinig aan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:43 schreef UitStraling het volgende:
Twee vrouwelijke collega's vragen of ik afleiding nodig heb.
Of hamsters pamperen?quote:
Per videogesprek bedoelen ze.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met 1,5 meter afstand houden heb je daar weinig aan.
Stream het live in KPD.quote:
Ik zou parkeerplekken gaan verkopen naast de sligroquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Zucht
https://www.telegraaf.nl/(...)arkeerplek-meer-vrij
Ik heb vandaag vijf verschillende vrouwen aan de telefoon gehad, maar die vraag kreeg ik nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:43 schreef UitStraling het volgende:
Twee vrouwelijke collega's vragen of ik afleiding nodig heb.
Ik heb een paar conference calls gehadquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:52 schreef Fogel het volgende:
Ik heb vandaag helemaal niemand aan de telefoon gehad
Ik de halve wereldquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:52 schreef Fogel het volgende:
Ik heb vandaag helemaal niemand aan de telefoon gehad
Jezus fles doe es niet zo serieusquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niet die shit weer. Nee daar hebben w geen tijd voor nu okee
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het land redden.... niet gelukt![]()
(gewoon hele dag gewerkt)
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag vijf verschillende vrouwen aan de telefoon gehad, maar die vraag kreeg ik niet
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:57 schreef UitStraling het volgende:
https://www.inkedmag.com/(...)-me-page-for-surgery
Ja, maar dat deed ik altijd al veel. Ik werk nu al twee week alle dagen thuis en gewoon het idee dat 'ik plan een ouwhoer kantoordag' niet kan is stomquote:
Je zou het maar hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:57 schreef UitStraling het volgende:
https://www.inkedmag.com/(...)-me-page-for-surgery
Ik heb vandaag mannelijke collega's aan de telefoon gehad (en voor de webcam), en ik heb deze vraag niet gesteld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag vijf verschillende vrouwen aan de telefoon gehad, maar die vraag kreeg ik niet
Valt me wel een beetje tegen ditquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het land redden.... niet gelukt![]()
(gewoon hele dag gewerkt)
Nu pas?quote:
Moet ze niks met een Bosschenaar krijgen want die roepen de hele dag hardop kut en dat is dan ook een beetje lullig.quote:
tegen niet eens. Ik vind er gewoon niks aan. Ja WEER een onheil waar vrouwen de schuld van zijn. Wat schieten we ermee op?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:55 schreef crv het volgende:
[..]
Jezus fles doe es niet zo serieus
Sinds wanneer ben je tegen dit soort grappen?
Welk onheil nog meer dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tegen niet eens. Ik vind er gewoon niks aan. Ja WEER een onheil waar vrouwen de schuld van zijn. Wat schieten we ermee op?
Dat zit er al heel lang volgens mij. En je kan het zelf instellenquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:04 schreef Ygritte het volgende:
Jongens even serieus... hoe lang zit dat stomme refresh schuifje al aan de bovenkant van de pagina en waarom moet dat op 25 staanreal-time refresh is iets van het verleden ofzo?
Ik was er maandag al klaar mee eigenlijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat we nog wel ff moeten....
Ze woont in Arizona, acht de kans niet heel groot dat er een Bosschenaar op haar pad komtquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ze niks met een Bosschenaar krijgen want die roepen de hele dag hardop kut en dat is dan ook een beetje lullig.
Ik vindt 5 ook te weinigquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zit er al heel lang volgens mij. En je kan het zelf instellen
Nee die kans is zowat nul, wel typisch dat ze in de staat van The Grand Canyon woont.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze woont in Arizona, acht de kans niet heel groot dat er een Bosschenaar op haar pad komt
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De rest van mijn leven zo'n beetje
Salvationquote:
mopperkontquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tegen niet eens. Ik vind er gewoon niks aan. Ja WEER een onheil waar vrouwen de schuld van zijn. Wat schieten we ermee op?
Long story short: grotendeels welquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is hun schuld toch niet?
Nee jij moet wat zeggenquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
mopperkont![]()
ben je in de overgang of zo of stiekem omgebouwd
Niet klikken Flashquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
je had niet door dat dat een knipoog was, ik voel me helemaal niet aangesproken, ben geen fransoos en woon er enkel, wilde enkel reacties uitlokken. $waar is je gevoel voor humor gebleven?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij moet wat zeggenIk noem fransen kutvolk en jij ligt urenlang te janken als een klein kind
![]()
tja de overige export ligt op zijn gat dus moeten wat nieuws verzinnenquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:18 schreef UitStraling het volgende:
Chinese medische hulp voor Italië, vind ik mooi.
en jij zegt wat van mijquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Long story short: grotendeels wel
Fair enough, zand erove. Ik ben ook de kwaadste nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:19 schreef crv het volgende:
je had niet door dat dat een knipoog was, ik voel me helemaal niet aangesproken,
HEB JE NOU JE ZIN NIET DAN?quote:ben geen fransoos en woon er enkel, wilde enkel reacties uitlokken.
quote:waar is je gevoel voor humor gebleven?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fair enough, zand erove. Ik ben ook de kwaadste niet
[..]
HEB JE NOU JE ZIN NIET DAN?
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:18 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:18 schreef UitStraling het volgende:
ik zie dubbel....quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mannelijke collega's aan de telefoon gehad (en voor de webcam), en ik heb deze vraag niet gesteld.
tijdje terug zag ik deze, kwam niet meer bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |