abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192149947
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nou zoveel merk ik er niet veel van in mijn portemonnee. Dit is drastisch achteruit gegaan en mensen werken soms maar 36 uur of parttime zelfs :N ik kan hier zo boos om worden :(
Hoeveel werk je zelf? Groetjes van iemand die < 36 uur maar wél fulltime werkt :+
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_192153207
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:45 schreef baskick het volgende:

[..]

Hoeveel werk je zelf? Groetjes van iemand die < 36 uur maar wél fulltime werkt :+
Ik werk zelf niet. Ik ben namelijk bezig met filosofie en heb mijn focus geheel daarop.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192154294
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef baskick het volgende:
Een van de eerste vragen is of je oproepkracht was. In een van de volgende stappen staat de volgende toelichting:
[..]

NB: de 2e alinea is voor zover ik begrijp niet van toepassing.

Ik interpreteer het onderstreepte deel dat je de (twee laatste) weken waarin je niet opgeroepen bent dus wel meetelt, maar niet voor je uren.
Hartelijk dank voor je input, hier kan ik iets mee
pi_192154350
quote:
2s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:05 schreef Postbus100 het volgende:
Interessante vraag inderdaad.

Hier, https://www.uwv.nl/partic(...)een-nul-urencontract , gaat het weliswaar over de Ziektewet, maar hier wordt wel gerekend met contractduur, en niet met of je wel of niet opgeroepen bent.
[..]

Deze link is ook interessant: https://nl.hellolaw.com/j(...)ren-contract-kan-dat
[..]

Dank ook voor jouw input. Ik ben door jullie reacties weer een beetje gerustgesteld.
pi_192154739
Ik kan me ook niet voorstellen dat je geen recht op ww hebt. Ik bedoel : het uwv is misschien streng, maar wel rechtvaardig.
En deze situatie nu is ook nog eens zo uitzonderlijk. Maar ook zonder corona zou er gewoon ww voor mensen zoals jou (moeten) zijn. Het is alleen even zoeken naar de onderbouwing.
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')