Zou mooi zijn als het zo blijft gaan en we in een semi lockdown kunnen blijven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef NaturalScience het volgende:
210 op de IC's is een goed teken.
Eergisteren +39 / gisteren +42 / vandaag +33
Italië houdt geen inwoners over zo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:18 schreef Minimunt het volgende:
italie
5322 cases, 427 doden 15 genezen
415 genezenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:18 schreef Minimunt het volgende:
italie
5322 cases, 427 doden 415 genezen
Ik vraag me vooral af hoe het kan dst zij zoveel kunnen testen, terwijl een user hier aangaf dat een arts zei dat de tests vrijwel op zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:18 schreef Minimunt het volgende:
italie
5322 cases, 427 doden 15 genezen
In samenspraak met behandeld arts en familie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
Driekwart van de Nederlandse doden zijn niet op de IC gestorven las ik vandaag, dus dat zegt ook weer iets over hoe moeilijk mensen op de IC komen.
Aan het begin van de crisis hebben de landen die als eerste getroffen zijn het overgrote deel van de tests gekocht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe het kan dst zij zoveel kunnen testen, terwijl een user hier aangaf dat een arts zei dat de tests vrijwel op zijn.
23% bejaarden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Italië houdt geen inwoners over zo.
Hoezo geen doel? Hier ging Rutte toch juist voor, voor groepsimmuniteit?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
HET IS GEEN DOEL
Hoevaak moet dat nog uitgelegd worden.
Vergeet het maarquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:19 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als het zo blijft gaan en we in een semi lockdown kunnen blijven.
Wellicht hebben zij wél al in januari voorbereidingen getroffen? (wat niet zo is trouwens)quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe het kan dst zij zoveel kunnen testen, terwijl een user hier aangaf dat een arts zei dat de tests vrijwel op zijn.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:20 schreef RipCity het volgende:
Boris: er komt een simpele test waarbij je gewoon kan testen of je het hebt of niet. En als je het dan hebt gehad kan je weer terug naar werk. We zullen daar honderdduizenden van kopen als het de waarheid is dat die tests werken.
Oef.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:18 schreef Minimunt het volgende:
italie
Was al een paar dagen bekend. Heel nadelig voor de bestrijding. Geniaal virus wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
Net bij 1vandaag: Corona kan 3 uur overleven in de lucht
Nieuwe koploperquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:18 schreef Minimunt het volgende:
italie
Zwaarst getroffen regio 22%. Nederland 20%>quote:
Tenzij je allemaal al Corona hebt zou ik het niet doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik snap t even niet meer:
Met een paar vrienden bij iemand thuis afspreken, af te raden?
waar zie je dit?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:20 schreef RipCity het volgende:
Boris: er komt een simpele test waarbij je gewoon kan testen of je het hebt of niet. En als je het dan hebt gehad kan je weer terug naar werk. We zullen daar honderdduizenden van kopen als het de waarheid is dat die tests werken.
Zou mooi zijn indien die tests echt werken en zo ook mensen zonder klachten kunnen testen en evt thuisblijven. Gok alleen dat er geen miljoenen testen beschikbaar zullen zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:20 schreef RipCity het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |