quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:15 schreef merino het volgende:
[..]
RIVM is feitelijk onjuist geweest gedurende januari en februari. Waarom zouden ze nu wel opeens de correcte waarheid verkondigen?
https://www.elsevierweekb(...)-tweets-rivm-743404/
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen Nederland en zijn instanties (RIVM dus) zo hoog in het vaandel hebben staan dat ze de opinie van de experts in de rest van de wereld daarmee graag vergeten.
Dat is leuk, maar je weet niet of je besmet bent en ik nies nu omdat ik hooikoorts heb. Ga niet de hele zomer binnen zitten, dat snap je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij verstandig.
Iedereen pakt het op zijn/haar manier aan en waar we vooral op moeten letten zijn de excessen die aanzetten tot excessen. Dat je rekening houdt met eventualiteiten is één ding het andere is dat je anderen belet dat ook te doen, is gedrag van een psychopaat.
Los daarvan is dat mondkapje, behalve voor medici en besmette personen (die imho sws thuis dienen te blijven); idd wat ridicuul van kijk mij nu eens zorgelijk zijn.
Gewoon afstandhouden, je handen bij je schoon/houden en even niet anderen opzoeken als dat niet nodig is.
Hahah lol. Ja, maar bedoel nu. Ik gok van niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is vast iemand die een paar schijven ergens laat slingeren met alle emailadressen, wachtwoorden en data.
Blijft de overheid.
volgens nextstrain, is de zuid-amerikaanse een sterke variant van het virusquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de VS straks nog erger worden dan China![]()
Zuid Amerika begint inderdaad nu erger te worden.
Damnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Omroep Brabant:
[..]
20 mensen erbij op de IC sinds gisteravond
Doet me denken aan de 3 miljard voor https://www.werk.nl/werkzoekendenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is vast iemand die een paar schijven ergens laat slingeren met alle emailadressen, wachtwoorden en data.
Blijft de overheid.
Kutsite. Slaat vast en doet niks. Kan ook geen registratie aanmaken lijkt wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:12 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze de verzamelde data ook publiek gaan maken..
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:15 schreef bitterbal het volgende:
klein beetje goed nieuws voor horeca
7 MINUTEN GELEDEN
Afhalen in alle restaurants mag weer
De regels voor restaurants worden iets versoepeld. Het afhalen van maaltijden mag nu in alle restaurants. Wel is het belangrijk dat mensen het eten mee naar huis nemen en mensen niet te dicht bij elkaar in de buurt staan, schrijft het ministerie van Volksgezondheid op Twitter.
Geldt dat ook voor viskramen? Heb wel zin in een portie kibbeling namelijk?
nos
Ja dat klinkt wel heftig, maar de capaciteit is in ieder geval nog niet in het gedrang....quote:
Dat is inderdaad wat het meeste opvalt aan deze crisis ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:16 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
OK millennial, zo goed?
[ afbeelding ]
Nou we gaan allemaal dood maar in ieder geval waren we geen racist. Tyf een eind op met je onzin.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:16 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
OK millennial, zo goed?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:16 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
OK millennial, zo goed?
[ afbeelding ]
had al gerapporteerd,quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou we gaan allemaal dood maar in ieder geval waren we geen racist. Tyf een eind op met je onzin.
Deze mensen als eerst in het gezicht hoesten voor de groepsimmuniteit svp
Want iedereen in Nederland zou een lockdown begrijpen bij het aantal besmettingen dat we hadden in januari en februari?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:15 schreef merino het volgende:
[..]
RIVM is feitelijk onjuist geweest gedurende januari en februari. Waarom zouden ze nu wel opeens de correcte waarheid verkondigen?
https://www.elsevierweekb(...)-tweets-rivm-743404/
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen Nederland en zijn instanties (RIVM dus) zo hoog in het vaandel hebben staan dat ze de opinie van de experts in de rest van de wereld daarmee graag vergeten.
Goed nieuws ja, als ze het een beetje betaalbaar houden.. niet denken dat iedereen nu maar solidair dag in dag uit af gaat halen bij de horecaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:15 schreef bitterbal het volgende:
klein beetje goed nieuws voor horeca
7 MINUTEN GELEDEN
Afhalen in alle restaurants mag weer
De regels voor restaurants worden iets versoepeld. Het afhalen van maaltijden mag nu in alle restaurants. Wel is het belangrijk dat mensen het eten mee naar huis nemen en mensen niet te dicht bij elkaar in de buurt staan, schrijft het ministerie van Volksgezondheid op Twitter.
nos
17,50 voor hoofdgerechtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Goed nieuws ja, als ze het een beetje betaalbaar houden.. niet denken dat iedereen nu maar solidair dag in dag uit af gaat halen bij de horeca
Dus stijging van 57% in 1 dag, dat is meer dan verdubbelen in twee dagen. Als dat een week aanhoudt hebben wij een probleem.quote:Daarvan liggen er 55 op de intensive care-afdelingen. Dat zijn er 20 meer dan maandagavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |