Beter safe dan sorryquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
ltvdk wordt nu preventief geruimd jongens
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou ie dan ook met 1 voet in zo'n knijper van een vrachtwagen hangen?
Gelukkig!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:00 schreef LTVDK het volgende:
Helaas jongens, het is geen corona maar gewoon een bacteriële infectie.
Bummerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:00 schreef LTVDK het volgende:
Helaas jongens, het is geen corona maar gewoon een bacteriële infectie.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bummer![]()
Ik had je al uit het klassement weggezuiverd
Zo makkelijk laat ik me niet van de troon stotenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
had iemand anders op 1 kunnen staan ja
nee dat blijkt. woont en werkt in epicentrum. net onkruidquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo makkelijk laat ik me niet van de troon stoten
ja, namelijk ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
had iemand anders op 1 kunnen staan ja
Gezien dat de NS heel veel treinen gaat schrappen?quote:
Nee. Ze doen maar. Ik ben opgehokt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezien dat de NS heel veel treinen gaat schrappen?
ja had het ook toen bij mijn vader in het ziekenhuis. vind het niks. gaat ook gelijk klam wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:12 schreef LTVDK het volgende:
Hoe kunnen mensen trouwens normaal functioneren met een mondkapje op, moest voordat ik naar binnen werd geëscorteerd eerst een mondkapje op, maar daar krijg je het gelijk Spaans benauwd van
Mijn bril beslaat ineens als de mongool dus dan zie ik meteen niks meerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:12 schreef LTVDK het volgende:
Hoe kunnen mensen trouwens normaal functioneren met een mondkapje op, moest voordat ik naar binnen werd geëscorteerd eerst een mondkapje op, maar daar krijg je het gelijk Spaans benauwd van
Is ook wat voorbarig he, nog bijna 7 uur te gaanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:16 schreef Nick1975 het volgende:
De dag weer overleefd, maar was geen beste.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
Bedrijven krijgen 90 procent vergoed voor medewerkers die thuiszitten
Het kabinet komt met ruimere mogelijkheden voor werkgevers die werktijdverkorting willen aanvragen voor personeel dat thuiszit door de coronacrisis. Tot nu toe neemt de overheid voor zo'n tijdelijke WW-uitkering maximaal 75 procent van het salaris van de thuiszittende werknemers over. Dat wordt straks 90 procent, bevestigen bronnen in Den Haag.
De afgelopen dagen hebben al bijna 50.000 bedrijven werktijdverkorting aangevraagd. Normaal gesproken doen jaarlijks slechts enkele honderden ondernemers een beroep op de regeling.
Het kabinet wil ook de 1,2 miljoen zzp'ers in Nederland makkelijker toegang geven tot de bijstand als hun opdrachten wegvallen door de coronacrisis.
Vanavond geven de ministers Wiebes (Economische Zaken), Koolmees (Sociale Zaken) en Hoekstra (Financiën) een persconferentie over alle steunmaatregelen voor het bedrijfsleven en zzp'ers. Die persconferentie is live te volgen op NPO 1, NPO Radio 1, NPO Nieuws en de website, app en de socialmediakanalen van de NOS.
90 procent. netjes. maar goed hoe betalen ondernemers zoals bv horeca die niet meer opne mogen de 10 procent?
ja hopelijk hebben ze dat dan? Geen idee wat die mensen aan reserve hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
uit een vorm van reservepotje? Je kunt moeilijk de overheid overal voor op laten draaien. In the end is dat ook gewoon belastinggeld.
Een verstandig ondernemer heeft zoiets wel. Jouw baas waarschijnlijk niet dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hopelijk hebben ze dat dan? Geen idee wat die mensen aan reserve hebben
Ik ook niet. Sterk afhankelijk van hoe lang het gaat duren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
Ik kan mij de economische gevolgen helemaal niet voorstellen van dit alles
ja misschien is dat zo idd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een verstandig ondernemer heeft zoiets wel. Jouw baas waarschijnlijk niet dus.
WTFquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Jong0ns dit raakt toch wel aan het DNA van fok! ook:
Deelnemers Duitse Big Brother weten nog niets van corona, tot vanavond
Ik heb regelmatig patiënten onderzocht en behandeld in zo'n hazmatpak en het is dikkkk kut jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:12 schreef LTVDK het volgende:
Niemand denk ik, behalve dat het overal diep diep ingrijptquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
Ik kan mij de economische gevolgen helemaal niet voorstellen van dit alles
hoe kom je dan uit zoiets?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Niemand denk ik, behalve dat het overal diep diep ingrijpt
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)-winkel-uit-gestuurd
Awwww verdrietig wel. Lief dat je berichtje stuurdequote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega was vandaag voor het laatst. Iedereen werkt thuis en volgens mij is iedereen het min of meer vergeten. Heb ‘r toch maar even een leuk berichtje gestuurd
doei karzaiquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:31 schreef Karzai het volgende:
Blijf een dagje weg van fok. Morgen vrij lekker luieren, boekje lezen netflixen. Be safe fokkertjes!
Als de winter komt dan stuur ik jou handgel uit Amsterdamquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega was vandaag voor het laatst. Iedereen werkt thuis en volgens mij is iedereen het min of meer vergeten. Heb ‘r toch maar even een leuk berichtje gestuurd
OF de hele mensheid wordt uitgeroeid, OF het gaat weer over en dan gaan we wer shit opbouwen met z'n allen. Net als na de oorlog en zo.quote:
Tschussquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:31 schreef Karzai het volgende:
Blijf een dagje weg van fok. Morgen vrij lekker luieren, boekje lezen netflixen. Be safe fokkertjes!
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Awwww verdrietig wel. Lief dat je berichtje stuurde![]()
Ik kreeg nog allemaal help-berichtjes hoe dingen werken op mijn oude werk
Toch maar even geholpen in kader van 'de patiënt gaat voor'
ja dat heb ik nooit meegemaakt ;p weet niet hoe dat isquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OF de hele mensheid wordt uitgeroeid, OF het gaat weer over en dan gaan we wer shit opbouwen met z'n allen. Net als na de oorlog en zo.
Ja heb de pillen gelijk meegekregen uit de apotheekbunker.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig patiënten onderzocht en behandeld in zo'n hazmatpak en het is dikkkk kut ja
Krijg je nu antibiotica trouwens?
Was leuk joh, we hebben wat gelachen die tijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heb ik nooit meegemaakt ;p weet niet hoe dat is
Nee, ik ook niet. Maar stel je gerust, het gaat niet lang meer duren. En dan gaan we dat meemaken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heb ik nooit meegemaakt ;p weet niet hoe dat is
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als de winter komt dan stuur ik jou handgel uit Amsterdam
Dat eerste is op zich een prima idee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OF de hele mensheid wordt uitgeroeid, OF het gaat weer over en dan gaan we wer shit opbouwen met z'n allen. Net als na de oorlog en zo.
Uittrekken volgens de instructies voor specifieke merk van dat spulquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Uittrekken volgens de instructies voor specifieke merk van dat spul
Is ook een hele onderneming trouwens
War lees je dit?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
Bedrijven krijgen 90 procent vergoed voor medewerkers die thuiszitten
Het kabinet komt met ruimere mogelijkheden voor werkgevers die werktijdverkorting willen aanvragen voor personeel dat thuiszit door de coronacrisis. Tot nu toe neemt de overheid voor zo'n tijdelijke WW-uitkering maximaal 75 procent van het salaris van de thuiszittende werknemers over. Dat wordt straks 90 procent, bevestigen bronnen in Den Haag.
De afgelopen dagen hebben al bijna 50.000 bedrijven werktijdverkorting aangevraagd. Normaal gesproken doen jaarlijks slechts enkele honderden ondernemers een beroep op de regeling.
Het kabinet wil ook de 1,2 miljoen zzp'ers in Nederland makkelijker toegang geven tot de bijstand als hun opdrachten wegvallen door de coronacrisis.
Vanavond geven de ministers Wiebes (Economische Zaken), Koolmees (Sociale Zaken) en Hoekstra (Financiën) een persconferentie over alle steunmaatregelen voor het bedrijfsleven en zzp'ers. Die persconferentie is live te volgen op NPO 1, NPO Radio 1, NPO Nieuws en de website, app en de socialmediakanalen van de NOS.
90 procent. netjes. maar goed hoe betalen ondernemers zoals bv horeca die niet meer opne mogen de 10 procent?
Yup. En beslaande brillen enzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:12 schreef LTVDK het volgende:
NOS.nl. Waar niet. Waar ben jij met je hoofd? Ook al 2 dagen niet met het spel meegedaanquote:
Jezus leeft die nog?quote:
Zo klonk hij wel een beetje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus leeft die nog?Die moet inmiddels 112 zijn
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
Net voor t eerst in dagen een normale drol geproduceerd![]()
Oh Fijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Onno Ruding zei vanmiddag op de radio dat we dit een paar maanden volhouden en dan in volledig onbekend terrein komen waarvan niemand kan voorspellen hoe het gaat en hoe het afloopt.
Gelukkig hebben ze zo'n uitmuntend functionerende webshop dat ze het daar wel mee op kunnen vangenquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze waardeerde het. En ik kreeg ook een berichtje terug wat me wel raakte
![]()
Forse factuur sturen voor consultancykosten
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb de pillen gelijk meegekregen uit de apotheekbunker.
Ja hier zit voor de apotheek zo'n rolscherm dat normaal 's nachts dicht gaat ter beveiliging, nu hing dat ding bijna dicht met een tafel met pinautomaat er onderquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik had gisteren medicatie besteld via de huisarts, en gevraagd te bezorgen (doet de apotheek hier nu trouwens standaard).
Hebben ze het met spoed verzonden.
Dát hoefde nou ook weer niet, ik heb nog drie weken voorraad![]()
Hier hebben ze mijn medicatie naar een andere apotheek gebracht, want afhaalautomaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
kmoet morgen maar weer naar de apotheek want ze hebben het toch niet gebracht
Da's een mooi systeemquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier hebben ze mijn medicatie naar een andere apotheek gebracht, want afhaalautomaat.
en daar moet jij dan weer heen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier hebben ze mijn medicatie naar een andere apotheek gebracht, want afhaalautomaat.
Ja, het bestellen is wel gelukt uiteindelijk, maar het viel niet mee. En ze bezorgen wel, maar alleen tot de drempel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze zo'n uitmuntend functionerende webshop dat ze het daar wel mee op kunnen vangen
Toch wel?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zei ook dat Nederland er goed voor staat
Jezus, dat zegt hij echt?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Trump "I thought it was a pandemic long before it was considered a pandemic" Okee weg zappen maar weersukkel
Tja zo'n ramp is dat toch niet? of laat je ook een Pax bezorgenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het bestellen is wel gelukt uiteindelijk, maar het viel niet mee. En ze bezorgen wel, maar alleen tot de drempel.
Ja was eoa persmomentje live op yahoo netquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, dat zegt hij echt?
![]()
Die denkt echt dat niemand een geheugen heeft.
"Corona is afraid of Trump wrrawrr"quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was eoa persmomentje live op yahoo net
Dat zeker ja. Walgelijk persoon. Ik wil niet eens weten of hij zegmaar privé ook zo is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij is trump het schoolvoorbeeld van een narcist
Trump wist dat al zeker lang voordat jij het kon bedenken natuurlijk hequote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
Trump denkt dat Trump eigenlijk Chuck Norris heet.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trump wist dat al zeker lang voordat jij het kon bedenken natuurlijk he
zal me gauw verontschuldigingen anders komt die vuist uit z'n dooie hamster.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trump wist dat al zeker lang voordat jij het kon bedenken natuurlijk he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |