ja ze zeggen allemaal wel het zelfde. luister maar half.quote:
wtfquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
Nog 2 platen OSB en dan wat afwerk dingetjes en project zolder is klaar
Las net op IG een bericht van de wijkagent dat het aantal huiselijk geweld dingen is verviervoudigd..
dat weet tochniemand. Gelul allemaal.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zeggen allemaal wel het zelfde. luister maar half.
of deze aanpak gaat werken komt het op neer
WTF van al die mensen die nu "al een paar dagen" thuis zitten?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
Las net op IG een bericht van de wijkagent dat het aantal huiselijk geweld dingen is verviervoudigd..
mensen komen er nu ook opeens achter hoe kut hun kinderen zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
Ja. Als ze dan ook eens inzien hoe ze gefaalt hebben in hun opvoedingstechniek..quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen komen er nu ook opeens achter hoe kut hun kinderen zijn
Erg hequote:Op woensdag 18 maart 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
waarom gillen kinderen ook altijd zo als ze aan het spelen zijn
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:53 schreef UitStraling het volgende:
Collega van me heeft serieus de lelijkste vrouw van Nederland thuis zitten, zonder overdrijven.......maar die had al maanden iets met een redelijke chick op kantoor, die zit nu thuis en ik kan me zo zijn gezichtsuitdrukking een klein beetje voorstellen.
En daar ben jij het mee oneens?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Evet, bu virüs Erdoğan'ı dinlemediği iįin aptal beyazların hatası, bu yüzden kendi hatası.
Of hun man / vrouw.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen komen er nu ook opeens achter hoe kut hun kinderen zijn
ja vieze vreemdgaanderquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies dit gezichtje ja ---------------->
Dat zijn alleen de meisjes.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
Mensen zijn gespannen, ik merk dat op het werk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
BUDAAAAAquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vrouw met normen en waarden en zulks
verschrikkelijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zo zijn kinderen gewoon
ja joh. geen respect daarvoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vrouw met normen en waarden en zulks
Ik ken geen Turksquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daar ben jij het mee oneens?
en hoe gaat het verhaal verder? Nu pak jij die blonde stoot?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens dus mijn leedvermaak is vrij groot momenteel
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze binnen zitten stil niet nee
Gebrek aan opvoedingquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
???quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
het lijken wel speenvarkens op weg naar de slacht
Het is een pinda en niet my cup of tea.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en hoe gaat het verhaal verder? Nu pak jij die blonde stoot?
Ik ben ook meh, maar vooral omdat ik het gevoel heb dat ik nu wel heel erg autistisch kluizenaar zit te zijn. Ik spreek echt niemand, behalve telefonisch dan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben een beetje meh sinds ik thuis zit. Niet dat het niet fijn is maar ik ben een redelijke workaholic. En er is op dat gebied geen reet te doen nu.
Insgelijks alhoewel ik toen ook wel echt een strandvakantie had en als je me erg ongelukkig wil krijgen dan is het wel met niksen op een strand en in de zon.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ben 1 keer in Turkije geweest en dat vond ik eigenlijk ook wel genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |