Bring out your deads.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:04 schreef Sfancta het volgende:
BERGAMO - De Italiaanse regering heeft het leger ingezet voor het ophalen van de doden in de stad Bergamo. De lichamen van de aan het coronavirus overleden Italianen zullen naar andere steden worden gebracht om daar te worden begraven.
Omdat hij in het verleden een alcoholvrij biertje kapot heeft gemaakt, en nu kapot gemaakt wordt door een Mexicaans biertje?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:58 schreef Momo het volgende:
Het is een soort van ironisch dat Youp het heeft nu.
Dat mondkapje helpt haar niet, maar voor de rest wel. Dus zo erg is het niet. Maar inderdaad niet in direct contact komen met haar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik herken ietwat irritatie bij je.![]()
Buurvrouw hiernaast draagt al weken hetzelfde mondkapje in huis als er visite komt. Ik mijd haar maar.
Fijn! Ik snap je helemaal.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga vanmiddag weg. Om 1300 komt vervanging.
"He says he's not dead."quote:
Ik bedoelde niet dat het voor jou geen nut kan hebben, maar alleen dat dat de reden is dat het algemene advies daarom zo luidde.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja net als met handschoenen. Mag ik niet van het management want dan ga je zogenaamd juist minder goed op je hygiene letten.
Alsof ik een of andere mongool ben, bedankt dat jullie het voor mij bepalen... Blijf wel thuis dan, als het zo moet.
Meer afhankelijk van waar in Europa.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:07 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit verklaard dus ook weer veel. In China nemen ze het zeer serieus, in Europa heeft de bevolking zoiets van, ach, boeiend.
twitter:MichelBarnier twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:19:57I would like to inform you that I have tested positive for #COVID19. I am doing well and in good spirits. I am following all the necessary instructions, as is my team.
For all those affected already, and for all those currently in isolation, we will get through this together. reageer retweet
Snap ik idd. En begrijpelijk, want de meesten kunnen er idd niet goed mee omgaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat het voor jou geen nut kan hebben, maar alleen dat dat de reden is dat het algemene advies daarom zo luidde.
Yes he is.quote:
Had ie nou Corona maar gebashed in plaats van Bucklerquote:
Straks is vooral de oversterfte een getal wat meer inzicht geeft in de werkelijke doden door alleen het Corona-virus. Misschien lijkt het er nu op dat veel mensen aan dit virus overlijden, maar kan het zijn deze personen anders door een infuenza-virus ook het loodje zouden leggen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Sowieso eerst eens afwachten hoeveel mensen er dit jaar méér sterven dan andere jaren. Sommigen mensen die nu sterven, zouden toch binnen enkele jaren sterven, of korter. Dan zal er na Corona een daling zijn in het aantal sterfgevallen per jaar.
Logischerwijs.
hilarischquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat hij in het verleden een alcoholvrij biertje kapot heeft gemaakt, en nu kapot gemaakt wordt door een Mexicaans biertje?
Dat mondkapje helpt een ander ook niet, ze draagt het verkeerd (volgens mij kun je zo'n ding ook maar 1 keer in het bijzijn van anderen dragen en niet daarna op tafel leggen en weer opzetten als de volgende zich aandient), zit er tig keer met haar klauwen aan, schenkt daarna weer koffie voor je in.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat mondkapje helpt haar niet, maar voor de rest wel. Dus zo erg is het niet. Maar inderdaad niet in direct contact komen met haar.
Dit ja, de inschatting maken wanneer het virus daadwerkelijk verdwenen is, hetzelfde als het genezen verklaren van iemand, hoe weet je of diegene het daadwerkelijk niet meer heeft anders dan niet meer de symptomenen zichtbaar hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:10 schreef MakkieR het volgende:
Als het corona tijdperk voorbij is vroeg ik mij af wanneer het dan tijd is om de grote evenementen weer te laten starten. Dat lijkt me ook een moeilijke afweging straks. wanneer is die tijdperk over en wanneer mag je Corona gebeurtenis dan achter je laten.
Ja, het is afwachten. Hij heeft nog een lange weg te gaan denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |