quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Heeeey schat, gooit 'em eens wijd ik heb honger"
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
mature egyptian woman with hairy beavers
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
ik vergeet hromr vaak op whatsapp als het hier druk is
ik geloof dat ik het meer niet Googlequote:Op donderdag 19 maart 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
En nu ga ik het opzoeken ook godverdomme.
Als je mijn naam nou eens goed zou typen minikroket.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
ik vergeet hromr vaak op whatsapp als het hier druk is
ik iedereen behalve jouquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:58 schreef Koen66 het volgende:
ik heb vrijwel niemand van hier op Whatsapp
ik jou welquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Waarom heb ik jou dan niet op Whatsapp?
zo zo, lekker betrokken allenquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
O god, vandaag buitelen de managers ineens over elkaar heen met 'WE MOETEN COMMUNICEREN NAAR ONZE KLANTEN OVER CORONA'. Ik word zo moe van die mensen. Daar zijn we dus al een week mee bezig.
Domheid en incompetentie is duidelijk boven komen drijven, hier ook. Zie het als voordeel als het voorbij is en één en ander wordt geëvalueerd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
O god, vandaag buitelen de managers ineens over elkaar heen met 'WE MOETEN COMMUNICEREN NAAR ONZE KLANTEN OVER CORONA'. Ik word zo moe van die mensen. Daar zijn we dus al een week mee bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |