Hij heet varkenshartquote:Op zondag 22 maart 2020 19:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik moest van wildchild vragen of je een kleurtje hebt.
Ik ben een Ariër. Lichtelijk racistisch en trots op mijn blanke rasquote:Op zondag 22 maart 2020 19:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik moest van wildchild vragen of je een kleurtje hebt.
O dacht dat je slim was.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:13 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ik ben een Ariër. Lichtelijk racistisch en trots op mijn blanke ras
Kijk dan wat een topperquote:Op zondag 22 maart 2020 19:13 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ik ben een Ariër. Lichtelijk racistisch en trots op mijn blanke ras
Dat zal bij de meeste mensen wel zijn toch?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:18 schreef VarkensHart het volgende:
Joh ik woon in Utrecht wordt dagelijks geconfronteerd met het walgelijk begrip genaamd multiculturele samenleving. Mijn discriminatie is gebaseerd op ervaring en statistieken.
Fijn dat je hier je onvrede kunt uitenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:18 schreef VarkensHart het volgende:
Joh ik woon in Utrecht wordt dagelijks geconfronteerd met het walgelijk begrip genaamd multiculturele samenleving. Mijn discriminatie is gebaseerd op ervaring en statistieken.
Je hebt gelijk ook. Niet dat huidskleur iets met gedrag te maken heeft. Cultuur heeft met gedrag te maken.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:18 schreef VarkensHart het volgende:
Ja. Dus eigenlijk is de kleur niet de boosdoener maar de cultuur en de manier van opvoeden wat een volk gewoon kut maakt. Bij Surinamers en Antillianen is het opvoeden zo slecht, met kinderen tot laat in de fast food hangen. Geen structuur geen goed voorbeeld van de ouders.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook. Niet dat huidskleur iets met gedrag te maken heeft. Cultuur heeft met gedrag te maken.
Boeiendquote:Op zondag 22 maart 2020 19:25 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ja. Dus eigenlijk is de kleur niet de boosdoener maar de cultuur en de manier van opvoeden wat een volk gewoon kut maakt. Bij Surinamers en Antillianen is het opvoeden zo slecht, met kinderen tot laat in de fast food hangen. Geen structuur geen goed voorbeeld van de ouders.
Totaal niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:33 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Heb je zelf een kleurtje dat je zo reageert?
Waarom zou je dat willenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Totaal niet.
Was ik maar een halfbloedje ofzo.
Krijg je twee werelden mee, dat maakt je toch een rijker mens.quote:
Je kunt nu toch ook profiteren van andere werelden door gebruik te maken van die recepten en gebruiken?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Krijg je twee werelden mee, dat maakt je toch een rijker mens.
Neukten we allemaal maar met elkaar, dat zou ook de wereld veel kunnen brengen.
Waarom zou ikquote:Op zondag 22 maart 2020 19:49 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Je kunt nu toch ook profiteren van andere werelden door gebruik te maken van die recepten en gebruiken?
Omdat de kans op aantrekkelijk zijn aanzienlijk toeneemt en je daardoor meer kansen krijgt op vele gebieden. Ja zelfs met een kleurtje.quote:
Waarom janken die mensen dan altijd zo?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Omdat de kans op aantrekkelijk zijn aanzienlijk toeneemt en je daardoor meer kansen krijgt op vele gebieden. Ja zelfs met een kleurtje.
Aantrekkelijke mensen krijgen minder lange gevangenisstraffen dus ja eigenlijk mogen ze niet janken nee.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:53 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Waarom janken die mensen dan altijd zo?
Hehehequote:Op zondag 22 maart 2020 19:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Aantrekkelijke mensen krijgen minder lange gevangenisstraffen dus ja eigenlijk mogen ze niet janken nee.
En het verbetert de weerstand tegen bepaalde ziektes en erfelijke afwijkingenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Omdat de kans op aantrekkelijk zijn aanzienlijk toeneemt en je daardoor meer kansen krijgt op vele gebieden. Ja zelfs met een kleurtje.
Ahhhh zoquote:Op zondag 22 maart 2020 19:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee.
Ik had het graag gehad.
Nu niet want het is niet zo.
Anderzijds is er voor mij sowieso geen stamceldonor te vinden. Dat is de keerzijde.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
En het verbetert de weerstand tegen bepaalde ziektes en erfelijke afwijkingen
Je kan niet alles mee hebbenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Anderzijds is er voor mij sowieso geen stamceldonor te vinden. Dat is de keerzijde.
Ja dat is ook zo.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:58 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Je kan niet alles mee hebben
Alleen jammer dat je te incapabel bent om er iets mee te doen.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 22 maart 2020 22:18 schreef TTSS het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je te incapabel bent om er iets mee te doen.
Ik ben blank en ook aantrekkelijk, merk er maar weinig vanquote:Op zondag 22 maart 2020 19:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ben ook veel de deur uit geweest dus ja.quote:
Dat alle bordelen dicht warenquote:Op maandag 23 maart 2020 22:28 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ben ook veel de deur uit geweest dus ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |