Nee jij was zoals gebruikelijk weer eens door het slotje aan het posten.quote:
Ja, maar ik had weer een 503quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:24 schreef bitterbal het volgende:
wist je wel dat je de laatste post had dan buda
Leugensquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij was zoals gebruikelijk weer eens door het slotje aan het posten.
Wie is GYTWS nu weer?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van PWTRK kan ik het wel hebben hoor
QTRXS is die jongen die dat ernstige auto-ongeluk heeft gehad. Aardige knaap. Bitterbal wil zijn hoofd op een spiets.quote:
Koekoekquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
leuke vogel bos. wat is dat voor merk?
paniekvogelquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
leuke vogel bos. wat is dat voor merk?
Denk dat bitterbal naar hem smacht, dat is het type zwarte weduwe.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
QTRXS is die jongen die dat ernstige auto-ongeluk heeft gehad. Aardige knaap. Bitterbal wil zijn hoofd op een spiets.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neee het heet KROEPOEK onthou dat nou
lol!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij laat zijn eieren ook bij vreemden achterquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:38 schreef crv het volgende:
[..]
hij laat zijn eieren ook bij vreemden achter
ga hamsterenquote:
Ik was geen fan van Sandra Reemerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
wat vertaald ze daar precies eigenlijk?
letterlijk niet hamsteren?
Kreunen in gebarentaal, hoe zou dat gaan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is deze chick op leeftijd redelijk goed in bed als ik het zo bekijk
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kreunen in gebarentaal, hoe zou dat gaan?
quote:
Geluktquote:
nee das ontbijtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boterham met hagelslag en een glas cola?
Oooooh klinkt lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee das ontbijt
Had pasta met zalm stoommaaltijd
Nog vers ook, toe maarquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die zijn van de albert.,
zijn echt lekker
https://www.ah.nl/product(...)altijd-zalm-roomsaus
Bizar hč.....alhoewel ik begin januari al wel zoiets had, eeuhm Wuhan, dat is zowat de economische motor van de wereld en ik heb aardig wat collega's daar zitten van Huawei, ik dacht toen wel nee het zal toch niet met al die vliegbewegingen in en uit Wuhan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Echt elke dag weer nieuwsberichten die je een paar maanden geleden niet voor mogelijk had gehouden. Ikea en Bijenkorf dicht, alle EU-grenzen dicht, bijna alle intercitytreinen uit de dienstregeling.
Manhug voor onze burgemeester.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
voel me wel een beetje alleen nu.
we zijn hier budaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hield in januari rekening met hooguit Mexicaanse griep-taferelen. Maar niet met dit armageddon-scriptquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bizar hč.....alhoewel ik begin januari al wel zoiets had, eeuhm Wuhan, dat is zowat de economische motor van de wereld en ik heb aardig wat collega's daar zitten van Huawei, ik dacht toen wel nee het zal toch niet met al die vliegbewegingen in en uit Wuhan.
quote:
we zijn hier budaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Eind januari bedoelde ik trouwens en ik had het vrijwel meteen helder op mijn netvlies moet ik zeggen, niet dat iemand daar wat aan had of heeft.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hield in januari rekening met hooguit Mexicaanse griep-taferelen. Maar niet met dit armageddon-script
Mensen hamsteren ook game consoles?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Lol nou zelfs als ik besluit een Switch te willen kopen dan zijn ze gewoon overal uitverkocht. Tenminste bij betrouwbare webwinkels. Nu heb ik mijn hoop op de animal crossing switch die de 20ste verschijnt maar dan zullen we inmiddels wel in lockdown zitten.
Nou ja, ouders die opeens thuis moeten werken met de kinderen om hun heen, ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen hamsteren ook game consoles?
zu ik wel vet vinden :pquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bestel een vending machine vol met blikjes
Ja, ik zie die kinderen heen en weer stuiteren rond mijn collega’s tijdens video calls. Ben wel blij dat ik dat niet hebquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja, ouders die opeens thuis moeten werken met de kinderen om hun heen, ik begrijp het wel.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:02 schreef UitStraling het volgende:
Ideale man gevonden voor bitterbal.
https://dangerousminds.ne(...)on_of_coca-cola_cans
Volgens mij is die al uitverkocht in de pre-orders.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Lol nou zelfs als ik besluit een Switch te willen kopen dan zijn ze gewoon overal uitverkocht. Tenminste bij betrouwbare webwinkels. Nu heb ik mijn hoop op de animal crossing switch die de 20ste verschijnt maar dan zullen we inmiddels wel in lockdown zitten.
Mijn picnic komt donderdag. En de Plus heeft altijd nog wel van alles.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
vannochtend waren er helemaal geen momenten meer,. ah en picknick nog steeds niet
Ah kak.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is die al uitverkocht in de pre-orders.
"When asked whether he enjoys the taste of the soft drink that inspired his life’s work, Davide responded “I drink Coca-Cola very little"quote:
Grote kans op, populaire versie dat.quote:
Was laatst ook dacht ik ook een man die grolsch dingen verzamelde maar geen bier dronkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"When asked whether he enjoys the taste of the soft drink that inspired his life’s work, Davide responded “I drink Coca-Cola very little"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |