Mensen worden ook besmet door airco's en verwarmingen in winkels en ziekenhuizen. Op deze manier verspreid je de virussen ( ook Corona ) super snelquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Klopt, maar als een besmet persoon een keer niest of hoest kunnen deze vochtdruppeltjes dus met de wind meegevoerd worden en 2 uur later nog iemand besmetten
Natuurlijk mafkees.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik snap t even niet meer:
Met een paar vrienden bij iemand thuis afspreken, af te raden?
Soms denk ik ook dat we in een foute film terecht zijn gekomen. Ik ben een fan van de serie Twin Peaks, en daarin werden 'droom' en 'realiteit' ook menigmaal door elkaar heen gemixt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:18 schreef Sfancta het volgende:
Ben de film Contagion aan het kijkenZeer overdreven maar het is hetzelfde waar we nu in leven.
Was maar een griepje iddquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:23 schreef Jano9 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)leven-moest-doorgaan
Leven moest door gaan.
Werd wel een keer tijd ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:30 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat alles weer voorbij is en het normale leven weer gaat beginnen.
Doe maar niet. Neem contact op met 09000113 of zoek hulp via je huisarts die gaan je klachten serieus nemen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik word gek jongens. Ik denk om het maar zelf te eindigen.
Dit was een referentie naar z'n vorige werkquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gewoon volop wachtgeld innen.
op npo politiek zie ik wat pers zitten nuquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Zie en hoor niets op de livestreams?
Leuk. Maar denk ik heetst van de strijd gaat dit echt gebeuren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Een beetje chillen he? Een crisis op mega niveau betekent niet meteen dat jij doodgaat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Dat werd al dagen gesuggereerd, aymptomatische besmetting is veel en veel groterquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:31 schreef Fer het volgende:
Lijkt erop dat juist mensen met vrijwel geen klachten de meeste besmettingen veroorzaken. Die blijven overal komen en verspreiden het virus.
het sterftepercentage is dus waarschijnlijk veel lager dan gemeld wordt. ze testen namelijk alleen mensen met erge klachten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:31 schreef Fer het volgende:
Lijkt erop dat juist mensen met vrijwel geen klachten de meeste besmettingen veroorzaken. Die blijven overal komen en verspreiden het virus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |