SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N.a.v. de TT: https://nl.wikipedia.org/wiki/Mandoline_(instrument)Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef PdeHoog het volgende: [..] Gemeen
Ik moet afvallen en dat lukt zo niet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Waar zie je tegenop?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:00 schreef Barreltje het volgende:
Tevens kreeg ik vandaag mail van mijn werkgever dat als ik symptomen heb ik mn huisarts moet bellen en getest moet worden want ik heb nou eenmaal een vitaal beroep..
![]()
Ik weet nog niet wat ik er van vind eigenlijk..
Maar wel of niet testen... veranderd niks he.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:00 schreef Barreltje het volgende:
Tevens kreeg ik vandaag mail van mijn werkgever dat als ik symptomen heb ik mn huisarts moet bellen en getest moet worden want ik heb nou eenmaal een vitaal beroep..
![]()
Ik weet nog niet wat ik er van vind eigenlijk..
Dat wil ik heus, ligt 4 kilo (oid) sigmebuik in de vriezer.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
ik vind eigenlijk dat ik niet belangrijk genoeg ben om een test in te pikken..quote:
K. en ik zitten nu toch in zelf quarentaine. het huis niet uit en na de boodschappen die morgen geleverd worden ook geen contact meer met mensen...quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar wel of niet testen... veranderd niks he.
Het is alleen dat je het dan daadwerkelijk weet ipv dat je het nog kunt ontkennen en dus extra mensen besmet.
Da's gewoon zoete aardappel met warme appelmoesquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Nu in de oven: https://skinnyms.com/roasted-apple-cinnamon-sweet-potatoes/
Vraag me vooral af of het niet meer smaakt naar toetje dan naar avondeten.
Maar goed... zou dat echt een probleem zijn?
Ik vermoed van niet
Oh dat is naar als je kookkunst maar zo zo is. Wij hebben shepard's pie met lamsgehaktquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik had pasta met roerbakgroenten, hamblokjes en kaas uit de vriezer. Het was duidelijk geen bevredigende maaltijd
Verandert er iets aan je werk/quarantaine whatever als je de test doet of niet?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat ik niet belangrijk genoeg ben om een test in te pikken..
[..]
K. en ik zitten nu toch in zelf quarentaine. het huis niet uit en na de boodschappen die morgen geleverd worden ook geen contact meer met mensen...
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dat is naar als je kookkunst maar zo zo is. Wij hebben shepard's pie met lamsgehakt
Wat zou je willen inslaan dan? Supermarkten blijven toch wel open.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:36 schreef derLudolf het volgende:
Mijn gevoel zegt eigenlijk dat we morgen in lockdown gaan. Misschien toch nog wat extra spul inslaan
Als ik niet besmet ben dan is er de kans dat ik ingezet wordt op het eiland of in de centrale controle kamer als mijn collega's wel ziek zijn... ik sta al op de reserve lijst jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Verandert er iets aan je werk/quarantaine whatever als je de test doet of niet?
Als in: als je niet besmet blijkt, word je dan weer op pad gestuurd of kun je alles thuis blijven doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |