Zoals het hoortquote:
Dit is zonder context een vreemde postquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:12 schreef UitStraling het volgende:
@:Ygritte, Hoe ontharen we ze voordat we ze in de blender gooien? ik bedoel anders krijg je zo'n harige kiwi effect in je smoothie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mijn UI ontbreekt ookquote:
Looien?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:12 schreef UitStraling het volgende:
@:Ygritte, Hoe ontharen we ze voordat we ze in de blender gooien? ik bedoel anders krijg je zo'n harige kiwi effect in je smoothie.
Of je nou sinaasappels of gerbils uitperst. De een is goed voor de vitamine, de ander voor proteïne.quote:
Ah. Ik lees nooit terugquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie vorige topic...
[ afbeelding ]
Loc 11111 voor Fles.
Geeft wel een ander geluid bij het uitpersen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of je nou sinaasappels of gerbils uitperst. De een is goed voor de vitamine, de ander voor proteïne.
Ik denk dat ik ondanks min afwezig dusdanig veel posts in KSC heb gezet dat ik een permanente plek in de OP verdienquote:
quote:
Oh ik sta er ook inquote:
je staat er in zo te zienquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ondanks min afwezig dusdanig veel posts in KSC heb gezet dat ik een permanente plek in de OP verdien
Slaap lekker Bosjequote:
Ik zie hetquote:
We worden voor monsters uitgemaakt door een werkeloze onhandige serveerster, deze streep ik af op mijn lijstje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet gewoon een beetje out of the box denken
Kun je mooie tassen van maken, heb je er wel veel nodig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Looien?
Misschien moeten we daar dan nog ff een chemisch procesje voor googlen
quote:
Dat maakt mij toch geen monsterquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We worden voor monsters uitgemaakt door een werkeloze onhandige serveerster, deze streep ik af op mijn lijstje.
Wat is er?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
Liesje ook al![]()
Wat is er toch allemaal aan de hand jongens?
We bereiden ons langzaam voor op een keiharde post-apocalyptische wereld.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
Liesje ook al![]()
Wat is er toch allemaal aan de hand jongens?
Ja... wel jammer.... Misschien heeft Lies de ballen wel:quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We worden voor monsters uitgemaakt door een werkeloze onhandige serveerster, deze streep ik af op mijn lijstje.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kun je mooie tassen van maken, heb je er wel veel nodig.
Kwam je toch nog even buurten in dit legendarische topic?quote:
nee hoor. Ik heb lange slanke vingersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Corona vervelingquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je niet door wat ze hier allemaal willen doen?
Zelfs zachtaardige Lies is naar the dark side overgestapt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja... wel jammer.... Misschien heeft Lies de ballen wel:
[..]
1111 topicsquote:
Lol je kent me ik ga al ongeveer dood als ik een huisspin zie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja... wel jammer.... Misschien heeft Lies de ballen wel:
[..]
Pics van je longen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het slaat toe op de hersnenen niet de longen.
Presentquote:
Dat is netjes.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:20 schreef Fogel het volgende:
Kreeg net mail van een hotel dat ze mijn geld terugstorten, en dat voor een kamer die ik vooruit had betaald en die volgens de voorwaarden niet kostenloos geannuleerd kon worden.
Van angst of van moordlust?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol je kent me ik ga al ongeveer dood als ik een huisspin zie.
Ik had een paar weken geleden een wespen koningin in mijn slaapkamer, superchilquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
pics van je hersenenquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs zachtaardige Lies is naar the dark side overgestapt.
Zekers. Ze hopen dat ik de volgende keer weer bij hun boek stond erbij. En door zo'n ervaring is die kans inderdaad groterquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pics van je hersenen
[ afbeelding ]
ik zou als de coronastorm is gaan liggen weer een kamer boeken bij dat hotelquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:20 schreef Fogel het volgende:
Kreeg net mail van een hotel dat ze mijn geld terugstorten, en dat voor een kamer die ik vooruit had betaald en die volgens de voorwaarden niet kostenloos geannuleerd kon worden.
Van de schrik.quote:
Oeh, zonder volk?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een paar weken geleden een wespen koningin in mijn slaapkamer, superchil
Precies.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zekers. Ze hopen dat ik de volgende keer weer bij hun boek stond erbij. En door zo'n ervaring is die kans inderdaad groter
Nou ja... we wilden eerst xGerbil lanceren... dat was kennelijk onetisch dus zouden we mogelijk overgaan op gerbil smoothies. Maar het tassenaspect spreekt mij ook wel aan maar daar moeten we nog even een kosten-baten-analyse op loslaten want daar hebben we allicht ook iets meer gerbils voor nodig....quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Ze was aan het overwinteren in mijn gordijnen. Ik heb haar gevangen en een stukje verderop weer vrijgelaten. Als ik haar had laten zitten had ze in mijn slaapkamer een nieuw nest gebouwd en daar was ik niet zo'n voorstander van. En een koningin doden schijnt ook niet zo'n goed idee te zijn. Schijnt dat wespen daar op af komen om wraak te nemen. Dus dat wilde ik ook niet doenquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van de schrik.
[..]
Oeh, zonder volk?
Ik ben door mijn zusjes de eerste seconde ook net een gillende keukenmeid als ik een huisspin zie, echter neemt daarna mijn pure Noord Europese mannelijkheid het over en ga ik hem te lijf met shiny white armorquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van de schrik.
[..]
Oeh, zonder volk?
Het zou een beetje de waarheid verbuigen zijn maar als je het resultaat hamstertassen noemt lijkt me dit marketingtechnisch een goede zet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja... we wilden eerst xGerbil lanceren... dat was kennelijk onetisch dus zouden we mogelijk overgaan op gerbil smoothies. Maar het tassenaspect spreekt mij ook wel aan maar daar moeten we nog even een kosten-baten-analyse op loslaten want daar hebben we allicht ook iets meer gerbils voor nodig....
Hun nieuwe bedrijf heet Ygstralingquote:
Gerbil tassen met genoeg ruimte voor minimaal 50 rollen pleepapier.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zou een beetje de waarheid verbuigen zijn maar als je het resultaat hamstertassen noemt lijkt me dit marketingtechnisch een goede zet.
Ik noteer dit even in het proof of conceptquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zou een beetje de waarheid verbuigen zijn maar als je het resultaat hamstertassen noemt lijkt me dit marketingtechnisch een goede zet.
Goed gehandeld dan, en goed om te weten want ik zou waarschijnlijk wel gedood hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Ze was aan het overwinteren in mijn gordijnen. Ik heb haar gevangen en een stukje verderop weer vrijgelaten. Als ik haar had laten zitten had ze in mijn slaapkamer een nieuw nest gebouwd en daar was ik niet zo'n voorstander van. En een koningin doden schijnt ook niet zo'n goed idee te zijn. Schijnt dat wespen daar op af komen om wraak te nemen. Dus dat wilde ik ook niet doen
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie afknippen en lachen hoe hij toch nog probeert te lopen?
Toen ik een jaar of 8 was zat er een spin boven m'n bed. M'n vader wilde hem pakken maar liet hem vallen IN MIJN BED en kom hem daarna niet meer vinden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben door mijn zusjes de eerste seconde ook net een gillende keukenmeid als ik een huisspin zie, echter neemt daarna mijn pure Noord Europese mannelijkheid het over en ga ik hem te lijf met shiny white armor
Nu ga je de grens overquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie afknippen en lachen hoe hij toch nog probeert te lopen?
Die was bij mij in de stofzuiger verdwenenquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed gehandeld dan, en goed om te weten want ik zou waarschijnlijk wel gedood hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |