Beter safe dan sorryquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
ltvdk wordt nu preventief geruimd jongens
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou ie dan ook met 1 voet in zo'n knijper van een vrachtwagen hangen?
Gelukkig!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:00 schreef LTVDK het volgende:
Helaas jongens, het is geen corona maar gewoon een bacteriële infectie.
Bummerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:00 schreef LTVDK het volgende:
Helaas jongens, het is geen corona maar gewoon een bacteriële infectie.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bummer![]()
Ik had je al uit het klassement weggezuiverd
Zo makkelijk laat ik me niet van de troon stotenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
had iemand anders op 1 kunnen staan ja
nee dat blijkt. woont en werkt in epicentrum. net onkruidquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo makkelijk laat ik me niet van de troon stoten
ja, namelijk ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
had iemand anders op 1 kunnen staan ja
Gezien dat de NS heel veel treinen gaat schrappen?quote:
Nee. Ze doen maar. Ik ben opgehokt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezien dat de NS heel veel treinen gaat schrappen?
ja had het ook toen bij mijn vader in het ziekenhuis. vind het niks. gaat ook gelijk klam wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:12 schreef LTVDK het volgende:
Hoe kunnen mensen trouwens normaal functioneren met een mondkapje op, moest voordat ik naar binnen werd geëscorteerd eerst een mondkapje op, maar daar krijg je het gelijk Spaans benauwd van
Mijn bril beslaat ineens als de mongool dus dan zie ik meteen niks meerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:12 schreef LTVDK het volgende:
Hoe kunnen mensen trouwens normaal functioneren met een mondkapje op, moest voordat ik naar binnen werd geëscorteerd eerst een mondkapje op, maar daar krijg je het gelijk Spaans benauwd van
Is ook wat voorbarig he, nog bijna 7 uur te gaanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:16 schreef Nick1975 het volgende:
De dag weer overleefd, maar was geen beste.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
Bedrijven krijgen 90 procent vergoed voor medewerkers die thuiszitten
Het kabinet komt met ruimere mogelijkheden voor werkgevers die werktijdverkorting willen aanvragen voor personeel dat thuiszit door de coronacrisis. Tot nu toe neemt de overheid voor zo'n tijdelijke WW-uitkering maximaal 75 procent van het salaris van de thuiszittende werknemers over. Dat wordt straks 90 procent, bevestigen bronnen in Den Haag.
De afgelopen dagen hebben al bijna 50.000 bedrijven werktijdverkorting aangevraagd. Normaal gesproken doen jaarlijks slechts enkele honderden ondernemers een beroep op de regeling.
Het kabinet wil ook de 1,2 miljoen zzp'ers in Nederland makkelijker toegang geven tot de bijstand als hun opdrachten wegvallen door de coronacrisis.
Vanavond geven de ministers Wiebes (Economische Zaken), Koolmees (Sociale Zaken) en Hoekstra (Financiën) een persconferentie over alle steunmaatregelen voor het bedrijfsleven en zzp'ers. Die persconferentie is live te volgen op NPO 1, NPO Radio 1, NPO Nieuws en de website, app en de socialmediakanalen van de NOS.
90 procent. netjes. maar goed hoe betalen ondernemers zoals bv horeca die niet meer opne mogen de 10 procent?
ja hopelijk hebben ze dat dan? Geen idee wat die mensen aan reserve hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
uit een vorm van reservepotje? Je kunt moeilijk de overheid overal voor op laten draaien. In the end is dat ook gewoon belastinggeld.
Een verstandig ondernemer heeft zoiets wel. Jouw baas waarschijnlijk niet dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hopelijk hebben ze dat dan? Geen idee wat die mensen aan reserve hebben
Ik ook niet. Sterk afhankelijk van hoe lang het gaat duren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
Ik kan mij de economische gevolgen helemaal niet voorstellen van dit alles
ja misschien is dat zo idd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een verstandig ondernemer heeft zoiets wel. Jouw baas waarschijnlijk niet dus.
WTFquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Jong0ns dit raakt toch wel aan het DNA van fok! ook:
Deelnemers Duitse Big Brother weten nog niets van corona, tot vanavond
Ik heb regelmatig patiënten onderzocht en behandeld in zo'n hazmatpak en het is dikkkk kut jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:12 schreef LTVDK het volgende:
Niemand denk ik, behalve dat het overal diep diep ingrijptquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
Ik kan mij de economische gevolgen helemaal niet voorstellen van dit alles
hoe kom je dan uit zoiets?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Niemand denk ik, behalve dat het overal diep diep ingrijpt
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)-winkel-uit-gestuurd
Awwww verdrietig wel. Lief dat je berichtje stuurdequote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega was vandaag voor het laatst. Iedereen werkt thuis en volgens mij is iedereen het min of meer vergeten. Heb ‘r toch maar even een leuk berichtje gestuurd
doei karzaiquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:31 schreef Karzai het volgende:
Blijf een dagje weg van fok. Morgen vrij lekker luieren, boekje lezen netflixen. Be safe fokkertjes!
Als de winter komt dan stuur ik jou handgel uit Amsterdamquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega was vandaag voor het laatst. Iedereen werkt thuis en volgens mij is iedereen het min of meer vergeten. Heb ‘r toch maar even een leuk berichtje gestuurd
OF de hele mensheid wordt uitgeroeid, OF het gaat weer over en dan gaan we wer shit opbouwen met z'n allen. Net als na de oorlog en zo.quote:
Tschussquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:31 schreef Karzai het volgende:
Blijf een dagje weg van fok. Morgen vrij lekker luieren, boekje lezen netflixen. Be safe fokkertjes!
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Awwww verdrietig wel. Lief dat je berichtje stuurde![]()
Ik kreeg nog allemaal help-berichtjes hoe dingen werken op mijn oude werk
Toch maar even geholpen in kader van 'de patiënt gaat voor'
ja dat heb ik nooit meegemaakt ;p weet niet hoe dat isquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OF de hele mensheid wordt uitgeroeid, OF het gaat weer over en dan gaan we wer shit opbouwen met z'n allen. Net als na de oorlog en zo.
Ja heb de pillen gelijk meegekregen uit de apotheekbunker.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig patiënten onderzocht en behandeld in zo'n hazmatpak en het is dikkkk kut ja
Krijg je nu antibiotica trouwens?
Was leuk joh, we hebben wat gelachen die tijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heb ik nooit meegemaakt ;p weet niet hoe dat is
Nee, ik ook niet. Maar stel je gerust, het gaat niet lang meer duren. En dan gaan we dat meemaken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heb ik nooit meegemaakt ;p weet niet hoe dat is
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als de winter komt dan stuur ik jou handgel uit Amsterdam
Dat eerste is op zich een prima idee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OF de hele mensheid wordt uitgeroeid, OF het gaat weer over en dan gaan we wer shit opbouwen met z'n allen. Net als na de oorlog en zo.
Uittrekken volgens de instructies voor specifieke merk van dat spulquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Uittrekken volgens de instructies voor specifieke merk van dat spul
Is ook een hele onderneming trouwens
War lees je dit?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
Bedrijven krijgen 90 procent vergoed voor medewerkers die thuiszitten
Het kabinet komt met ruimere mogelijkheden voor werkgevers die werktijdverkorting willen aanvragen voor personeel dat thuiszit door de coronacrisis. Tot nu toe neemt de overheid voor zo'n tijdelijke WW-uitkering maximaal 75 procent van het salaris van de thuiszittende werknemers over. Dat wordt straks 90 procent, bevestigen bronnen in Den Haag.
De afgelopen dagen hebben al bijna 50.000 bedrijven werktijdverkorting aangevraagd. Normaal gesproken doen jaarlijks slechts enkele honderden ondernemers een beroep op de regeling.
Het kabinet wil ook de 1,2 miljoen zzp'ers in Nederland makkelijker toegang geven tot de bijstand als hun opdrachten wegvallen door de coronacrisis.
Vanavond geven de ministers Wiebes (Economische Zaken), Koolmees (Sociale Zaken) en Hoekstra (Financiën) een persconferentie over alle steunmaatregelen voor het bedrijfsleven en zzp'ers. Die persconferentie is live te volgen op NPO 1, NPO Radio 1, NPO Nieuws en de website, app en de socialmediakanalen van de NOS.
90 procent. netjes. maar goed hoe betalen ondernemers zoals bv horeca die niet meer opne mogen de 10 procent?
Yup. En beslaande brillen enzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:12 schreef LTVDK het volgende:
NOS.nl. Waar niet. Waar ben jij met je hoofd? Ook al 2 dagen niet met het spel meegedaanquote:
Jezus leeft die nog?quote:
Zo klonk hij wel een beetje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus leeft die nog?Die moet inmiddels 112 zijn
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
Net voor t eerst in dagen een normale drol geproduceerd![]()
Oh Fijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Onno Ruding zei vanmiddag op de radio dat we dit een paar maanden volhouden en dan in volledig onbekend terrein komen waarvan niemand kan voorspellen hoe het gaat en hoe het afloopt.
Gelukkig hebben ze zo'n uitmuntend functionerende webshop dat ze het daar wel mee op kunnen vangenquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze waardeerde het. En ik kreeg ook een berichtje terug wat me wel raakte
![]()
Forse factuur sturen voor consultancykosten
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb de pillen gelijk meegekregen uit de apotheekbunker.
Ja hier zit voor de apotheek zo'n rolscherm dat normaal 's nachts dicht gaat ter beveiliging, nu hing dat ding bijna dicht met een tafel met pinautomaat er onderquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik had gisteren medicatie besteld via de huisarts, en gevraagd te bezorgen (doet de apotheek hier nu trouwens standaard).
Hebben ze het met spoed verzonden.
Dát hoefde nou ook weer niet, ik heb nog drie weken voorraad![]()
Hier hebben ze mijn medicatie naar een andere apotheek gebracht, want afhaalautomaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
kmoet morgen maar weer naar de apotheek want ze hebben het toch niet gebracht
Da's een mooi systeemquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier hebben ze mijn medicatie naar een andere apotheek gebracht, want afhaalautomaat.
en daar moet jij dan weer heen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier hebben ze mijn medicatie naar een andere apotheek gebracht, want afhaalautomaat.
Ja, het bestellen is wel gelukt uiteindelijk, maar het viel niet mee. En ze bezorgen wel, maar alleen tot de drempel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze zo'n uitmuntend functionerende webshop dat ze het daar wel mee op kunnen vangen
Toch wel?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zei ook dat Nederland er goed voor staat
Jezus, dat zegt hij echt?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Trump "I thought it was a pandemic long before it was considered a pandemic" Okee weg zappen maar weersukkel
Tja zo'n ramp is dat toch niet? of laat je ook een Pax bezorgenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het bestellen is wel gelukt uiteindelijk, maar het viel niet mee. En ze bezorgen wel, maar alleen tot de drempel.
Ja was eoa persmomentje live op yahoo netquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, dat zegt hij echt?
![]()
Die denkt echt dat niemand een geheugen heeft.
"Corona is afraid of Trump wrrawrr"quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was eoa persmomentje live op yahoo net
Dat zeker ja. Walgelijk persoon. Ik wil niet eens weten of hij zegmaar privé ook zo is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij is trump het schoolvoorbeeld van een narcist
Trump wist dat al zeker lang voordat jij het kon bedenken natuurlijk hequote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
Trump denkt dat Trump eigenlijk Chuck Norris heet.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trump wist dat al zeker lang voordat jij het kon bedenken natuurlijk he
zal me gauw verontschuldigingen anders komt die vuist uit z'n dooie hamster.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trump wist dat al zeker lang voordat jij het kon bedenken natuurlijk he
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
Net voor t eerst in dagen een normale drol geproduceerd![]()
Ja, dat weer wel. Maar zo ver is het niet.quote:
Wie is dat?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Onno Ruding zei vanmiddag op de radio dat we dit een paar maanden volhouden en dan in volledig onbekend terrein komen waarvan niemand kan voorspellen hoe het gaat en hoe het afloopt.
was het een goede?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minister van Financiën begin jaren 80
Mensen worden wel creatief, dat is wel topquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier zit voor de apotheek zo'n rolscherm dat normaal 's nachts dicht gaat ter beveiliging, nu hing dat ding bijna dicht met een tafel met pinautomaat er onder
Leuk voor de Sinterklaassurprisequote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.troostwijkauctions.com/nl/bedrijfspand-loods-(ca-25,5x45-meter)/03-31930-32258-6242686/
kavel 101 dient op afspraak afgehaald te worden
veel succes
edit: oh wacht het is echt gedemonteerdzal wel lekker meuren, zon oude garnalenhal
Nooit van gehoord, weer wat geleerd vandaagquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minister van Financiën begin jaren 80
Wat moet je met 5 kuub hout?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
Oh jongens.
over kwartier lopen 3 veilingen af. En als ik die win heb ik 5 kuub hout voor 200 euro
Moet ik nog opslag en vervoer gaan regelen
Is dat alles?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, weer wat geleerd vandaag
Dingen bouwen, komt wel opquote:
Vast wel jaquote:
gelukkigquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Vast wel ja![]()
Hoorde vandaag in een meeting met een productmanager dat ie wel toffe plannen had voor me en werd daar wel blij van
![]()
Ergens op waarde geschat worden en vertrouwen krijgen dat het goed zit is écht wel heel erg tof
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Vast wel ja![]()
Hoorde vandaag in een meeting met een productmanager dat ie wel toffe plannen had voor me en werd daar wel blij van
![]()
Ergens op waarde geschat worden en vertrouwen krijgen dat het goed zit is écht wel heel erg tof
In mijn tuin moet nog een afdakje gebouwd worden, mocht je je vervelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dingen bouwen, komt wel op
2 pakken MDF, 1 pak multiplex en nog een bende hardhout (voornamelijk eik/walnoot/purperhart)
Nu maar hopen dat het geen soort Uitstraling is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:18 schreef Molo het volgende:
Hoorde vandaag in een meeting met een productmanager dat ie wel toffe plannen had voor me
Not my fortéquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In mijn tuin moet nog een afdakje gebouwd worden, mocht je je vervelen.
Voor de deur zetten en slechte grappen maken tegen zijn vriendinquote:
Nee nog wel meer, maar niet relevant voor hierquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het geen soort Uitstraling is.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor de deur zetten en slechte grappen maken tegen zijn vriendin
zit al klaar met een bakje nootjesquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
18.40 uur: persconferentie over maatregelen voor ondernemers
Rond 18.40 uur presenteren de ministers Hoekstra (Financiën), Wiebes (Economische Zaken) en Koolmees (Sociale Zaken) een noodpakket met economische maatregelen voor bedrijven en zzp'ers. De maatregelen moeten hen helpen door de coronacrisis te komen.
De persconferentie is bij de NOS te volgen via de volgende kanalen:
Op NPO 1
Op NPO Radio 1
Via een livestream op de site en app
Op NPO Nieuws
Via de Facebookpagina van de NOS
Via het NOS-YouTube-kanaal
Gaat een bijzonder jaar worden waarin 10.000 Nederlanders de rest die thuis zit in leven moet zien te houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
18.40 uur: persconferentie over maatregelen voor ondernemers
Rond 18.40 uur presenteren de ministers Hoekstra (Financiën), Wiebes (Economische Zaken) en Koolmees (Sociale Zaken) een noodpakket met economische maatregelen voor bedrijven en zzp'ers. De maatregelen moeten hen helpen door de coronacrisis te komen.
De persconferentie is bij de NOS te volgen via de volgende kanalen:
Op NPO 1
Op NPO Radio 1
Via een livestream op de site en app
Op NPO Nieuws
Via de Facebookpagina van de NOS
Via het NOS-YouTube-kanaal
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:58 schreef gianni61 het volgende:
is iemand aan het tellen hoe vaak ze alles-op-alles zeggen?
ik zet alles op alles om dat niet te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:58 schreef gianni61 het volgende:
op zich wel prima geregeld als het allemaal zo uit komt.quote:
Sat.1 aan het kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Jong0ns dit raakt toch wel aan het DNA van fok! ook:
Deelnemers Duitse Big Brother weten nog niets van corona, tot vanavond
Moet alleen niet te lang duren anders zijn de apen hier ook gaarquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:07 schreef Molo het volgende:
Netjes hoor![]()
Blij om in Nederland te wonen ipv één of ander gaar apenland
natuurlijk. Elk potje heeft een bodem, maar voorlopig ziet het er goed uit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet alleen niet te lang duren anders zijn de apen hier ook gaar
kan je ze wel gelijk opetenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet alleen niet te lang duren anders zijn de apen hier ook gaar
Het is bovendien verliezend. Als je al je geld verdeelt over alle vakjes aan de roulettetafel, verlies je altijd meer dan je wint. Anders stond die tafel er niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:58 schreef gianni61 het volgende:
We zullen het zien.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk. Elk potje heeft een bodem, maar voorlopig ziet het er goed uit.
Verder gaat het wel lekker met je?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je weer de gekke apenziekte.
Oooh wacht die hadden we al, dat is aids.
quote:
Zeker wel, krijg prima verzorging en ondersteuningquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is juist een stabiele uitstraling
lekker hamsteren he asoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Zeker wel, krijg prima verzorging en ondersteuning![]()
Ik krijg om 20:00 een enorme berg eten en shit voor maanden afgeleverd, wie er over een tijdje honger heeft laat maar weten.
Waarom?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg om 20:00 een enorme berg eten en shit voor maanden afgeleverd, wie er over een tijdje honger heeft laat maar weten.
Is er al een avondklok in je sanatorium?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Moet aan het werk kunnen blijven en ze vinden het een risico als ik zelf inkopen doe, wat ik stiekem toch wel doequote:
waar kan ik solliciterenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet aan het werk kunnen blijven en ze vinden het een risico als ik zelf inkopen doe, wat ik stiekem toch wel doe
Dit jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk. Elk potje heeft een bodem, maar voorlopig ziet het er goed uit.
Ja of een tweede babyquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja
Thuiswerken met peuter om ons heen...
Over twee weken vraag ik echtscheiding aan denk ik
vanaf welke cupmaat maak ik kans?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DM en vergeet je cupmaat niet in te vullen.
Maar je kunt toch ook zelf bestellen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet aan het werk kunnen blijven en ze vinden het een risico als ik zelf inkopen doe, wat ik stiekem toch wel doe
als ik morgen te horen krijg dat mijn project wordt opgeschoven zal er voor mij misschien ook wel deeltijd ww aankomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja
Thuiswerken met peuter om ons heen...
Over twee weken vraag ik echtscheiding aan denk ik
De echtscheiding is waarschijnlijker.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snel nog een siliconenpakketje regelen.
Ja mocht opgeven wat zoal dus komt op hetzelfde neer, wel goed managed dat ze er aan denken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook zelf bestellen?
Te groot is juist een afwijzingquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snel nog een siliconenpakketje regelen.
Denk dat het over zo'n 9 maanden toch wel erg druk is op de babyuitpersafdelingen.quote:
Dus jij doet niet mee aan het immuunmuurtje?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mocht opgeven wat zoal dus komt op hetzelfde neer, wel goed managed dat ze er aan denken.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik morgen te horen krijg dat mijn project wordt opgeschoven zal er voor mij misschien ook wel deeltijd ww aankomen.
wat op zich perfect zou zijn om te verhuizen
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk dat het over zo'n 9 maanden toch wel erg druk is op de babyuitpersafdelingen.
Niet voor mijn baby iigquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk dat het over zo'n 9 maanden toch wel erg druk is op de babyuitpersafdelingen.
Ik doel ook niet op jou.quote:
Ik ben nu nodig, ik haak later wel aan bij de cursus immuunhoesten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus jij doet niet mee aan het immuunmuurtje?
Zat mensen die de hele dag gaan liggen neuken nu. Kan ze geen ongelijk geven moet ik zeggenquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:Bitterbal haal die opgerolde sokjes maar uit je bh.
Wat doe je eigenlijk qua werk?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nu nodig, ik haak later wel aan bij de cursus immuunhoesten.
ja we weten nog niet wat hij te groot vindtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:Bitterbal haal die opgerolde sokjes maar uit je bh.
wat de fuck voor baan heb jij?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima tijdbestedingquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat mensen die de hele dag gaan liggen neuken nu. Kan ze geen ongelijk geven moet ik zeggen
O, ik ben gelukkig niet vitaal voor de bv Nederland dus ik doe graag mee aan dit medisch experiment.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nu nodig, ik haak later wel aan bij de cursus immuunhoesten.
misschien kunnen we die piek ook wat afvlakkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
ja, dat is al geregeld, het mijne verkopen wordt nu de uitdagingquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Maaruh, wil je in deze tijd wel een ander huis kopen dan?
Ik heb mezelf ook uit die risicogroep gelijndquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:38 schreef Molo het volgende:
Ik ben strontsachrijnig door de situatie maar vind het wel heerlijk dat ik geen vitaal beroep heb, een topwerkgever en een baan die straks als dit voorbij is nog meer gewaardeerd wordt dan nu al![]()
Plus geen tig kilo overgewicht meer wat een grote risicofactor is als je corona krijgt
Yep, eensquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Prima tijdbesteding
Wat dat betreft jammer dat mijn vriendin in de zorg werkt, die is nogal onmisbaar op de fysieke werkplek in tegenstelling tot wij die gewoon lekker thuis kunnen klooien.
Ah!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is al geregeld, het mijne verkopen wordt nu de uitdaging
Heldquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook uit die risicogroep gelijnd
Fles Travelsnacks The Magazine?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Seauw. Blad is naar de drukkerWeer even rust op dat front
Whheheheeh Neequote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fles Travelsnacks The Magazine?
niet echt. de schaarste is enorm, dus vraag naar huizen is er nog wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
En ja, dat is wel een dingetje. Maak je je zorgen?
Jij ziet mij als iemand die Linda de Mol wil naäpen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
OF gewoon in de trant van de laatste magazines:
Fles.
*appenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij ziet mij als iemand die Linda de Mol wil naäpen?
ja zullen er wel bij zitten maar ook mensen die nu hun slag willen slaan en wat je zegt er is een flink tekort.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet echt. de schaarste is enorm, dus vraag naar huizen is er nog wel.
De vraag is alleen of mensen nu misschien huiverig worden om iets te kopen
Ik hoop voor je dat het snel lukt!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet echt. de schaarste is enorm, dus vraag naar huizen is er nog wel.
De vraag is alleen of mensen nu misschien huiverig worden om iets te kopen
Je bent redacteur van de Bankbiljetjes Weekly?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij ziet mij als iemand die Linda de Mol wil naäpen?
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent redacteur van de Bankbiljetjes Weekly?
het huis van de buren heeft ongeveer een week te koop gestaanquote:
Ze werkt met cognitief beperkten, voornamelijk Downs maar ook een paar autisten (en voorheen ook met dementen maar sinds enkele maanden niet meer). Die wonen in een huis waar ieder zijn eigen kamer heeft, maar ook een apart deel voor personeel. Beschermd wonen ofzo?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, eens
Hier dus jammer dat ik een peuter heb rondlopen
Thuiswerken had ik verder geen enkel punt gevonden
Maar goed
Welke afdeling werkt jouw vriendin? En wat zijn haar ervaringen?
Ik hoor alleen verhalen via werk (veel hotemetoten uit zorgwereld) en van oud collega's
Objects in your post are closer than they appearquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Je bent redacteur van de Bankbiljetjes Weekly?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En dan nog duim ik, want gekke tijden nu ineensquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het huis van de buren heeft ongeveer een week te koop gestaan
Oh ja, fijne doelgroepen om zoiets aan uit te leggenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze werkt met cognitief beperkten, voornamelijk Downs maar ook een paar autisten (en voorheen ook met dementen maar sinds enkele maanden niet meer). Die wonen in een huis waar ieder zijn eigen kamer heeft, maar ook een apart deel voor personeel. Beschermd wonen ofzo?
Nu is alles qua activiteiten dus opgeschort en da's nogal lastig uit te leggen aan dat soort mensen... dus het is nogal een onhandige situatie. Ook al een paar zieke collegas (een krijgt het resultaat can de covid test morgen te horen) en daardoor dus veel meer druk op de mensen die over zijn.
ik wachtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:50 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja wat kost een huis nu? en morgen? de wereld gaat de grootste recessie ooit in en zal onherkenbaar veranderen qua omgangsvormen en wereldconsumptiegedrag, zou me persoonlijk hoogst verbazen als er over twee maanden bijvoorbeeld nog koffie te koop is laat staan een huis.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
Bij mij in de straat zijn er gisteren 2 huizen gegaan zonder bord in de tuin gehad te hebben
Ja maar dat is het buitenlandquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
Bij mij in de straat zijn er gisteren 2 huizen gegaan zonder bord in de tuin gehad te hebben
Morgen ga ik nog meer extra koffie inslaanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:50 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja wat kost een huis nu? en morgen? de wereld gaat de grootste recessie ooit in en zal onherkenbaar veranderen qua omgangsvormen en wereldconsumptiegedrag, zou me persoonlijk hoogst verbazen als er over twee maanden bijvoorbeeld nog koffie te koop is laat staan een huis.
heb je cups?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Morgen ga ik nog meer extra koffie inslaan
Gelukkig sta je wel positief in deze crisis.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:50 schreef UitStraling het volgende:
het wordt steeds meer dooooooomquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig sta je wel positief in deze crisis.
Dit is serieus mijn grootste angstquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Morgen ga ik nog meer extra koffie inslaan
Haha ja sorryquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig sta je wel positief in deze crisis.
Mja, je kan het vaak uitleggen maar het gaat er niet in zeg maar. En hygiene is ook niet echt het sterkste punt van mensen met Downs...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, fijne doelgroepen om zoiets aan uit te leggen
Fijn dat ze die zorg zelf wel kan verlenen, gaat in die doelgroepen ook ellende worden gok ik
dat gebeurt hier ook, maar ja, wat vorige week normaal was, kan volgende week heel anders zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Objects in your post are closer than they appear
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ stemt voor een tijdelijke verbanning van @:bitterbal en @:Uitstraling naar COR.
* DerRabbit steunt deze motiequote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ stemt voor een tijdelijke verbanning van @:bitterbal en @:Uitstraling naar COR.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
ach, ze heeft het tenminste niet over thailandquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
Laat balletje maar lekker hier komen hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
En oploskoffie, laatste is momenteel mijn go to coffeequote:
ja doe mijn best jongensquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ze heeft het tenminste niet over thailand
en UitStraling, ja, wat kun je daar van zeggen...
bosquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laat balletje maar lekker hier komen hoor
Ja soort van oorlogsscenario, hier ook, bleh. Maar ja, is echt even niet andersquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, je kan het vaak uitleggen maar het gaat er niet in zeg maar. En hygiene is ook niet echt het sterkste punt van mensen met Downs...
Maargoed, ze heeft al bericht gehad dat dubbele en zelfs drievoudige diensten de norm kunnen worden en dat je daar verder niks over te zeggen hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laat balletje maar lekker hier komen hoor
nee heb ik ook lang gedronkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
En oploskoffie, laatste is momenteel mijn go to coffee![]()
![]()
Mag je op haten, boeit me niet
Ze zit in ieder geval niet zonder werk, zoals bij velen nu wel het geval is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja soort van oorlogsscenario, hier ook, bleh. Maar ja, is echt even niet anders
Ja zekerquote:
Je schetst het allemaal iets te somber hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:50 schreef UitStraling het volgende:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:02 schreef Molo het volgende:
Fok doet het uitermate kut en ik ben duf dus ik ga lekker mijn nest opzoeken![]()
Aju paraplu
Aju Moloosquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:02 schreef Molo het volgende:
Fok doet het uitermate kut en ik ben duf dus ik ga lekker mijn nest opzoeken![]()
Aju paraplu
Of d'r werk waar ze niet wil werkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ze heeft het tenminste niet over thailand
Ik gun jullie die liefde van elkaar wel hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:59 schreef UitStraling het volgende:
Ze gunnen ons de liefde in elkaars ogen nog niet, zie je dat nou bal!!
hier was helemaal niks.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
Nou vuurwerk, enorm geklap en gegil enzo in de straat/ En wie moest er weer eens van huilen?Uit een soort ontroering maar ook vanuit een soort ongeloof ofzo, van dit maken we toch niet echt mee. Naja raar gevoel.
*geeft knuffel aan tere zachtaardige ziel Liesje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
Nou vuurwerk, enorm geklap en gegil enzo in de straat/ En wie moest er weer eens van huilen?Uit een soort ontroering maar ook vanuit een soort ongeloof ofzo, van dit maken we toch niet echt mee. Naja raar gevoel.
Oh hier was niets te merkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
neukze! een spiraal is geen garantie!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:02 schreef Molo het volgende:
Aju paraplu
Ik heb een poosje als vrijwilliger een blad gevuld over museumtrams. Was ook altijd bedelen om kopij.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zekerik ben nou eenmaal een boekjesmaker
En ik vind dit ook leuke materie om over te schrijven. Net als reizen natuurlijk. Alleen jammer dat ik bijna alles zelf moet doen. Ik heb al eens berekend dat als ieder lid één keer in de 18 jaar (ACHTTIEN JAAR) een artikel zou schrijven, we voor elk nummer 3 artikelen zouden hebben. Dan hoor je mij nooit meer over kopijschaarste. Nu ben ik elke keer aan het bedelen, en "dan maar weer" zelf stukjes aan het schrijven. Vaak lukt het ook gewoon niet om de standaard 40 pagina's te vullen. Dan worden het er 36, of zoals nu 32. Of zoals ook al eens gebeurd is, 28. Dat vind ik wel jammer. Want je moet je voorstellen dat daarvan sowieso 4 pagina's af gaan aan discrete omslag (mensen willen niet dat anderen kunnen zien dat ze in deze materie geïnteresseerd zijn). En dan nog zo'n 11 pagina's aan advertenties. Plus nog de redactionele overhead (voorpagina, voorwoord, inhoudsopgave, colofon, etc). Dan hou je aan inhoudelijkheid vrij weinig meer over
*geeft ook knuffel aan tere zachtaardige ziel Balletje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
over een maand hoor je mij klagen over mijn werkloze bestaan Frantic
En liesje zo ben ik ook
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
over een maand hoor je mij klagen over mijn werkloze bestaan Frantic
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen geklap gehoord. Maar da’s ook lastig voor koeien, dus dat vergeef ik ze.
Ja ik probeer het weleens met oproepen, maar elke reactie die er op komt is er eigenlijk eentje meer dan verwachtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een poosje als vrijwilliger een blad gevuld over museumtrams. Was ook altijd bedelen om kopij.
Ha! zonder mij heb je geen etenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:09 schreef bitterbal het volgende:
frantic en rabbit mogen niet meer eten in het restaurant per direct
Dat bepaal jij niet. Buda was de baas tochquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:09 schreef bitterbal het volgende:
lekker man. Fifteen seconds of gloryquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen doe ik ook een toespraak om zeven uur.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik probeer het weleens met oproepen, maar elke reactie die er op komt is er eigenlijk eentje meer dan verwachtIk krijg sowieso nooit reactie op het blad. Ik heb begrepen dat dat betekent dat ik het goed doe
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JA ZEG HET ZEquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:09 schreef bitterbal het volgende:
ik was van station (uit werk) op weg naar huis op fiets: veel vuurwerk, diverse groepjes klappende mensen gehoord/gezienquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen geklap gehoord. Maar da’s ook lastig voor koeien, dus dat vergeef ik ze.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik doe de Castro-variant. Toespraak duurt vijf uurquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker man. Fifteen seconds of glory
Tof hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was van station (uit werk) op weg naar huis op fiets: veel vuurwerk, diverse groepjes klappende mensen gehoord/gezien
De maatregelen die de KSC gaat nemen tegen corona. Anderhalve minuut afstand tussen elke post. Daar zijn we al mee begonnen zoals je hebt gemerkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
![]()
wat heb je allemaal te vertellen dan?
En nog niks zeggen. Sigaar in je kop en maar brallen over de revolutiequote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik doe de Castro-variant. Toespraak duurt vijf uur
GIJ ZULT LUISTERENquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:18 schreef bitterbal het volgende:
ja schijt irritant. quoten mag ook al niet meer
maar dat hoeft gee 5 uur te duren toch?
Ze had niks meer te roddelenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Sinds Molo weg is draait Fok weer als een tierelierHoe zou dat toch komen
Ik zie dat mijn toespraak is uitgelekt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nog niks zeggen. Sigaar in je kop en maar brallen over de revolutie
Nou ja, met elke paar seconden een 503 kom je al snel aan 5 uur. Anders kan het in tien minuten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:18 schreef bitterbal het volgende:
ja schijt irritant. quoten mag ook al niet meer
maar dat hoeft gee 5 uur te duren toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |