De groei in NL lijkt van 25% al naar 20% per dag te gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:53 schreef Fer het volgende:
[..]
Nee, UK gaat er harder in, die hebben nog minder maatregelen. Dus kunnen we mooi kijken wat daar gebeurt.
Verder zal Rutte meer maatregelen nemen als de groei toch onvoldoende afremt. Er is ook nog voldoende capaciteit om over 2 weken een beslissing te nemen
Het zou fijn zijn als dat ook even op tv aangestipt wordt. Praktische voorbeelden. Niet naar de meubelboulevard met zijn allen gezellig, niet lekker visjes kijken met de kleine in het tuincentrum. De IKEA is geen uitje voor het gezin. Mensen moeten blijkbaar letterlijk hun gedrag horen en herkennen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:55 schreef Kyran het volgende:
Actie om om 2000 te klappen voor zorgverleners....
Als zorgverlener heb ik en alle andere zorgverleners er meer aan als je gewoon niet met je hele familie naar de bouwmarkt, IKEA, tuincentra, supermarkt etc. gaat en je best doet om niet besmet te raken of anderen te besmetten.
Dank u.
Misschien moet je even lezen...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
want die kunnen geen boodschapjes meer doen ofzo?
Zijn sowieso mondmaskers niet te recyclen door deze na gebruik te desinfecteren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:54 schreef 00wildchild het volgende:
Mondmaskers kun je DIY’en met veel lagen katoen waarin je een filter (ik gebruik stofzuigerfilters. Is FFP3 vond ik net op internet) kunt doen. Dan kunnen de echte kapjes gewoon voor de medici blijven en het ziet er vet cool uit als je zelf je stoffen kunt kiezen.
Teruggeroepen niet, moeten wel paraat staan, geen idee waarvoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:01 schreef THEFXR het volgende:
iemand nog info dat militairen worden terug geroepen vanuit het buitenland?
dat moeten ze altijdquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Teruggeroepen niet, moeten wel paraat staan, geen idee waarvoor.
Je gaat vanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Corona Matata
Corona Lisa
[ afbeelding ]
mijn excuus, dat had ik even niet begrepen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:02 schreef Markesh het volgende:
[..]
Misschien moet je even lezen...
Ik wordt uitgemaakt voor egoist omdat ik van de week in extreme drukte een mondkapje droeg.
Dat mag dus niet want fiebmoetvik aan het ziekenhuis doneren.
Dit persoon wat mensen met mondkapje voor egoist uitmaakt is zelf ook aan het hamsteren.
Verder hou ik er over op want dit is echt krankzinnig gewoon
Dat denk ik ook, even concrete voorbeelden geven. Beetje shaming kan geen kwaadquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als dat ook even op tv aangestipt wordt. Praktische voorbeelden. Niet naar de meubelboulevard met zijn allen gezellig, niet lekker visjes kijken met de kleine in het tuincentrum. De IKEA is geen uitje voor het gezin. Mensen moeten blijkbaar letterlijk hun gedrag horen en herkennen.
Denk gewoon een oefeningquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Teruggeroepen niet, moeten wel paraat staan, geen idee waarvoor.
Gaat enorm op en neer de laatste week, variërend van 18 tot 32% toename per dag.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De groei in NL lijkt van 25% al naar 20% per dag te gaan.
Ik hoop dat die afvlakking doorzet.
Uhm 50% groei in ziekenhuisopnames tov gisteren, 100% tov 2 dagen terug.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu afwachten hoe snel ze weer een brandhaard hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:03 schreef weetjewel5 het volgende:
https://www.oann.com/chin(...)eak-gradually-fades/
China gaat langzaam open. Dus geen lockdown van een jaar maar een kleine 2 maanden.
Zequote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja en ook hun wapens moeten ophalen. Iedereen die ooit nog in dienst is geweest is al opgeroepen. Ik heb een apje naar luitenant hutsefluts terug gestuurd dat mijn kisten na 20 jaar niet meer te gebruiken zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:01 schreef THEFXR het volgende:
iemand nog info dat militairen worden terug geroepen vanuit het buitenland?
Die wel ja. Maar over de besmettingen zelf.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Uhm 50% groei in ziekenhuisopnames tov gisteren, 100% tov 2 dagen terug.
Aantal IC patienten van 50 naar bijna 100 in twee dagen.
Aantal doden +80% tov gisteren....
die zal eerder hier zijn met ons non-beleid.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:04 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Nu afwachten hoe snel ze weer een brandhaard hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |