Echt, ik word dood en dood moe van deze hysterie. Je doet net alsof we gedoemd zijn, ik hoor het wel wanneer je een redelijk argument hebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
het is vanuit zo'n situatie makkelijker te managen, langzaam uit de lockdown komen, dan als dat er elke dag 100den mensen het zorgstelsel overbelasten.
Er staat "Bijna alle intercity-verbindingen komen te vervallen".quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:40 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Hoezo, er rijden twee IC's per uur?
ja ik woon aan het spoor en zie vrijwel alleen nog maar lege treinen voorbij komenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral mensen in de zorg inderdaad. Lekker lange uren maken en dan ook nog langer moeten pendelen.
Ik niet
De schoonheid en het verderfelijke van chaos.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:40 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Verbijsterend, en we zitten tussen de tanden van de raderen....
vorig scharnierpunt zag ik op tv...
vliegtuigen, alternatieve landingen, vuurballen, alles...
hier zitten we in
Ja ja. Ik weet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:41 schreef Fukushima het volgende:
[..]
dat is italie - oostenrijk.
op VRT hadden ze het over een buitengrens van de EU, wacht ik maak een screenshot;
Rutte heeft ons verteld dat we moeten accepteren dat 2 % vd bevolking aan corona gaat stervenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je doet net alsof we gedoemd zijn,...
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt, ik word dood en dood moe van deze hysterie. Je doet net alsof we gedoemd zijn, ik hoor het wel wanneer je een redelijk argument hebt.
Vertrouw er ook eens op dat anderen gelijk kunnen hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt, ik word dood en dood moe van deze hysterie. Je doet net alsof we gedoemd zijn, ik hoor het wel wanneer je een redelijk argument hebt.
Hongarijequote:
Ja wat zich ontvouwt is fascinerend, maar ik had het liever gelezen, rustig, in de hoek van de bank....quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:42 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
De schoonheid en het verderfelijke van chaos.
Als we het goed spelen (ophokken ouderen en zwakken), dan kan dat percentage wel eens veel lager worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Rutte heeft ons verteld dat we moeten accepteren dat 2 % vd bevolking aan corona gaat sterven
Oproep, advies, dringend beroep, alsjeblieft. De strekking van elke 'maatregel' in dit land.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
morgen weer hamsteren
AD
19:42
Het Centraal Bureau Levensmiddelen (CBL) roept mensen op om alleen boodschappen te doen en niet met meerdere mensen tegelijk. ,,Zodat het aantal mensen in de supermarkt beperkt blijft", aldus de belangenvereniging van supermarkten.
De oproep is een van de maatregelen die supermarkten nemen om medewerkers en de consumenten op de winkelvloer extra te beschermen tegen het coronavirus.
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Rutte heeft ons verteld dat we moeten accepteren dat 2 % vd bevolking aan corona gaat sterven
Sociaal minimumquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:44 schreef Mar_an het volgende:
Hoeveel komt er voor zzp’ers? Tot minimumloon hoorde ik?
Terechte oproep...het slaat nergens op om met het hele gezin te gaan winkelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
morgen weer hamsteren
AD
19:42
Het Centraal Bureau Levensmiddelen (CBL) roept mensen op om alleen boodschappen te doen en niet met meerdere mensen tegelijk. ,,Zodat het aantal mensen in de supermarkt beperkt blijft", aldus de belangenvereniging van supermarkten.
De oproep is een van de maatregelen die supermarkten nemen om medewerkers en de consumenten op de winkelvloer extra te beschermen tegen het coronavirus.
Hongarije.quote:
Als we Italie achterna gaan en onvoldoende IC capaciteit hebben kan dat nog wel eens oplopen tot 6%.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:44 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Als we het goed spelen (ophokken ouderen en zwakke), dan kan dat percentage wel eens veel lager worden.
We zitten er allemaal midden inquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja wat zich ontvouwt is fascinerend, maar ik had het liever gelezen, rustig, in de hoek van de bank....
Nu zit ik in de gangkast met een natte krant over mijn hoofd
Daar gaat vast wel een oplossing voor komen mocht het zover komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel een hint van dat er misschien toch gehamsterd moet gaan worden?
Als de drogisten hier ook gaan sluiten, moet je op de Jumbo rekenen voor je paracetamol en hoestsiroop enzo.......
Zou heel goed kunnen dat in ongelijk krijg, dat zal ik tzt ook gewoon toegeven, maar waar ik een beetje moe van word zijn de FOK!-experts die menen dat heel dit beleid ons gegarandeerd richting doom stuurt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vertrouw er ook eens op dat anderen gelijk kunnen hebben.
Je kent het "Nattekat syndroom" bij cryptocoins?
Nou... dat zou hier ook wel eens het geval kunnen zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |