Verzekering. De overheid heeft tot 6 april aangeven en zij vallen daar buiten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vraag je je toch af waarom Paaspop bijvoorbeeld nog niet afgeblazen is..
Geweldig hoe dit soort hoogleraren die Kamerleden helemaal klem lullen (niet alleen Baudet) wanneer nodig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mooie reactie ook op de vraag van Baudet:
"Mooi en vooral spannende vraag..."
Omdat die waarschijnlijk pas verzekeringsgeld krijgen als ze niet zelf afgelasten maar gedwongen wordenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denk dat de Vierdaagse vele malen makkelijker op het laatste moment af te blazen is dan enkele andere voorbeelden die reeds afgeblazen zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:07 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hoe staat het met de Vierdaagse. Is daar al een besluit over genomen? Dat is internationaal en bij die feesten komen ook genoeg bezoekers.
twitter:jeremycyoung twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 19:03:35We can now read the Imperial College report on COVID-19 that led to the extreme measures we've seen in the US this week. Read it; it's terrifying. I'll offer a summary in this thread; please correct me if I've gotten it wrong.
https://t.co/AwE2cHIbeJ reageer retweet
Haal er in deze tijden je schouders even wat vaker over op. Van die onderlinge dingetjes tussen twee users zijn echt knetter-irritant in een reeks als deze. Dank alvast.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:07 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Is een act van desbetreffende user. Doet hij al vele jaren over ieder forum dat FOK! rijk is
Ja want de Vierdaagse is slechts het grootste evenement dat Nederland rijk is.. denk even na johquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat de Vierdaagse vele malen makkelijker op het laatste moment af te blazen is dan enkele andere voorbeelden die reeds afgeblazen zijn.
Je trekt zoals wel vaker een op een de vergelijking met Nederland, en dat is en blijft appels met peren vergelijken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:06 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat men het hier allemaal beter voor elkaar heeft. Wel dat ik persoonlijk blij ben met bepaalde keuzes die worden gemaakt en men het op bepaalde vlakken inderdaad VEEL BETER voor elkaar heeft.
[..]
Ah, het is gewoon het gebruikelijke Bulgarije-afbekuurtje van je, zoals ik al een jaar of vijf van je gewend ben. Vermoeiend zeg.
Het zal niet helemaal plat gaan omdat enorm veel mensen dan reeds besmet en genezen zullen zijn en de meeste mensen onder de 45 kunnen blijven werken. Het zal voornamelijk voor de ouderen/zieken naar(der) worden ivm complete isolatie of besmettingquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:00 schreef Generationalpha het volgende:
Ontwikkeling van een vaccin duurt nog een jaar. Probleem is vooral dat een complete wereldeconomie die plat ligt veel abstracter is en minder tot de verbeelding spreekt dan filmpjes van huilende verpleegsters in ziekenhuizen, maar dat de gevolgen van een jaar platgelegde wereldeconomie waarschijnlijk veel en veel groter gaan zijn.
Nou, als het weer een extreem warme zomer wordt ben je niet blij als je geen tuin hebt en een snikheet appartement..quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:08 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mocht het niet uit de klauwen lopen dan vermoed ik dat het één van de fijnste zomers ooit gaat worden zonder extreme drukte.
Glastonbury is nog wel iets andere koek qua organisatie in vergelijking met paaspop. Die zullen het wel willen bezien tot zo ongeveer het laatste moment. Al duurt dat niet erg lang meer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De man hoeft zich ook niet anders voor te doen. Is een autoriteit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Buiten zijn bijzondere manier van praten ook een fijne man om naar te luisteren. Geeft prima antwoorden inderdaad.
https://www.bd.nl/meierij(...)t-afblaast~a3137c30/quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Iedereen snapt wel dat die niet door gaat.
Daarom heb ik er ook gewoon een normaal antwoord op proberen te geven, tot het duidelijk was dat meneer zijn act weer aan het spelen is. Derhalve negeer ik hem weer gewoonquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Haal er in deze tijden je schouders even wat vaker over op. Van die onderlinge dingetjes tussen twee users zijn echt knetter-irritant in een reeks als deze. Dank alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |