Het was hier wel afgeplakt, strepen op de vloer. Maar die werden genegeerd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Moeten ze hier ook doen. Hoe sommige in je nek staan te hijgen soms :/
Hier in Brabant nog niet maar dat komt misschien omdat ik zelf grotendeels binnen zit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:01 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al een mondkapje gezien op straat?
Dat klopt inderdaad wel dat er nu al bijna een week dit soort drastische maatregelen zijn. Ik hoop dat deze cijfers het eerste signaal zijn dat het de goede kant op gaat, maar hou nog zeker wel een slag om de arm de komende paar dagen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor afgelopen weekend werden er ook al maatregelen genomen. Daarvan zie je nu mogelijk een effect.
Als daar zo nog het effect van de maatregelen van afgelopen weekend overheen komt mag het gros van de users hier excuses maken aan Rutte
5.5 is best betaalbaar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Nee dankje. Graag betaalbaar houden vor iedereen.
https://www.nu.nl/coronav(...)neel.html?redirect=1quote:
ja hier regelmatig in den haagquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:01 schreef PippenScottie het volgende:
jazeker, twee toeristen zo'n 3 weken terug en afgelopen weekend een pa met kind (Nederlanders) in de supermarktquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:01 schreef PippenScottie het volgende:
Verstandig!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:02 schreef -river- het volgende:
[..]
Hier in Brabant nog niet maar dat komt misschien omdat ik zelf grotendeels binnen zit.
Heeft een grote bek joh. Ligt hij met een dubbele longontsteking in het ziekenhuis had hij er vijf vakanties voor over daar niet te zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mensen die op de IC terecht komen, moeten daarna nog maanden revalideren voordat ze weer volledig kunnen functioneren.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik lig persoonlijk liever 2 weken in het ziekenhuis aan de beademing dan dat ik 2000 euro kwijt ben. Maar blijkbaar denkt niet iedereen zo.
Yepquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die nu roepen: "Kijk, zie je, de RIVM heeft het onder controle."
Ja en dat is dus te laat. De maatregelen kunnen nog geen effect hebben (twee weken). Er komt dus nog 3x een verdubbeling aan in die tijd. Sterkte.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik verwacht binnen 24-48u verdere maatregelen voor Brabant. Bepaalde regio's hier in de buurt (zoals Uden) kunnen het bijna niet meer aan qua opnames.
Hoe gaan ze controleren of een auto van een zorgverlener is?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:42 schreef Zeroku het volgende:
Zorgpersoneel in Amsterdam krijgt een vergunning waardoor het overal in de stad gratis kan parkeren. Dat is een van de maatregelen die het stadsbestuur heeft getroffen vanwege de coronacrisis.
Het college van burgemeester en wethouders wil ervoor zorgen dat medewerkers van ziekenhuizen, apotheken, verzorgings- en verpleeghuizen, huisartsen en de GGD zonder problemen kunnen werken.
Wtf.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik lig persoonlijk liever 2 weken in het ziekenhuis aan de beademing dan dat ik 2000 euro kwijt ben. Maar blijkbaar denkt niet iedereen zo.
Nummerplaat he.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hoe gaan ze controleren of een auto van een zorgverlener is?
Feit is dat groei van ziekenhuisopnames daalt. Feit is dat effect van maatregelen van afgelopen weekend nog moet komenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:01 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Jij en een paar anderen gaan binnen nu en een x-aantal dagen finaal door het stof.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wederom: fixed.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik verwacht wil binnen 24-48u verdere maatregelen voor Brabant. Bepaalde regio's hier in de buurt (zoals Uden) kunnen het bijna niet meer aan qua opnames.
Heeft er weinig mee te maken. Mijn vriendin is extreem extravert, meeste van mijn vrienden wel en die redden het ook prima.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe houden extraverte mensen (als die op Fok zitten...) het eigenlijk vol?
Voor mij als introvert is het een eitje, ik leef helemaal op van geen files en werkdingetjes ‘s avonds en zo.
Ze hadden al veel eerder Brabant moeten afgrendelen, gezien de ziekenhuizen het daar nauwelijks nog aankunnen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en dat is dus te laat. De maatregelen kunnen nog geen effect hebben (twee weken). Er komt dus nog 3x een verdubbeling aan in die tijd. Sterkte.
Gast, en daarna kun je amper nog zelfstandig geld verdienen. En dan gaat het om veel meer dan 2000 euro. Maar hey, you do you.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen woorden meer voor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Feit is dat groei van ziekenhuisopnames daalt. Feit is dat effect van maatregelen van afgelopen weekend nog moet komen
Dat vind ik een positieve ontwikkeling
Soms krijg ik het idee dat veel mensen in dit topic willen dat het volledig mis gaat. Gewoon omdat ze dan kunnen zeggen van ik zei het toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |