Laatste aflevering op 16 januari dus rond 13 januari wel met kijken.quote:Op maandag 27 november 2023 11:51 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat er maar 1 aflevering per week vrij komt. Dit is echt een serie om te verslinden, de subtiele en absurdistische scenes zijn geweldig.
Hahaha ik heb juist moeite haar los te koppelen van Keeley Jonesquote:Op donderdag 7 december 2023 02:26 schreef freaky40 het volgende:
Meesterlijke aflevering, met ouwe Cowboy Roy die in de derde persoon enkelvoud het over zichzelf heeft in een scene, heerlijk altijd. Die Dorothy doet me een beetje aan Georgina Verbaan denken, qua uiterlijk maar zelfs qua stem...en dat is geen compliment...
GE-WEL-DIG! 🤣quote:Op donderdag 14 december 2023 06:15 schreef TLC het volgende:
De scene waarin Lorraine hamburgers met frietjes besteld voor de twee bankdirecteuren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Torrent is ook altijd een optie, hoewel ik je niet wil aanzetten tot iets wat niet magquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:08 schreef SEMTEX het volgende:
Videoland is dus de enige dienst waar de serie aangeboden wordt? Kut, dan moet ik maar eens een abo nemen.
Als je nu lid wordt krijg je 14 dagen gratis. Genoeg tijd om de eerste 8 te bingen en de laatste 2 afleveringen te zien (komende 2 woensdagen).quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:08 schreef SEMTEX het volgende:
Videoland is dus de enige dienst waar de serie aangeboden wordt? Kut, dan moet ik maar eens een abo nemen.
Ik ken haar van Single White Femalequote:Op donderdag 4 januari 2024 11:41 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik had totaal niet door dat het Daisy Domergue was uit The Hateful Eight!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |