abonnement Unibet Coolblue
pi_192096779
Hey,

Vraagje. Hebben jullie ergens gehoord of de GGD mensen gaat testen die wel de symptomen van COVID-19 gehad hebben en zelfstandig besloten hebben om 2 weken thuis te blijven maar op geen enkele andere wijze getest zijn op het virus.

Als ik de toespraak van Rutte moet geloven hebben ze het vermoeden dat een groot aantal Nederlanders besmet zal raken en dat er groeps immuniteit nodig is om mensen uiteindelijk te beschermen.

Is het voor de GGD of RIVM nodig om te weten of iemand het virus gehad heeft en reeds hersteld is?

En ja, dit gaat over mezelf. Ik heb nu geen klachten meer dus wat dat betreft voel ik mij weer fris en fruitig. Maar mocht het toch nuttig zijn wil ik natuurlijk wel mezelf laten testen als ze daar baat bij hebben.

Ik heb al eens gebeld met een huisarts, GGD, RIVM lijn. Maar ik hoor daar continue iets anders of hetzelfde standaard "blijf thuis als je klachten hebt" verhaal en "ik weet het ook niet meneer. Ik volg mijn vragenlijst die ik gekregen heb".

Ik hoor het graag ;)
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_192096831
We hebben nu niet genoeg test middelen om iedereen achteraf te gaan testen. De schaarse middelen worden nu alleen ingezet bij Corona verdenking voor mensen die in het ziekenhuis worden opgenomen of medewerkers in een ziekenhuis die klachten vertonen.
pi_192099030
Er word bijna niet getest gewoon, iemand op kantoor heeft het vermoedelijk ook; GGD zegt blijf maar gewoon 2 weken thuis.

Zag het ook bij Josh Veldhuizen op haar instagram, die had het dan toevallig wel zeker, maar die wouden ze ook niet testen. Heeft uiteindelijk de ambulance moeten bellen omdat het echt niet meer ging, en toen werden ze (beide) positief getest. Was anders ook nooit aan het licht gekomen. Had volgens haar alle kanalen al geprobeerd, GGD, huisarts, etc.
pi_192099702
Ik hoop dat ze later wel de mensen achteraf kunnen testen of je het gehad hebt, dan kun je t tenminste van je afzetten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')