Wij doen heel veel zaken daar, maar ik werk zelf in de levensmiddelenbranche, maar heb daar nog niets van gehoord. Wel dus bepaalde bedrijven, maar nog niet alle.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoor hier op de werkvloer dus andere verhalen (en dat zou rampzalig zijn).
Macron een man naar mn hart, geen woorden maar daden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Macron heeft om dit soort gedrag iedereen naar hun kamer gestuurd voor 3 weken.
Wel op een manier gezegd ook dat het leek op wraak ofso.
Niet echt, ook wij treffen maatregelen, heb je misschien wel iets van gemerkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:46 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar wij gaan er gewoon weer head first in of niet. En dan straks huilen als de IC's overbelast raken. Oh dat hadden we niet kunnen zien aankomen (Italie).
Je kunt Frankrijk niet met NL vergelijken ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Macron heeft dit denk ik ook wel een tikkeltje aangegrepen om als een krachtig staatsman over te kunnen komen, die kon wel een populariteitsboostje gebruiken natuurlijk
Negatievelingen schreeuwen altijd harder dat hoeft nog steeds niet te betekenen dat ze in de meerderheid zijn. Als je alleen in de fokbubbel zit denk je bijna dat er een zombiecorona Apocalyps uitgebroken is en 95% van de mensen zal doodgaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
de meeste mensen is niks gevraagd! geloof niet alles wat je in de krant leest. de reacties op twitter geven een heel ander beeld.
Handcremequote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus Christus ik krijg uitslag en jeuk van al dat handen wassen
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus Christus ik krijg uitslag en jeuk van al dat handen wassen
ah okeequote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb al een bron gepost in een van de vorige delen dat je na genezing van de ziekte nog 37 dagen besmettelijk bent, ook als je overlijdt ben je nog besmettelijk vandaar dat je gecremeerd wordt
Ik moest lachentwitter:weijia twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:35:13This morning a White House official referred to #Coronavirus as the “Kung-Flu” to my face. Makes me wonder what they’re calling it behind my back. reageer retweet
Wegkapen?? Ik heb ze al een maand geleden gekocht! Wat nou wegkapen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Doe zelf even normaal. Ik maak hieruit op dat je niet tot de risico groep behoort. Lekker mondkapjes wegkapen van de markt die op het moment al onder druk staat. Terwijl je hoogstwaarschijnlijk slechts wat milde klachten te wachten staat.
nee hoor, gewoon Italie achterna en dat is al erg genoeg. maar blijkbaar denken mensen dat NL bijzonder is, ik hoop dat jullie gelijk hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Negatievelingen schreeuwen altijd harder dat hoeft nog steeds niet te betekenen dat ze in de meerderheid zijn. Als je alleen in de fokbubbel zit denk je bijna dat er een zombiecorona Apocalyps uitgebroken is en 95% van de mensen zal doodgaan.
Nee, UK gaat er harder in, die hebben nog minder maatregelen. Dus kunnen we mooi kijken wat daar gebeurt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:46 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar wij gaan er gewoon weer head first in of niet. En dan straks huilen als de IC's overbelast raken. Oh dat hadden we niet kunnen zien aankomen (Italie).
Hopelijk is het voldoende.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet echt, ook wij treffen maatregelen, heb je misschien wel iets van gemerkt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:53 schreef Fer het volgende:
[..]
Nee, UK gaat er harder in, die hebben nog minder maatregelen. Dus kunnen we mooi kijken wat daar gebeurt.
Verder zal Rutte meer maatregelen nemen als de groei toch onvoldoende afremt. Er is ook nog voldoende capaciteit om over 2 weken een beslissing te nemen
ik geef je gelijk, je preppers niet de schuld geven dat zij zich wel hebben voorbereid.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:53 schreef Markesh het volgende:
Wegksp
[..]
Wegkapen?? Ik heb ze al een maand geleden gekocht! Wat nou wegkapen?
Dat jij nu aan het janken bent en je weken geleden in de ontkenningsfase zat en er nu niet meer aan kan komen moet je niet op anderen gaan afreageren die dit al lange tijd geleden dit aan zagen komen.
Flikker nou gauw op zeg
Idd wanneer gaan we in europa op straat neervallende stuiptrekkende mensen zien. Dat was wat men vanuit China geloofde.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:44 schreef falling_away het volgende:
[..]
Mensen hier vergeten hoe veel vase Tweets uit China ze voor zoete koek hebben geslikt.. ze gaan gewoon verder met het geloven van Twitter.
Als ik die spelende kinderen buiten zie denk ik van niet. Maar er kan nog opgeschaald worden qua maatregelen natuurlijk.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:52 schreef gniffie het volgende:
Ik moest lachentwitter:weijia twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:35:13This morning a White House official referred to #Coronavirus as the “Kung-Flu” to my face. Makes me wonder what they’re calling it behind my back. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |