Die vijftien gevallen zouden toch binnen no-time nul gevallen worden...quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
De situatie in de VS zou natuurlijk veel beter zijn geweest met adequaat leiderschap.
Trump is wel handig is het afleiden van wie daar schuldig aan is, maar laten we niet vergeten wie tot een paar dagen terug aan realiteitsontkenning deed en nog steeds geen verantwoordelijkheid wil nemen.
Die zag ik ook aankomen. We gaan als makke schapen luisteren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:35 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Aha de aap komt uit de mouw!
https://www.telegraaf.nl/(...)verbied-contant-geld
Het doel is dus gewoon contant geld verbieden zodat er een totalitaire staat ontstaat.
-> BNWquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:35 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Het doel is dus gewoon contant geld verbieden zodat er een totalitaire staat ontstaat.
Eigenlijk ben ik vooral benieuwd naar de historische data over het aantal overledenen (klink luguber maar dat lijkt me het meest vast staan)quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:32 schreef gniffie het volgende:
[..]
Geen idee waar dat te vinden is, mss wiki?, maar de test methodes zijn al 2 keer veranderd dus benieuwd wat je wil berekenen
quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:34 schreef Minimunt het volgende:
oh man , een oma van een goede vriend van mij is overleden aan het virus. Zag haar wel eens op verjaardagen, was een leuke vrouw.
Maar we stapelen ze niet levend op in open kratten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet wil weten hoeveel 'gebruikelijke' influenza varianten daar ook hun oorsprong vinden...
Overigens gaan 'wij' in het westen ook niet geheel vrijuit met onze intensieve veeteelt, dat brengt ook weer uitdagingen met zich mee.
Niet zo vreemd he in een klein land met een hoge populatie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:30 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hij zegt dat als alle voorzorgsmaatregelen in de VS genomen worden, dat er net genoeg beademmingsapparaten zijn. De VS heeft 35 beademingsapparaten per 100.000 inwoners. Wij hebben er maar 6 per 100.000. Dat baart mij zorgen.
Ook hebben wij 1,9 artsen per 1000 inwoners. Duitsland heeft er 4,3. Wij staan er slecht voor.
Boeit mij dat wat of hoe. Ging mij puur om de garpquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:34 schreef funnywell het volgende:
[..]
[..]
Weet je waarom het spaanse griep heeft?Echt niet omdat het in Spanje is ontstaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die vijftien gevallen zouden toch binnen no-time nul gevallen worden...
Ja, dit is wel heel schandalig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:35 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ze zouden ook de limiet op moeten rekken voor contactloos pinnenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:37 schreef remlof het volgende:
Supermarkten willen verbod op contant geld wegens coronacrisis
Terwijl het 't niet eens spaans was, maar de spaanse kranten er het eerste melding van maakte omdat de rest ons staatregulatie was vanwege de Grote Oorlog toen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
'spaanse griep'
iedereen: ....
'chinese virus'
idereen: WOAAAH TRUMP KLOOTZAK
Nee men wil niet testen om de statistieken te manipuleren. Het lijkt wel de vietnamoorlog zoveel mogelijk bodycounts, nu het tegenovergestelde. En dan durven we te bashen op China. Die deden het nog niet eens zo slecht.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:37 schreef Sfancta het volgende:
Godverdomme, mijn vrouw stuurt me bericht. Werkt in zorg en is bij iemand geweest die waarschijnlijk besmet is en een noodoproep deed. Ze is niet ziek genoeg om getest te worden
Dat geldt alleen voor kantoorwerk.quote:
Grappig genoeg is er best wel kans dat de Spaanse griep ook uit China kwam volgens de wetenschap.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
De spaansegriep kwam niet uit spanje, dat is eigenlijk veel erger... krijgt de dodelijkste griep de naam van jouw land omdat je als enige berichtte van een nare griep
Belachelijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:37 schreef Sfancta het volgende:
Godverdomme, mijn vrouw stuurt me bericht. Werkt in zorg en is bij iemand geweest die waarschijnlijk besmet is en een noodoproep deed. Ze is niet ziek genoeg om getest te worden
Dit is meer iets voor BNW lijkt mij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:35 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |