Het idee van een lockdown is dat je dat dus even niet kan omdat je dan het virus niet verder verspreidt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hallo Wlders, ik wil nog wel naar mijn vriend kunnen. Of andersom..
Zal wel een compromis van 2-3 weken worden dan.quote:
Nou begin maar zou ik zeggen.... had/heb je iemand of een locatie op het oog ?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Een machinefabriek kan ze in serieproductie bouwen als het moet.
Ja hé.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
0 doden < 30
5 doden 30 - 39
Zou wel willen weten wat de achtergrond is van die 5...
Jazeker wel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:48 schreef Minimunt het volgende:
Dit is toch niet live, die speech van wilders?
Mijn partner heb ik afgelopen weken ook intensief gezien hoor...quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het idee van een lockdown is dat je dat dus even niet kan omdat je dan het virus niet verder verspreidt.
Daar schijnt nog geen corona te zijn.quote:
De wet van de grote getallen, maar vast ook groot deel onderliggende gezondheidsproblemen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
0 doden < 30
5 doden 30 - 39
Zou wel willen weten wat de achtergrond is van die 5...
Welk hondje?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:59 schreef Kassamiep het volgende:
Om een of andere reden raakte de dood van het besmette hondje mij meer dan de vele menselijke doden eigenlijk.
Jammer dat tante Fleur toen ook voor heeft gestemd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Geert Wilders heeft gelijk over het snijden in de zorg maar dit hoort niet in dit debat thuis.
Dit hoort thuis in het debat ná de crisis, het is nu niet effectief, niet haalbaar.
Ja, die maakt ze.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Verdomme Philips maakt ze gewoon.
Effe checken waar?![]()
https://www.philips.nl/he(...)iekenhuis/ventilatie
Misschien kunnen ze de productie van scheermachines in Drachten opschorten en daar een productielijn opzetten?quote:Philips Healthcare is gericht op het ontwikkelen van oplossingen op basis van de behoeften van zorgteams en patiënten.
Philips Medical Systems is actief in de markt voor diagnostische apparatuur. Het is in deze markt een belangrijke speler, samen met Siemens en General Electric. Er zijn fabrieken in Nederland, Brazilië, China, Duitsland, Finland, India, Israël en de Verenigde Staten.
weet je hoe snel hij praatte, ik heb het niet kunnen verstaanquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat is de motie? Heb het even gemist.
Ik idem maar dan qua handel.... die je gewoon zag liggen blinken. Toch blij dat ik het niet hebt aangedurfd om over het leed en spuitend bloed van anderen geld te verdienen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja toen was er nog geen noodzaak of helder lichtje.
Zelfde dat ik toen dacht 1000 mondkapjes te bestellen maar mezelf een bange kluns vond en het niet heb gedaan
Volgens mij nog niks concreets, maar hij wil de komende vier weken alle niet-vitale bedrijven sluiten en onnodig buiten komen verbieden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:46 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Welke motie? Waarover? Heb de livestream uitgezet
Instellen van 4 weken lockdown door middel van sluiten niet essentiele winkels, en niet naar buiten met uitzondering van noodzakelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat is de motie? Heb het even gemist.
Slecquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:51 schreef Newone82 het volgende:
Goed nieuws uit Italië.
99% of Those Who Died From Virus Had Other Illness, Italy Says
https://www.bloomberg.com(...)r-illness-italy-says
htquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:51 schreef Newone82 het volgende:
Goed nieuws uit Italië.
Ik geloof niet dat dat goed nieuws is voor mensen met onderliggende aandoeningenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:51 schreef Newone82 het volgende:
Goed nieuws uit Italië.
Een hont van 17 die besmet was en dood is gegaan door de stress van de quarantaine.quote:
Je maakt het ook wel moeilijker dan het is lijkt me.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:48 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nou begin maar zou ik zeggen.... had/heb je iemand of een locatie op het oog ?
ik snap wat je bedoeld maar het is niet zo eenvoudig.
Net als met mondkapjes zullen we dus moeten gaan improviseren en ik ben het met je eens dat we lijntjes en regels zullen moeten laten vieren.
Ik merk verder op dat de zorgvraag van Covid19 niet op zichzelf staat, maar juist veelal in een situatie van andere ernstige complexiteit. Het specifiek laten we zeggen "beademen" is om je kansen te geven te herstellen van andere aandoeningen die juist al eerder door de voortwoekerende Covid19 ernstig zijn aangetast. Het sèc beademen zal je niet doen herstellen van Covid19.
Ik kan niet beoordelen of en in hoeverre je een IC-unit kunt strippen en los van geld/beschikbaarheid, t.a.v. noodzakelijke personele vaardigheden. Het volstaat in mijn amateurisme niet dat er bent met kunnen intuberen maar ook dat je kunt beoordelen en zonodig medisch (met middelen) kunt ingrijpen. Ja, covid19 zelf alleen is, lijkt mij zo, relatief doenbaar maar niet i.c.m. onvoorspelbare complexiteit die je daarmee over de rand duwt.
Het zal schipperen worden met ons (mij iig) aan de stuurwal om verderop de walkanten te blijven zien.
Nou ja, goed nieuws, alleen voor de gezonden onder ons.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:51 schreef Newone82 het volgende:
Goed nieuws uit Italië.
Dank!quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:52 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Instellen van 4 weken lockdown door middel van sluiten niet essentiele winkels, en niet naar buiten met uitzondering van noodzakelijk.
EN
Heropenen ziekenhuizen.
Serieus?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij nog niks concreets, maar hij wil de komende vier weken alle niet-vitale bedrijven sluiten en onnodig buiten komen verbieden.
502 Ziggoquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:53 schreef SunZomer het volgende:
Lieve fokkers, op welke zenden is het debat nu te volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |