5 uur te vroegquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:55 schreef El-Stinho het volgende:
Net aardappelen, groente en vlees gegeten.
Ben je stiekem 80? Zou een hoop verklaren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:55 schreef El-Stinho het volgende:
Net aardappelen, groente en vlees gegeten.
Nederlanders zijn echt dom.quote:Op het Portugese eiland Madeira is een Nederlandse gast van een hotel besmet met het coronavirus, melden de regionale autoriteiten. Alle 120 gasten van het hotel moeten daardoor in quarantaine. De autoriteiten spreken van een ernstige situatie.
De Nederlander arriveerde afgelopen donderdag en verbleef in het hotel Quinta do Sol in Funchal, de hoofdstad van het eiland.
Doen we af en toe als mijn vader avonddiensten werkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je stiekem 80? Zou een hoop verklaren.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doen we af en toe als mijn vader avonddiensten werkt.
Dan is het goed makker.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doen we af en toe als mijn vader avonddiensten werkt.
Ademen is al genoeg he. Gewoon je luchtbuks meenemen en iedereen die je tegenkomt preventief neerschieten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:38 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga zo even hardlopen, hopelijk hoest onderweg niemand in m'n gezicht.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ademen is al genoeg he. Gewoon je luchtbuks meenemen en iedereen die je tegenkomt preventief neerschieten.
Soort van biatlon, maar dan anders.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Adem inhouden moet wel lukken. Genoeg oefening van als er weer eens zo'n tractor met zo een godvergeten walgelijk ruikende giertank vol langs komt om die strontlucht in je hijgende gezicht te knallen.
Zeg dat maar tegen de Brabanders.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Minder kans om ziek te worden genot.
Ik blijf erbij dat we Brabant meteen hadden moeten opgeven.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de Brabanders.
Ja, maar, wat met mij dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat we Brabant meteen hadden moeten opgeven.
Boos.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat we Brabant meteen hadden moeten opgeven.
Collateral damage.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar, wat met mij dan?
Het definitieve einde van het tijdperk WLR.quote:
Allemaal verstoppen in de Biesboschquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de Brabanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |