wereldwijd toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:20 schreef Newone82 het volgende:
Jinek viroloog: 50.000 doden wordt over gesproken. Tijdsduur natuurlijk onbekend.
Gaat inderdaad stukken makkelijker in een dictatoriaal regime.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:19 schreef Benger het volgende:
[..]
Gewoon proberen het virus te containen, dus verdachte gevallen testen en in quarantaine. Mensen uit het buitenland in quarantaine. Zieken isoleren. Gewoon fase 1 wat we hier in Nederland ook probeerden, maar mislukte, omdat we de grenzen wagenwijd open hadden. En als het zich ergens in een stad verspreid, dan moet die stad weer op lock down.
Vind 50% nog weinig voor china eigenlijk, elke keer als ik er ben valt mij op dat juist bijna iedereen rookt (and why wouldt you, de peuken daar hebben smaakjes als blueberry enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:20 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
50% van de Chinese mannen wel (de studies betroffen Chinese patienten).
Dat kan China niet eens op tafel leggen, 40 tot 80k doden. Waar zijn we mee bezigquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:20 schreef Newone82 het volgende:
Jinek viroloog: 50.000 doden wordt over gesproken. Tijdsduur natuurlijk onbekend.
Nee, dat vraag ik nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:19 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Huh? Ik ben niet bevoegd om medisch advies te geven, hoezo?
Natuurlijk stemmen die enigszins af wat te verwachten. Tegenstrijdige meningen rondstrooien lijkt me niet erg handig als het over dit soort dingen gaat.quote:
Vind ik nog wel meevallen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:20 schreef Newone82 het volgende:
Die is morgen ook weg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De Pool hier is er nog wel. Zal wel balen.
Breng hem wel een fles Zoladkowa morgen als support.
Het is ook niet een gerustellende situatie, dat is het lastige.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze de vragen behandelen die iedereeen heeft. De antwoorden zijn soms niet echt geruststellend
IFYP. In China gaat het ook gebeuren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat kan China nóg niet eens op tafel leggen, 40 tot 80k doden.
Daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:22 schreef _I het volgende:
[..]
Bij Eva rond de 50.000 slachtoffers.
De toon van virologen is ook ineens veranderd. Vorige week was indammen nog het codewoord en nu "denken" ze allemaal tegelijk dat er rond de 50K slachtoffers gaan vallen. Krijgen die mensen ook elke dag een memo met een mening?
Het was dan ook sarcasme.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:24 schreef -0- het volgende:
[..]
Natuurlijk stemmen die enigszins af wat te verwachten. Tegenstrijdige meningen rondstrooien lijkt me niet erg handig als het over dit soort dingen gaat.
Veel minder.quote:
Dit is zeker erg. Maar hoeveel van deze mensen op de IC hebben al een slechte gezondheid? Er wordt ook verteld door mensen die covid-19 hebben gehad dat ze niet aan de beademing hoefden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
RTL gemist kan je het terug zien
Echt vreselijke beelden![]()
![]()
Dezelfde strekking als hier nu uit de doeken gedaan wordt. Er gaan tienduizenden doden vallen. De vraag is alleen in welk tempo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Iemand die de strekking van Nieuwsuur kan samenvatten? Kon en kan het helaas niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |