Als je nu lid wordt krijg je 14 dagen gratis. Genoeg tijd om de eerste 8 te bingen en de laatste 2 afleveringen te zien (komende 2 woensdagen).quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:08 schreef SEMTEX het volgende:
Videoland is dus de enige dienst waar de serie aangeboden wordt? Kut, dan moet ik maar eens een abo nemen.
Ik ken haar van Single White Femalequote:Op donderdag 4 januari 2024 11:41 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik had totaal niet door dat het Daisy Domergue was uit The Hateful Eight!
Ergens vind ik het thema wel mooi, juist omdat het redelijk realistisch is. Ook mooi hoe de schoonmoeder na het zien van die foto's opeens medelijden en waardering voelt voor Dotty. Ik moet zeggen dat ik bij deze serie ook altijd wel kan genieten van zinloos geweld, of dat nou tegen vrouwen is of niet, maar ik verheug me wel op een gruwelijk einde voor Roy en zijn zoon.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:44 schreef Aventura het volgende:
Ik vind ep 8 wel erg grimmig hoor, maar misschien heb ik ook moeite met het thema vrouwenhaat/geweld tegen vrouwen. Het is eigenlijk net iets te realistisch - er lopen echt mannen rond die denken dat hun vriendin of vrouw hun eigendom is. Er zat ook echt weinig grappen of absurditeit in dit keer (behalve misschien dan de 3 Tillmans). Wel een mooie aanloop naar een hopelijk knallende finale.
Ja normaal vind ik een potje excessief geweld wel genieten inderdaad, dat is ook helemaal Coen brothers style, geen problemen met bijlen of automatische wapens ofzo. Maar dat 1 op 1 machtsspel tussen Tillman en Dot vind ik op de een of andere manier erg naar. Misschien triggert het ofzo.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:09 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ergens vind ik het thema wel mooi, juist omdat het redelijk realistisch is. Ook mooi hoe de schoonmoeder na het zien van die foto's opeens medelijden en waardering voelt voor Dotty. Ik moet zeggen dat ik bij deze serie ook altijd wel kan genieten van zinloos geweld, of dat nou tegen vrouwen is of niet, maar ik verheug me wel op een gruwelijk einde voor Roy en zijn zoon.
Het is een klassieke jaren 90 - thriller, prima vermaak!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:08 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, is het een aanrader?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 01:17 schreef TLC het volgende:
Ik krijg zo'n gevoel dat ..Gator bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me nu vooral af hoe hij uit zijn auto gaat komen
![]()
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Gator bedoel jeIk vraag me nu vooral af hoe hij uit zijn auto gaat komen
Hij ziet het niet meer zitten denk ik 😂quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Gator bedoel jeIk vraag me nu vooral af hoe hij uit zijn auto gaat komen
Over muziek gesprokenquote:Op maandag 15 januari 2024 13:07 schreef fliert het volgende:
Benieuwd of ze ook eindigen met muziek van Yes, dat was toch een leuke verrassing van de opening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt heel erg in de buurt van het geweldige 1e seizoen en het zeer verrassende 2e seizoen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:51 schreef michiel_merk het volgende:
Volgende week finaleToch wel 1 van de betere Fargo's dit seizoen, seizoen 1 staat bij mij nog wel op 1
Ooh heerlijk!quote:Op maandag 15 januari 2024 00:19 schreef Rnie het volgende:
Ben laat wat betreft dit seizoen, dus heb vandaag 9 afleveringen gekeken.![]()
Dit seizoen is top.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit seizoen is echt gedragen door Juno Temple en Jennifer Jason Leigh. Beide dames waren fenomenaal.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Een bizarre finale zoals alleen Fargo dat kan doen. Lees veel negatieve kritieken, maar die begrijp ik niet zo. Juist deze kwinkslag en bijzondere manier van afsluiten vond ik erg goed gedaan.
Al met al een zeer goed seizoen, echt genoten van Juno Temple als Dot - wat een rol!
O geez, i don't know honquote:Op maandag 15 januari 2024 14:13 schreef Rnie het volgende:
Het Minnesota accent blijft geweldig. Die O.
Soms als ik die afleveringen wil downloaden, zie ik er ook gedubde versies in het Italiaans ofzo tussen staan. Ik blijf me verbazen dat mensen zo’n serie gedubd kunnen kijken. Dat moet toch een totaal andere ervaring zijn.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:13 schreef Rnie het volgende:
Het Minnesota accent blijft geweldig. Die O.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |