BBC1quote:
Niet doenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik snap t even niet meer:
Met een paar vrienden bij iemand thuis afspreken, af te raden?
Compleet overbelast zorgsysteem,quote:
Wat vrijwel elk land verkeerd doet; niet op tijd ingrijpen.quote:
JAquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:24 schreef DebielStudentje het volgende:
Is er nou zometeen een persco?
https://nos.nl/livestream(...)leg-over-corona.htmlquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:24 schreef DebielStudentje het volgende:
Is er nou zometeen een persco?
In Italië was het op de vergelijkbare timeline 1,9. We lopen daar dus ook gewoon hard op voor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:11 schreef riazop het volgende:
[..]
We zijn China allang voorbij hoor
gisteren:
Aantallen doden per miljoen inwoners:
1. Italië 48,0
2. Iran 13,8
3. Spanje 12,7
4. Zwitserland 3,5
5. Nederland 3,4
6. Frankrijk 2,4
7. China 2,2
8. Zuid-Korea 1,7
9. Verenigd Koninkrijk 1,1
10. Duitsland 0,4
Tja, die testten echt bizar weinig en als ze dat nu wat meer doen gaat het erg hard. Dat ze na 1200 tests al 200+ gevallen hadden zegt wel wat.quote:
Wie heeft het over een lockdown? Ik niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
JIj wil voor altijd in lockdown?
Heel raar om dit te zeggen, maar dit zou wel eens onze "redding" kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Het scheelt enorm dat blijkbaar de meeste (corona)overledenen niet eens op de IC terecht komen, maar thuis, in een verpleeghuis enzovoort sterven.
Foei Corona. Foei.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat vrijwel elk land verkeerd doet; niet op tijd ingrijpen.
Best bizar ja, zo was ik net klaar met die Netflix docu pandemic en boem eerste bevestigde geval in Nederland wow...quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:18 schreef Sfancta het volgende:
Ben de film Contagion aan het kijkenZeer overdreven maar het is hetzelfde waar we nu in leven.
Het is 1 van de redenen om voor de door Rutte aangekondigde aanpak te kiezen. Het is echter geen doel op zich. Ik geef toe: dat maakt het er allemaal niet duidelijker op.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:20 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hoezo geen doel? Hier ging Rutte toch juist voor, voor groepsimmuniteit?
Wat heb ik er verkeerd aan begrepen?
Die hadden vandaag nog 2 bijeenkomsten van 15000 man.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, die testten echt bizar weinig en als ze dat nu wat meer doen gaat het erg hard. Dat ze na 1200 tests al 200+ gevallen hadden zegt wel wat.
Het overleeft langer op oppervlakten. Ik poets me gek aan alles toilet,keuken,badkamer elke dag dweilen chloor dettol alles. Alcohol om te desinfecteren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:22 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Was al een paar dagen bekend. Heel nadelig voor de bestrijding. Geniaal virus wel.
Religie maakt meer kapot dan je lief is, blijkt nu maar nog eens keihard. Totale waanzinnigen daar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die hadden vandaag nog 2 bijeenkomsten van 15000 man.
Die geloven dat je maar hard genoeg bidt het weggaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |