Ze geven me kei veel gratis games. Ik vind het fantastischquote:Op donderdag 26 maart 2020 18:18 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat Epic en hun exclusiviteit de pc markt verkankert
quote:Op donderdag 26 maart 2020 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze geven me kei veel gratis games. Ik vind het fantastisch
Ligt er wel een beetje aan wat voor snoep. Kikkers zeker niet, maar Dracula tanden opzeker!quote:Op donderdag 26 maart 2020 18:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jij stapt ook bij pedo's in de bus als je gratis snoep aanbieden zeker
Ik steek nog liever geld in de fik dan dat ik het aan die schijnheilige kut Tim ga geven. Bahbah
perzikjes zijn het bestequote:Op donderdag 26 maart 2020 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, van snoep heb je ook al geen verstand
dat zou niks voor mij zijn. ik zou m'n shampoo gaan opetenquote:Op donderdag 26 maart 2020 18:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mijn shampoo ruikt naar die perzikjes, elke ochtend weer genieten.
https://www.snoepshop.nlquote:Op donderdag 26 maart 2020 18:43 schreef KennyPowers het volgende:
Nu heb ik honger. Maar naar de supermarkt gaan is niet leuk in deze tijd.
Net nog maar aan act 3 begonnen. Meteen werk maken van het vinden van alle kodama's, treasure en locks.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:09 schreef Jimbo het volgende:
Damn nioh2 is m;n ass aan het kicken. Waar zijn jullie guys? Ben hier inmiddels in dream, nog 2-3 missies denk ik en dan is het al weer op(en dan begint het ng+ en trophy grinden
)
Je weet dat ik sekrio ook plat heb toch?quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:56 schreef MMaRsu het volgende:
Lekker bezig Jimbo
Maar ik snap echt niet hoe je Nioh makkelijk kan spelen schijnbaar maar sekiro vind je moeilijk toch?
Of gewoon niet zo tof omdat je geen loot hebt
Merk in deze game dat je heel veel keuze hebt maar ook elke mob reageert weer anders op elk wapen, de gemiddelde yokai die melt je met die kusarigama, waar je bij bosses vaak beter af bent met een switchglaive enzoquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:09 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik vind persoonlijk de DS4 al aan de te kleine kant.
[..]
Net nog maar aan act 3 begonnen. Meteen werk maken van het vinden van alle kodama's, treasure en locks.
Ik heb een beetje zitten proberen met verschillende wapens, sinds ik in de eerste game bijna enkel dual swords en katana gebruikt had en in deze game was ik weer met dual swords begonnen. Nu met tonfa's bezig, die bevallen me wel heel goed.
Ik kwam vandaag ook een sudama tegen die mijn item nam en leuk bleef staan hij wou meer. Ik heb hem zo 4 items gegeven voor hij mij wat terug gaf en weg ging. Ik kreeg er alleen maar wat spirit stones van.
yes, high mid low unarmedquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:08 schreef RickoKun het volgende:
Heb je nog steeds dat je van die verschillende stances moet gebruiken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |