abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192146287
Wat vinden jullie van het idee (tegenovegesteld) om zo snel mogelijk immuniteit op te wekken? Ik noem het super herding. Zodat er zo snel mogelijk personen het virus krijgen zodat er zo snel mogelijk immuniteit ontstaat binnen de groep. Het plan is om zo snel mogelijk groepsimmuniteit op te bouwen door juist een mega-event te organiseren. Hierdoor ontstaat er snel een natuurlijk vaccin waardoor we na een hele hoge SPIKE ineens grote hoeveelheid mensen gewoon beter worden. Hierdoor kunnen we dit zo snel mogelijk weerstaan en kunnen we gewoon onze dagelijkse dingen doen. Hierdoor ontstaat er een super economie omdat wij voorlopen op de rest want wij zijn dan allemaal immuun geworden en kunnen niet meer geinfecteerd worden door andere landen of onszelf.

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192146352
Lijkt me wel wat, soort Woodstock. Waarom ook niet, verder toch geen festival deze zomer.
pi_192146599
Weldenkend Nederland _O_
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_192146628
Goh. Deze vraag echt nog niet honderdduizend keer gehoord op dit forum

Anders vraag je ook nog eens waarom niet iedereen getest wordt TS
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192146633

[ Bericht 100% gewijzigd door Fok-it op 19-03-2020 17:29:34 ]
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192146675
@Kyran goed idee dit wel
graag op anoniem
pi_192147318
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:30 schreef KingRoland het volgende:
@:kyran goed idee dit wel
Dankje :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192147367
En waar wil je al die mensen die op de IC belanden laten?
pi_192147823
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef JochemSjakie het volgende:
En waar wil je al die mensen die op de IC belanden laten?
Onze groepsimmuniteit is er eerder dan dat het virus zich kan verspreiden. Dus slechts de mensen die nu al geinfecteerd zijn en een laagje eromheen komen op de IC terecht.
pi_192147886
Dit is al tig keer voorbij gekomen. Laten we wetenschap gewoon aan wetenschappers overlaten.
pi_192148005
s
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Onze groepsimmuniteit is er eerder dan dat het virus zich kan verspreiden. Dus slechts de mensen die nu al geinfecteerd zijn en een laagje eromheen komen op de IC terecht.
Gekkie O+
Ik stel voor dat jij dan als eerste plek maakt op de IC als de capaciteit niet voldoende blijkt te zijn. En dat gaat gebeuren met jouw ‘meesterplan’.
Geldt ook voor al je andere medische behandelingen he.

Bij voorbeeld de schade die je oploopt als een boze menigte je komt lynchen of zo O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192148579
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
s
[..]

Gekkie O+
Ik stel voor dat jij dan als eerste plek maakt op de IC als de capaciteit niet voldoende blijkt te zijn. En dat gaat gebeuren met jouw ‘meesterplan’.
Geldt ook voor al je andere medische behandelingen he.

Bij voorbeeld de schade die je oploopt als een boze menigte je komt lynchen of zo O-)
Schatje :*

Mee eens dat het een meesterplan is. Als mensen boos op mij worden hoop ik met de helikopter gered te worden. Omdat ik de bedenker ben.
pi_192148769
Nee dankje. Super immuniteit met misschien blijvende longschade op lange termijn. Yuppie. Daarbij wil ik ook niet dat de oudere onder ons bezwijken door egoïstisch gedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2020 18:52:27 ]
pi_192148934
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij hebt niet echt een idee hoe groepsimmuniteit werkt he?

Om immuniteit te krijgen moeten mensen eerst de ziekte volledig doorlopen. Dus je MOET ziek zijn geweest om immuun te worden, net zoals bijv. waterpokken.

Jouw idee zorgt ervoor dat 100% van de mensen in jouw groep besmet raken, en 100% van deze mensen zullen de ziekte compleet moeten doorstaan. Pas daarna zijn ze immuun.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2020 18:59:39 ]
pi_192149249
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Jij hebt niet echt een idee hoe groepsimmuniteit werkt he?

Om immuniteit te krijgen moeten mensen eerst de ziekte volledig doorlopen. Dus je MOET ziek zijn geweest om immuun te worden, net zoals bijv. waterpokken.

Jouw idee zorgt ervoor dat 100% van de mensen in jouw groep besmet raken, en 100% van deze mensen zullen de ziekte compleet moeten doorstaan. Pas daarna zijn ze immuun.
De schil om die 100% raakt maar deels besmet. Het wordt dan quadratisch minder. Je moet de binnenste lagen opofferen. Ik raad om deze reden aan om vooral ouderen als eerste defensielijn te plaatsen (de voetsoldaten gaan als eerste) daarna pas de sterke corporaals enz.
pi_192149271
Mweh
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')