Die bestaat al heel lang niet meer volgens mijquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:06 schreef essnhills het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de OP van vroeger toch beter vond dan dit
Waarom zou je niet mogen meeposten?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
mag ik weer mee posten?
Gerbils zijn die beestjes
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
mag ik weer mee posten?
Oooohja ik dacht dat die Gerda's hetenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
mag ik weer mee posten?
veel was vroeger beterquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:06 schreef essnhills het volgende:
Als ze een rood kuifje hebben dan welquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Oooohja ik dacht dat die Gerda's heten
Ik las weer wat anders, die quarantaine maakt me nu al gek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ze een rood kuifje hebben dan wel
Zo beter?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:06 schreef essnhills het volgende:
Ik ben veel te jong om al zo oud te zijnquote:
Stukken beterquote:
quote:
Het is lichtelijk irritant inderdaadquote:
Tijd om iemand eens even flink uitelkaar te trekkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Gerbils met rode kutjes, dit gaat een bijzonder jaar worden.
Yepquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tijd om iemand eens even flink uitelkaar te trekken
Voelt het toch meer als de KSC zoquote:
Ja, hij leeft nog steeds mijn bejaarde draaitolquote:
Sjefke 4everquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, hij leeft nog steeds mijn bejaarde draaitol
Omg ik zie het nu pasquote:
'Toevallig' ...quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omg ik zie het nu pas
Goeie dag om weer even te komen buurten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier al vast 2 Gerbils
[ afbeelding ]
Nope... dan krijg je weer 'wie mag erin, wie moet eruit, waarom sta ik er niet in' enzvquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:17 schreef essnhills het volgende:
Wie stemt er voor de oude vertrouwde banner in de OP houden
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
monster
ik quote niet meer.
de user weet wel wie ik bedoel
Inderdaadquote:
Ik doelde op die er nu weer in staatquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nope... dan krijg je weer 'wie mag erin, wie moet eruit, waarom sta ik er niet in' enzv
Waren mooie discussies altijdquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nope... dan krijg je weer 'wie mag erin, wie moet eruit, waarom sta ik er niet in' enzv
Zolang de avatars niet terugkomen, primaquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:17 schreef essnhills het volgende:
Wie stemt er voor de oude vertrouwde banner in de OP houden
Ohhhhhhhh nee die is primaquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doelde op die er nu weer in staatniet het schaakbord.
Of de discussies als er met een nieuw topic weer iets mis ging met de lay-outquote:
Gewoon allemaal toevoegen, als je 1x hier heb gepost kom je erinquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zolang de avatars niet terugkomen, prima
Oh help.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon allemaal toevoegen, als je 1x hier heb gepost kom je erin
Niet dat ik me kan herinneren?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:23 schreef Koen66 het volgende:
Kwam jij niet ook buurten tijdens #10000 @:essnhills?
Uitgevonden door meneer Gerbil wellicht?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:22 schreef Ygritte het volgende:
Waarom heet een Gerbil een Gerbil en niet gewoon 'ook een muis' ofzo
Lekker scrollen langs de OPquote:
Toen kwamen er meer oude bekenden langsquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren?
Maar misschien ook wel
Gewoon in een spoiler flikkeren dan maar.quote:
Jouw tijd?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:25 schreef essnhills het volgende:
Volgens tussen kunst en kitsch waren de middeleeuwen in Engeland voor mij de place to be
Oh.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toen kwamen er meer oude bekenden langs
Hoezo?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:25 schreef essnhills het volgende:
Volgens tussen kunst en kitsch waren de middeleeuwen in Engeland voor mij de place to be
Plus die OP is zooooo 1864quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen had je tenminste nog gewoon builenpest zonder dat FOK! er door vastliep.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:25 schreef essnhills het volgende:
Niks daarvanquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon in een spoiler flikkeren dan maar.
Ja joepie waarom doen we dat niet iddquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen had je tenminste nog gewoon builenpest zonder dat FOK! er door vastliep.
Er kwamen wel allerlei andere oudgedienden uit alle hoeken en gatenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh.
Naja, is ook legendarisch natuurlijk, topic 10.000
Maar ik denk niet dat ik er bij was
Die OP's komen altijd een beetje over als de dagbesteding van het hobbyclubje voor 'mensen met een uitdaging'.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
O ja... "X heeft 2 keer meegepost, die mag in de OP!" "Y is een week op vakantie zonder internet... opflikkeren uit de OP!" "Hoi, ik kom hier nooit, mag ik in de OP?"quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meer dan 301?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er kwamen wel allerlei andere oudgedienden uit alle hoeken en gaten
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:25 schreef essnhills het volgende:
Nog geen verbetering? Heb ik dus voor niets een nieuw modem geïnstalleerd vanavond?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leuk nu ook met dit instabiele systeem
*zet gerbil weer zachtjes in een hoekje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:27 schreef essnhills het volgende:
Iets met roodharige dames en schoonheidsideaal
De oude OP was ook wel een MPG dingetje tochquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja... "X heeft 2 keer meegepost, die mag in de OP!" "Y is een week op vakantie zonder internet... opflikkeren uit de OP!" "Hoi, ik kom hier nooit, mag ik in de OP?"
De goeie oude tijd.
Klinkt interessant.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:27 schreef essnhills het volgende:
Je hebt rood haar?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:27 schreef essnhills het volgende:
Precies! Builenpest en geen vastlopend FOK! toen versus Corona en een vastlopend FOK! nu!quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen had je tenminste nog gewoon builenpest zonder dat FOK! er door vastliep.
Ja, ik had daar uiteraard nooit een mening overquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De oude OP was ook wel een MPG dingetje toch
9600 Bps of sneller?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog geen verbetering? Heb ik dus voor niets een nieuw modem geïnstalleerd vanavond?.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*zet gerbil weer zachtjes in een hoekje.
Heerlijk toch? Heb je tenminste iets om te besprekenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja... "X heeft 2 keer meegepost, die mag in de OP!" "Y is een week op vakantie zonder internet... opflikkeren uit de OP!" "Hoi, ik kom hier nooit, mag ik in de OP?"
De goeie oude tijd.
Als je nou deze koopt, kun je in ieder geval iets posten in de categorie gang bangquote:
En mensen die er stiekem in lopen te rotzooienquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Heb je tenminste iets om te bespreken
Was ook nooooit ruziequote:Op woensdag 18 maart 2020 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Heb je tenminste iets om te bespreken
Rossig blond. Soms wat rooier, hangt van de dag en lichtval afquote:
O, nou heeft iedereen ineens een zwak voor vrouwen met rood haarquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Kijk ze gaan mijn mederidders
Hè, wie heeft mij verschoven?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En mensen die er stiekem in lopen te rotzooien
Of de volgorde aanpastenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rotzooienquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |